Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
  1. #1
    Millaisia kokemuksia vaihdosta? Kannattaako vaihtaa myös satuloiden yhdysletku? Näyttää kovemmalta letkulta kuin pääsylinteriltä tuleva? Onko vastaavaa hyötyä vaihtaa sitä?
    Vai olisiko syytä laittaa ylhäältä saakka molempiin satuloihin omat teräspunokset?
    Halvemmalla pääsis kyllä jos vaihtais vain yhden letkun ja alkuperäiset banjotkin kävisivät?
    *Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa*
    *Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni*
  2. #2
    Vaiha vaan kaikki. Sillon se on keralla paremmin toimiva sydeemi. Ite en ainakaan koskaan oo pihtaillu oon vetäny kahell teräspunokselta edestä ettei tule sit ongelmia. Tai siis en ite ole vetänyt vaan teetätin huollossa sen hommelin
    busanistit +200mph club finland
  3. #3
    Loppuuko jarrut kesken? Ei kyllä pitäisi! Ei ole 1000 R:iin vaihtanut edes kaikki kisakuskit punosletkuja!
    Honda VFR 1200 F -13
    Honda Goldwing GL 1100 Interstate -81
  4. #4
    Tässä on ilmeisesti myös ulkonäöllä osuutta asiaan

    -C9B5R4-
    Mietelause:
    Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä
  5. #5
    Noilla teräspunosletkuilla saadaan parempi tuntuma jarruihin vielä siinä enne lukkiutumista, myös yhden ja kahden sormen jarrutuksissa enempi tehoa ja tuntoa. Tietty jos laite aivan uusi niin ei välttämättä tarvia vaihtaa, mutta jo kahden vuoden jälkeen suositeltavaa...
  6. #6
    Lainaa (makes @ Maalis. 05 2004,13:12) kirjoitti
    Loppuuko jarrut kesken? Ei kyllä pitäisi! Ei ole 1000 R:iin vaihtanut edes kaikki kisakuskit punosletkuja!
    Juu, ei jarrut kesken lopu vaik ottais toisen levyn vek...
    Mut se on vaan niin veikeen näköistä tuo kiiltävä teräspunos
    Lähinnä olis hyvä tietää onkos se väliletku jotain punosta, koska ainakaan ei oo kumipäälysteistä?
    *Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa*
    *Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni*
  7. #7
    Jos noita jarruletkuja alkaa vaihtelemaan, niin kannattaa sitten tehdä kerralla hyvä. Eli teräspunosletkut molempiin jarrusatuloihin suoraan sieltä pääsylintertiltä/kahvalta. * *
    Nuo jarrujen yhdysletku viritykset, samoiten kuin ns. "kumiletkut", on tulos siitä, kun pitää saada tehtaalta tavaraa ulos mahdollisimman halvalla. * *Eli homma toimii, mutta sen voisi tehdä paremminkin.
  8.  
  9. #8
    Joo Marko Reinikainen ajeli viime kaudella GSX-R 1000 K3:lla ihan vakiojarruilla, ja vakioletkuilla. Hyvin kuulemma riitti! Tuntumakin on ihan hyvä, osittain radiaalikiinnityksen takia.

    Gixxerin jarruja joutuu muuten ajelemaan yllättävän pitkään sisään, aluks ei tahdo oikeen pitää. Reinikainen sanoi ihan samaa, ihmetteli aluks eikö pyörässä ole ollenkaan jarruja
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***