Tulokset 1:stä 15:een 15:sta
    Renkaat pitäs hommata. Ajo tulee oleen pääasiassa kaupunki- ja maantieajoo. Voi olla, että radalle joskus eksyn, mutta se on toissijainen seikka. Sopisko tollanen rengaspari? Niin ja renkaat ei saa kulua heti puhki ja pitoo täytyy löytyä!
    Jarrut on vauhdin surma!
    Kyllä siinä muavia pitää olla!

Yamaha YZF-R1 -09
    Ihan hyvä yhdistelmä kuussatkuun. Isommassa voi tulla ongelmia märkäpidon kanssa tuolla 020 mallilla. Kestää isältä pojalle tuo takanen.... Mulla kyllä kului melko pahasti, mutta johtui käytöstä/käyttötavasta....
    pitoo löytyy siis myös märällä kelillä hyvin kuussatkussa?
    Jarrut on vauhdin surma!

Yamaha YZF-R1 -09
    020:t saa kyllä märällä sutimaan vaikka alla onkin "tehoton" kusiainen. Mutta eiköhän joka nakki tuppaa niin tekemään..

Kokonaisuutena kuitenkin olen erittäin tyytyväinen. Kerran ihan vikoilla syysviileillä & -liukkailla huomasin että perä rupeaa irtoomaan kantatessa, mutta kysehän saattoi olla "ajovirheestä"..

edittiä: lisäys..

---ÄLÄ ota kesäkissaa!!!---
    Lainaa (Kisu @ Helmi. 10 2004,12:35) kirjoitti
    020:t saa kyllä märällä sutimaan vaikka alla onkin "tehoton" kusiainen. Mutta eiköhän joka nakki tuppaa niin tekemään..

Kokonaisuutena kuitenkin olen erittäin tyytyväinen. Kerran ihan vikoilla syysviileillä & -liukkailla huomasin että perä rupeaa irtoomaan kantatessa, mutta kysehän saattoi olla "ajovirheestä"..

edittiä: lisäys..
    Onko sulla kulunu noi renkaat kuinka? Paljo oot ajanu noilla kummeilla? Niin eiköhä jokaisen renkaan saa suttaan
    Jarrut on vauhdin surma!

Yamaha YZF-R1 -09
    Shopissa noita hintoja kattelin niin kumma homma ku 010 on halvempi ku 020 Mun mielestä niitte kuuluis mennä päin vastoin... Huom.mun mielestä! Mitä muute tarkottaa ku mallin perässä on joko R tai RG? RG on kalliimpi.

Jarrut on vauhdin surma!

Yamaha YZF-R1 -09
    Ei paljoo...muistaakseni reilu kymppi ajettu eturenkaalla ja vajaa kymppi takasella. Vois hyvinkin kuvitella ajavansa toiset mokomat lisää. Ei siis huolestuttavaa kulumista tapahtunut. Ei burnattu mutta muuten ajattu...hmm.."monipuolisesti" pl. rata-ajo.. * Tosin en kyllä kovin tarkkaan kuntoa katsonutkaan kun mopon talliin jätin..

020 on enempi sport-touring kun 010, sen pitäis kestää pidempään koska seos on kovempaa. Siks se on myös kalliimpi. Tietävämmät korjatkoot jos taas oon väärässä..

---ÄLÄ ota kesäkissaa!!!---
    Lainaa (Kisu @ Helmi. 10 2004,13:00) kirjoitti
    Ei paljoo...muistaakseni reilu kymppi ajettu eturenkaalla ja vajaa kymppi takasella. Vois hyvinkin kuvitella ajavansa toiset mokomat lisää. Ei siis huolestuttavaa kulumista tapahtunut. Ei burnattu mutta muuten ajattu...hmm.."monipuolisesti" pl. rata-ajo.. * Tosin en kyllä kovin tarkkaan kuntoa katsonutkaan kun mopon talliin jätin..

020 on enempi sport-touring kun 010, sen pitäis kestää pidempään koska seos on kovempaa. Siks se on myös kalliimpi. Tietävämmät korjatkoot jos taas oon väärässä..
    Tosi paljon on sinulla kumit kilometrejä kestäneet - hyvä niin!

Yleensä renkaissa homma menee niin, että mitä pitävämpi seos, sitä kovempi hinta!

Toi lipsuminen on tosi outo juttu mielestäni... Outo... Ajoin Thundercatillani 50tkm mitä erilaisimmilla renkailla. Oli Pilot Sporttia, Pilot Roadia, Macadam 100X:ää, Pirelli Dragon Evoa, Pirelli Diabloa, Pirelli Dragon MTR24:sta yms ja koskaan ei oollut pito-ongelmaa!
    Eikös tästä samasta jutusta ollu jo juttua toisessa topic:issa.... *
    ..------>täällä<-----

ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
    Lainaa (JP_445 @ Helmi. 10 2004,11:26) kirjoitti
    Ihan hyvä yhdistelmä kuussatkuun. Isommassa voi tulla ongelmia märkäpidon kanssa tuolla 020 mallilla. Kestää isältä pojalle tuo takanen.... Mulla kyllä kului melko pahasti, mutta johtui käytöstä/käyttötavasta....
    Eipä mulla ainakaan isommin lipsunu ikinä vaikka oli tonnisessa cebarissa takana useampikin 020.
    Tosin kylmällä renkaalla sai sutimaan, mutta jos oli jo jonkin matkaa ehtiny ajaa niin eipä tuota kovin helposti saanu sutimaan. Sillä heiman yllätyin kun nykyisessä vfr:ssä olevalla maxxiksella saa kunnon luistot jos haluaa.
    CBR:ssä sentään oli tehojakin...
    Niin ja 010/020 eturenkaiden kestot jotain 12000+km / 15000+km ja takana 020 n.8500km.

Pistetään nyt tänne kun on monta samanlaista aihetta. Catissa kesti hyvin pitkään tollanen yhdistelmä, Acessa taas nyt takasella ajettu ~8tkm ja etusella ~9, molemmat suht entisiä.

Catissa viileällä/märällä takasella pitoa riitti, Acessa ei, "kymppi" piti edessä molemmilla hyvin. Molemmissa etunen kuluu "aalloille", mistä ollut ennenkin puhetta ko. renkaiden yhteydessä, kumpikaan mopo ei tosin ruvennut voblaamaan kulumisesta huolimatta. Burnattua ei tullut ja radallakin vaan muutaman kerran nättejä kierroksia.

Friends call me a LonelyRider, but freedom is just another word for nothing to lose anymore......
    miten on muuten 010 kestäny takana? Se on on vaan vähä halvempi shopissa niin siitä tuli mieleen.
    Jarrut on vauhdin surma!

Yamaha YZF-R1 -09
    Lainaa (Ace @ Helmi. 11 2004,20:19) kirjoitti
    Pistetään nyt tänne kun on monta samanlaista aihetta. Catissa kesti hyvin pitkään tollanen yhdistelmä, Acessa taas nyt takasella ajettu ~8tkm ja etusella ~9, molemmat suht entisiä.
    Oiskohan tuo RS juurikin samaa painoluokkaa Acen kanssa... Onko kokemuksia muista renkaista, miten ovat kestäneet/käyttäytyneet Yammun alla?
    Desmo Jugend
    Mul on ollu Catissa pari satsia BT-20:siä ei oo ollu pito ongelmia, kestää n.10tkm mutka tie ajoa, mut etu renkaasta loppuu pinta sivuilta pirun äkkiä ! Oiskohan toi BT-10 eteen hyvä, pitänee kokeilla. Muuten ihan jees...
  15.  
    Mulla on 020 edessä ja 010 takana.Katu räppäilyssä ja matka ajossa sateessakin on tunto ollut.Radalla en ole vielä käynyt.