Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Olisin halukas ostamaan pyörääni-92 GSX 600 F: ään tehoputken, joten voisiko joku vähän opastaa siitä. Elikkäs "Ärrä" mallin putkistohan siihen sopii ja alkupäätä joutuu jonkin verran modailemaan, mutta mikä on pyörien ikähaarukka, joiden putkisto vielä sopii.
    Tarkennusta vielä. Originaalissa 600: F: ssähän alusta lähtee ulostulot 4/2, mutta tehoputkeenhan se täytyy modata 4/1. Elikkäs onko kukaan itse tehnyt\ostanut tällaista alkukäyrää yhdelle sopivaksi??
    Jos aikoo tehoakin saada siitä tehoputkesta, niin paras on ostaa juuri tuohon 600F malliin tehty 4-2-1 koko putkisto. *
    Lainaa (Fastm8 @ Helmi. 24 2004,15:32) kirjoitti
    Jos aikoo tehoakin saada siitä tehoputkesta, niin paras on ostaa juuri tuohon 600F malliin tehty 4-2-1 koko putkisto.
    meinaat siis että ärrän vastaava tehoputki on huonompi ku äffään tehty? miksiköhän, jos saan kysyä? tuskin alkuperäinen kysyjä kuiten ärrän orggisänkäriä on paikalleen laittamassa, vaan ärrään tarkoitetun tehoputken... Tosiasiahan on, että äffään ei tahdo mistään löytyä järkevällä hinnalla putkistoja (ainoastaan kokoputkistoja=n.10% mopon hinnasta karkeasti), kun taas ärrään löytyy vaikka kuinka (myös käytettynä).

Itse ainakin tekisin niin että ostaisin 750 ärrän alkukäyrän ja vaimentajan ja virittäisin siihen sopivan väliputken. Noita ärrän alkukäyriä saa jo alle 50 eurolla purkaamoilta, kun taas esim micronin alkukäyrästä äffään saa pulittaa n.500e...

Kaveri asensi -94 600F suitsaan 750F:n tehoputkiston. Sopi ongelmitta.. Ja toinen kaveri asensi -90 750F:ään -91 ärrän alkukäyrän, Eli kaiken järjen mukaan toi 750 ärrän alkukäyrä pitäs sopia pikkuäffään ihan hyvin Tietty vähän voi joutua sorvailemaan, mutta kyllä siinä vielä ihan hyvän tuntipalkan saa itselle laskea ja pysyy vielä plussan puolella kun vertaa valmiiseen kokoputkistoon.

Ja suurin hyöty "tehoihin" tuossa putkenvaihdossa taitaa johtua siitä kevennyksestä, jonka toisen änkärin ja väliputken poistolla saavutetaan

www.trackpunkracing.com
    Multa löytyisi 90-luvun alun 750 äffän Yoshimura alkukäyrästö. Vaimentajaa ja väliputkea ei ole.
    Jäi aikoinaan tarpeettomaksi kun myin 600 F:n pois.
    Osta sliparit siihen..
  7.  
    Ja taas yks ratkasu:
    Mulla on -88 ähvässä -97 r:n putkisto ja siinä micronin bolt-on.
    alkukäyriä on joutunut muokkaamaan mutta hyvin se mulla siinä fillarissa istuu, ja eron huomaa kulkupuolella... isona plussana äänet on kanssa kohdillaan...
    tosin se fillari on jo aika hyvin faitteroitu...
    Täydellisyyden ruumiillistuma ja vieläpä vaatimaton.