Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
    Elokuvan "Kissanainen" ajopelit ovat sitten selvillä. Kissanaisen valinta on:

TÄSSÄ

Mutta mukana on myös ajoasujen osalta uutta designiä. Kauppoihin on nimittäin tulossa taatusti ensimmäinen ajopuku, joka on valmiiksi avoinaisella kaula-aukolla, napapaitapituudella ja sisäänrakannetulla "push-up"-viritelmällä. Täydellinen helteelle ja no, muutenkin. Linkit mallistoon ovat yllä olevalla sivulla (suora linkitys ei syystä tai toisesta onnistunut).

Kuvagalleriasta toi viimenen kuva, valkoinen puku ja vetoketjuja... hhhmmmm.... mielenkiintoisissa paikoissa. GRAU!

Tuollaisella puvulla pääsee kyllä mun Monstron kyytiin ihan mikä päivä tahansa!
    "Starvin' Marvin"

Tylsimpinä hetkinä poikkea osoitteessa: http://www.janipartanen.com

Ei tarvitse vilkkua käyttää, jos oot jo ojassa....
    Ei lainkaan hassumpia asusteita... *
    Kokoontumisajoissa voi tulla kavereita kun moisissa tamineissa hurauttaa...

"Never play cowboy in a room full of Indians."
    No, olihan ne puvut nahkaa ja jonkinlaista toppaustakin näkyi olevan... Saisko noilla mustilla ajopuvuilla tulla ratapäiville ajamaan * (niin ei tulis niin hiki kanttaillessa... )
    Excellence is the result of caring more than others think is wise,
    risking more than others think is safe,
    dreaming more than others think is practical and
    expecting more than others think is possible.
    Aikas..hmm... hyvin ilmastoituja pukuja. Varmasti miellyttäviä helteellä ja, noh, silmille
    Olen kuitenkin erittäin huolissani ko. motoristien turvallisuudesta kaatumisen sattuessa
    Omalla asialla jo vuodesta 1978
    Lainaa (anna @ Heinä. 29 2004,09:40) kirjoitti
    No, olihan ne puvut nahkaa ja jonkinlaista toppaustakin näkyi olevan... Saisko noilla mustilla ajopuvuilla tulla ratapäiville ajamaan (niin ei tulis niin hiki kanttaillessa... )
    Se hiki siirtyisi vaan vastakkaisen sukupuolen edustajien katselijoille. Sitäpaitsi noin vermeet on yhtä vaarallisia kuin minihameet. Ainakin muulle liikenteelle
    Uhkeet on asut...mut ei noi nyt niin kauheen paljastavia ole...vähän tissiä vilautetaan...eikä edes nännit näy...
    Lainaa (SpeedFour @ Heinä. 29 2004,09:43) kirjoitti
    (...)
    Olen kuitenkin erittäin huolissani ko. motoristien turvallisuudesta kaatumisen sattuessa
    Olen kuitenkin erittäin huolissani muiden motoristien turvallisuudesta, kun kaatuvat kumminkin tuollaisen näyn bongattuaan...
    On tärkeää erottaa terve innostus ja addiktio. Terve innostus tuo jotain elämääsi, mutta addiktio vie jotain pois.
    -prof. Mark Griffiths
    Lainaa (anna @ Heinä. 29 2004,09:40) kirjoitti
    No, olihan ne puvut nahkaa ja jonkinlaista toppaustakin näkyi olevan... Saisko noilla mustilla ajopuvuilla tulla ratapäiville ajamaan * (niin ei tulis niin hiki kanttaillessa... )
    TERVETULOA vaan Anna!

Onhan siellä sun peräs niin moni jo ratapäivilläkin viihtynyt..... siis ajolinjoja tarkastellen! *hihi*
    "Starvin' Marvin"

Tylsimpinä hetkinä poikkea osoitteessa: http://www.janipartanen.com

Ei tarvitse vilkkua käyttää, jos oot jo ojassa....
    Lainaa (parjan_fin @ Heinä. 30 2004,08:24) kirjoitti
    Onhan siellä sun peräs niin moni jo ratapäivilläkin viihtynyt..... siis ajolinjoja tarkastellen! *hihi* *
    Mee vaan ukko vessaan tumputtaan...minä olen olen jo annalta ajovuorot valinnu !!
    "Mies ilman Ducatia on kuin pilvinen päivä"
    Lainaa (Fabio T. @ Heinä. 30 2004,21:06) kirjoitti
    Lainaa (parjan_fin @ Heinä. 30 2004,08:24) kirjoitti
    Onhan siellä sun peräs niin moni jo ratapäivilläkin viihtynyt..... siis ajolinjoja tarkastellen! *hihi* *
    Mee vaan ukko vessaan tumputtaan...minä olen olen jo annalta ajovuorot valinnu !!
    Siis tarkoitan peesivuorot !
    "Mies ilman Ducatia on kuin pilvinen päivä"
    eiköhän se oikeen puoleinen pallo ollut paras
    vfr 750..yamaha yzf 1000r..aprilia 1000 rsv mille..honda 1000rr..
  13.  
    ObiVanKenobi
    Ei jummi, vissiin hyvää nahkaa