Mutta kun en osaa olla ilman kelloa! Ja kännykän kaivaminen on aika hankalaa *![]()
Elikkäs ehdotuksia? Edullinen, ehkäpä sään kestävä ja helposti kiinnitettävä irtomalli...Mistä saattaisin löytää? Tavan kaupoista ei näytä löytyvän...Valo olisi tietty plussaa, kun yöllä ajelee...![]()
Yamaha YZF Thunderace 1000R -97
Kawa GPZ500S -91
Dulce et decorum est pro patria mori...
Ei se mikään turha kapistus ole. Rannekellon vilkuilu ajon aikana on melko hankalaa. Lousilta löytyy ainakin ohjauslaakerin mutteriin kiinnittyvä analoginen malli. Digitaalisia olen nähnyt a*totarvikeliikkeiden luetteloista pilvin pimein.
Mulla olis imukupilla kiinnitettävä lasten kello, hohtaakin pimeässä...ei maksa mitään...
Eikös Honda tarjoa vieläkin sitä niiden orkkista tosi pientä ja sievää digitaalikelloa? Sopii vähän pienempäänkin tilaan.
Ducati 996 -00, Aprilia: Pegaso 650 -92 & 125 -90 x6, Tuareg 660 -22 & 350 -87, AF1 Futura Sport Pro -92 x2 & Futura -91 x4 & Replica -90 x2 & Sintesi -90 x2, Cagiva: Supercity -98, Alazzurra 350 -87, Tamanaco 125 -90, Gilera: RC 600 -90 & SP01 -90
Tavallinen vedenkestävä, isotauluinen, muovirannekkeinen, analoginen rannekello, jonka voit kiinnittää stongaan. Voi kiinnittää omalla rannekkeella ( helppo irroittaa ) tai esim. nippusiteellä/letkunkiristimellä.
Velhojen shopissakin oli jokunen malli ...
jokunen malli
<span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro...........</span>
-"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
-"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
Itse ratkaisin saman ongelman Anttilan kello-lämpömittari -yhdistelmällä. Näin sain koneen & ilman lämmötkin nätiksi lukemiksi ja valokin tuosta löytyy. Tosin vettä tuo ei kestäOnneksi pienen kokonsa ansiosta mahtui katteen alle, niin ei ihan heti ole sateelle tyrkyllä
![]()
Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
Itse laitoin kellon tarpeeseen fillarin "ajotietokoneen". Ompa sitten kellon lisäksi muutakin turhaa, kuten keski- ja huippunopeus.
Mittari on todella helppo kiinnittää ja irroittaa. Vettä ja tärinääkin tuntuu hyvin kestävän.
Suzuki PV 50 -86 -> Yamaha RD 125 LC -83 -> Cagiva Freccia C10 R -88 -> Suzuki RF 600 R -93 -> Suzuki RF 900 R -96 -> Triumph Daytona 600 -03 -> ??
Ja ainakin joitakin noita Moto detail -analogikelloja sekä metallinvärisiä telineitä löytyy suoraan hyllystä...(MattiR @ Huhti. 29 2004,09:15) kirjoitti
Mulla on toi Moto-Detailin viisarikello taulussa, kuva, ja hyvä on ollut. Sopii viisarimittareiden yhteyteen tyyliltään paremmin, kuin tikitaalijuttu.
Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
Mopolla ajaessa aika menettää merkityksensä...miksi vaivautua ?
"Mies ilman Ducatia on kuin pilvinen päivä"
Itse käyn aika usein tunnin-kaks ajelemassa ennen töihin menoa, ja tälläisissä orjatöissä ei ole liukuvia työaikoja, eli ei viitsi aina mennä tuntia aikaisemmin duuniin, toisaalta pienikin myöhästyminen ei ole sallittua, siinä toi kello on tosi kätevä.. tai sit jos on turhan tiukat kotiintuloajat..(Fabio T. @ Huhti. 29 2004,10:56) kirjoitti
Toi wekkulin mainitsema moto-detailin kello on kyllä toimivuutensa ja pienuutensa vuoksi todella näppärä laitos, suosittelen ehdottomasti sellaista, edellisessä oli käytössä just tollanen ja kesti säiden vaihtelutkin ongelmitta..
Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
Ai mut tuollaneha se miulkii .. Joku sanoi digikellosta, että siitä(wekkuli @ Huhti. 29 2004,10:55) kirjoitti
näkee miten se aika kirjoitetaan, mutta aikaa ei kuulemma tajua.
![]()
![]()
![]()
![]()
<span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro...........</span>
-"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
-"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
Lautta-aikataulut ovat tankkilaukun karttataskussa päällimmäisenä.(Fabio T. @ Huhti. 29 2004,10:56) kirjoitti
...että tietää miten kovaa Nauvon läpi pitää kaahata!
![]()
ZZR 1200
kyllä KELLO pitää olla... itselläni vanha sukeltajankello kiinni kaksipuolisella teipillä näkyy pimeässä ja säänkestävä.......... toimii
Reissut mielessä........
Ja on si astetta nälkäsemmän hintane!!(Faitteri @ Huhti. 29 2004,08:52) kirjoitti
![]()
Jarrut on vauhdin surma!
Kyllä siinä muavia pitää olla!
Yamaha YZF-R1 -09
Tosi nainen lukee kellon auringosta ja jos ei paista, niin sitten sisäisestä kellosta loput![]()
(...sillon kun sinä taputtelit lattialla paskaa, niin minä poljin fillarilla naisiin...)
Eikös tämä ollut aikaisemmin Motovelhoillakin?(VTR @ Huhti. 29 2004,08:41) kirjoitti
Juuri kun ajattelin kysäistä sen kiinnitystä (tarra?), en löydä sitä Velhoilta.
Paljox kello ny o?
"Tavara tykkää, että sitä käytetään."
-Ohjeistamispäällikkö Jaakko Parantainen
Toinen ääni näille. Esim. Sigma tekee edukkaita ja päteviä sykkelikompuuttereja, jotka kuin luotu mp-käyttöön. Noitahan saa käytännössä jokaisesta urheiluliikkeestä.(miikeri @ Huhti. 29 2004,10:10) kirjoitti
Itselläni Sigma Targa Teneressä ja hyvin toimii! Hintakaan ei kummoinen eli alle 30 jöröä.
Nyt se on siellä taas.. oli pois myynnistä jonkin aikaa kun saatavuus oli heikko. Toi keskimutterikello tulee snadilla ruuvilla kiinni, noi moto-detailin pienet kellot tulee joko tarralla tai erillisellä tankokiinnikkeellä kiinni.(iama @ Huhti. 29 2004,21:07) kirjoitti
Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
Sä oot huippu(Köpi @ Huhti. 29 2004,08:43) kirjoitti
Kelpaa mulle
Tusarissa varmaan luovutat sen mulle? Ja sitten hymyvelka lisääntyy
![]()
Yamaha YZF Thunderace 1000R -97
Kawa GPZ500S -91
Dulce et decorum est pro patria mori...
Mulla on sellainen Louis kello tarralla kiinni katteessa vähän koetin sijoittaa kovimmalta sateelta suojaan vaikka mainostavatkin vedenkestäväksi. Hyvin on pelannut patteri ainakin vielä voimissaan kohta vuoden ollut ja var patteri tuli mukana.
Palkka juoksee....minä en
Yks ääni lisää sigmalle perhanan kätevä laite. Kellon lisäksi tulee mukana trippi etc.. ja jättäähän se muistiin viimeksi ajetun huippunopeuden![]()
![]()
Life is too short to drink cheap beer.
Kyllä kello olla pitää.
Nykyisessä sen on intekroituna, mut viime kesän malliin ostin autotarvikeliikkeestä pienen siistin kellon ja kaksipuoleisella teipillä vaan mittaritauluun.
Oli muute melkein tehdasasennuksen näköinen vielä.
"On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo."
-Nalle Puh-
Mullakin oli mystisessä kawamenneisyydessäni (juuh, meillä kaikilla on luurankomme kaapeissamme) sama ongelma, ratkaisin se ostamalla VFR:n. Siinä on kello vakiona. Voin lämpimästi suositella samaa vaihtoehtoa.
Vakavasti puhuen, mulla oli kawassa tarralla jostain messuilta saatu pieni matkadigikello, jonka tiivistin etupuolelta kontaktimuovin palasella ja takaa vedin saumat umpeen epoksilla. Hintaa tuli pyöreästi 0e, kellon sai mukaan ajotakin taskuun turvaan varkailta ja kesti sateet ja paisteet. Tosin nykyinen ratkaisu, VFR, on parempi silti.
Ratkaisu ongelmaan: osta kawasaki ninja!
Mahdollisuus, että joku katselee sinua, on suoraan verrannollinen toimintasi typeryyteen.
*Aprilia RSV Mille ´01*
Joo kyllä munkin kawassa kello on jo vakiona..
Pienen lämpömittarin kun jostain löytäis. Muutamia oon
jossain nähnytkin, mutta ovat olleet liian isoja & rumia
I used to rock and roll all night and party every day.
Then it was every other day.
Now I'm lucky if I can find half an hour a week in which to get funky.
-- Homer J. Simpson
No justiinsa joo!! *Sama kun sulla on vaa yks avain, niin etköhän mee mopokauppaan ja ostat uuden pyörän missä on kaks avainta!..(Luke_ @ Touko. 02 2004,10:41) kirjoitti
![]()
No mutta näinhän se menee, samoin kun mopo vaihdetan uuteen tankin tyhjennyttyä liikkeestä, josta saa uuden täydellä tankilla(ObiVanKenobi @ Touko. 02 2004,22:29) kirjoitti
![]()
Tietääkseni sullakaan ei niitä avaimia niin hirveästi ole.(ObiVanKenobi @ Touko. 02 2004,23:29) kirjoitti
Mahdollisuus, että joku katselee sinua, on suoraan verrannollinen toimintasi typeryyteen.
*Aprilia RSV Mille ´01*