Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    Kaz:n avatar
    Liittyi May 2003
    Melkein Savon sytämmessä
    Yritin tuossa ennen joulua jo kysellä, mutta hyvin perusteltua vastausta en saanut.

Eli pitääkö minun (7 vuotta vanhassa kortissa komeilee pikku a) hankkia uusi kortti?

Olen onnistunut tähän asti ilman poliisia toimimaan, joten ilmikään ei ole tullut. Jotain viestiä silloin täällä luin, kun tuommonen juttu mieleen juolahti.

Minun mielestä autokoulussa sillon sanottiin, että 2 vuotta ja saa ajaa isoa pyörää. Kukaan ei maininnu että myös kortti pitää päivittää..

Eli osaako joku antaa pätevän vastauksen eli jotain muuta kuin mutua. *
    Ei.

Mut se - jos kohille sattuu - pitää sitte olla se polliisi joka osaa lukea
    Good to the bone
    ...
    Kannattanee se päivittää. Itselläni kävi viimekesänä Saksassa samankaltainen homma ku olivat merkinneet tähän uuteen EU-kokoiseen korttiini vahingossa pienen a:n vaikka mopokortti ollu jo 12 vuotta... Sitähän saksan miliisi sitten ihmetteli melkein kaks tuntia ja soittelivat Suomeen ja mitä lie kaikkee...

Suomessa voi päästä vähän vähemmällä mutta suosittelen silti...
    Suzuki Hayabusa K9

Se on aina mielessä, ilman sitä ei kai elää vois.
    Kuin tatuointi kielessä, ei edes kulumalla lähde pois.
    -Leevi And The Leavings
    Mulla oli sama juttu muutama vuosi sitten, oli väärään kohtaan merkattu A-ajooikeusluokka. Kävin poliisilaitokselta uuden kortin ei maksanu mitään.
    Intruderclubfinland

Pappa Tunturi
    Tunturi Tiger Aqua
    Yamaha DT 125 *-87
    Yamaha XS 650 *-80
    Honda Shadow 600 *-90
    Suzuki Intruder 1400 *-91
  5.  
    Suomessa voi vapaasti päästellä pikku-a:lla mutta ulkomaille mentäessä on oltava se isompi, sillä ne eivät siellä tiedä Suomen käytännöstä. Eli jos reissua on tulossa ulkaille, niin sitten vain vaihtamaan.
    Mopot, musiikki ja lentopallo.