Fazer 1000 vm2004,lisää tehoja kaivattiin ja niitä myös saatiin.Pitkän etsinnän jälkeen löytyi hyvä yksilö ja ihan läheltäkin,että kannatti odottaa![]()
Honda CBR650R 2022
BMW F800R 2011
Yammaha FZS1000 2004
Honda CB600F 2004
Honda CBR600F 2006
R1 -08 tuli parin vuoden mopoilutauon jälkeen hankittua.
GSX-F750 -> FZ1-S -> RSV1000R Factory -> R1 -> XVS1100 Classic -> FJR
FJ1200 -91 tuli hankittu parin RSV1000R Factory kuukauden jälkeen![]()
EX:BMW K1200LT -04
-V-max 1200 -96
-Honda xl1000v -99
-BMW K1200 RS
-Yamaha FJ1200
-Aprilia RSV 1000R Factory
-Suzuki RF900,GSX750es
-Kawasaki Z650SR
museopyörää olen jonkin aikaa mietiskelly ,mut kun ei mikään jawa tai triumppi nappaa...
sitten löysin oikean ikäkauden pelin joka siirtyi tänään talliin
Yamaha XJ 650 Turbo -84
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout
Piti myös ryhtyä Yamahan omistajaksi, kun tuli hommattua projektipyöräksi vuosimallin -80 SR500.
Joku scramblerin tapainen olisi tarkoitus rakennella, jos ei mieli ehdi muuttua. Parempi tosin olla muuttumatta, kun on jo renkaat ja läjä muuta enemmän ja vähemmän tarpeellista sälää tilauksessa...
Taas tuli hypättyä Yamahan leiriin (note älkää käykö radalla, voi tulla yllättävän kalliiks).
Mut Agusta läks ja tilalle tuli YZF-R6R
Ei järjellä, ei taidolla, ei työllä, ei tuskalla vaan tuurilla.
Yamaha XV 1100 Virago tuli pari viikkoa sitten ostettua kolmen pyörättömän kesän jälkeen.
MT-10:llä mennään.
En kiellä enkä myönnä, vaan pikemminkin päinvastoin.
Ray Of Darkness
Tänään kävin hakemassa XV535 Viragon vuosimallia 93. Sillä lähtee harjoittelu käyntiin. Pitäis vaan kortti saada nopeasti taskuun. Noh, maanantaina alkaa kurssi, ei kyllä millään malttais oottaa..
2,5vko sitten sain Yamahan Dragstar 650 classicin, vm2004.
Pyörä oli heti kättelyssä 2vko huollossa. Nyt toimii hyvin.
Omia kilometrejä kertynyt kohta parisataa. Yhteensa 20000km
Yamaha Dragstar 650 Classic
R1 98
Yamaha FZR 1000 exup -94
2004 Yamaha R6
Yamaha R6
2015 xv950 boltti. Ajettu noin 300km![]()
Yamaha Bolt
Just siirryin kolmen Suzukin jälkeen Yamaha leiriin, yksi Suzuki jäi vielä taloon. Ajettu 55 000 km. Vuoden 2003 jälkeen ajettu vain 3500 km, dokumentit löytyy. Ainoa vika on pieni lommo vasemmalla tankin alaosassa, en tiedä viitsinkö korjata. Tekniikaltaan virheetön, etupumppuhuoltoon ja jarruneste- ja öljynvaihtoon silti menossa varmuuden vuoksi. Jarrupalat ja kengät myös vaihtoon. Peräöljyt, tulpat ja akku vaihdettu, kaasarit putsattu.
Tykkään kovasti
[IMG]Yamaha XJ 750 1982 by , on Flickr[/IMG]
Honda F6C Valkyrie -00
Triumph Trophy 650 TR6R -67
Nimbus 750 -56
ex.Triumph Tiger 800 XRx -15
ex. Moto Guzzi V1100 Breva -05
ex. Kawasaki KLX 250S -09
ex. Suzuki GSX 1100 EX -81
ex. Suzuki GSX 1100F -92
ex. Suzuki GSX 750F -89
Ja tässä Suzuki. Sori, jos väärä merkki, mutta kasarimeininkiä ja varmaan kilpailijoita keskenään. Voi vähän vertailla
[IMG]20170403_191852(2) by , on Flickr[/IMG]
Honda F6C Valkyrie -00
Triumph Trophy 650 TR6R -67
Nimbus 750 -56
ex.Triumph Tiger 800 XRx -15
ex. Moto Guzzi V1100 Breva -05
ex. Kawasaki KLX 250S -09
ex. Suzuki GSX 1100 EX -81
ex. Suzuki GSX 1100F -92
ex. Suzuki GSX 750F -89
FZ6-S 2004 löytyy täältä.
Ainakin pari kertaa AVK:n kautta käynyt yksilö kyseessä ja mittarissa nyt sellaiset ~28tkm.
Rujossa kunnossa, mutta kulkee.
2009 Yamaha xj6-n
-
TW 125 vm. 2000, eli nimeltään TaWaton.
Viimeksi muokannut: Jurvan Kynäilijä; 20.11.2017 klo 14:43.
Joo kyllä, ei ole Elsiä tuotu Länneltä, ihan on Suomipyörästä kötöstelty. Tuosta lähdettiin syksyllä 2014 liikkeelle. Ei tehnyt erikoisen kipeää alkaa tuosta tekemään uusiksi.
TaWaton on aavistuksenomaisesta laiskuudestaan huolimatta aivan hauska syysretkeilypeli. Ja muutenkin nurkissa pyörimiseen.
Viimeksi muokannut: Jurvan Kynäilijä; 22.11.2017 klo 14:35.
Joo kyllä ja edellisten kuvien perusteella voi vielä arvuutella kumpi on Jurvan Kynäilijän Jorma Latoajossa 2015.
Viimeksi muokannut: Jurvan Kynäilijä; 22.11.2017 klo 08:28.
Joo kyllä, yksi löytyy vielä, RD 125 A -74 ja se ei, yllätys yllätys, olekaan kelta-musta. Tällainen olisi pitänyt olla 40 vuotta sitten, vaan eipä ollut. Hyvä että edes nyt. Mutta enempää näitä äänirautatehtaan tuotteita ei löydy.
SR 400, vm 2016. Viime elokuussa ostin uutena, joten ei ole kuin 2000 vasta lasissa.
sr.jpg
Yamaha YX600 Radian vm 86 ajettu 49000 mailia
Yamaha YX600 Radian -86
EX Honda CBR 125 -05
EX Honda CBR 125 -06
EX MZ Rt-01
Wau, tuosta Jurvan Kynäilijän RD350LC:stä olen hieman kade, olen yrittänyt moista hyvää aihiota löytää (eka pyöräni oli joku -88 RD125LC). Samoin tuo samaisen mestarin RD 125 A aiheutti pari ylimääräistä huokausta...
Omani on paljon säätöä nähnyt 1992 FZR 1000 Exup. Vaihdoin tuon viime kesänä päittäin -92 KX250 crossikawaan. Myyjä vaati 200€ väliä, mutta kun pyörä kävi ihan p*skasti välillä, otin riskin ja "otin pyörän vastaan ilman välirahaa". Syyksi paljastui EXUPin irti oleva säätöpyörä ja löysät vaijerit. 15min fix...
FZR oli varastettu joskus, vedetty nakuksi vähän sinnepäin ja tehtyjen (huonojen) kytkentöjen ja sähköpiuhojen määrän perusteella liekö ollut jonkun työväen opiston harjoittelukappaleena...Pyörässä oli myös pikkuinen sivulle puhaltava äänenvaimennin, joka motarinopeuksilla sulatti aivot. Saksasta orkkis 60€ toi mielenrauhaa.
Kilometrien sähköjohtojen poiston jälkeen, epämääräisten kaasarien vuotojen fixausten ja ihmeellisten mittari-/valo-/vilkkukytkentöjen jälkeen eilen pyörä valmistui ajokuntoon. Kolhuja tankissa (kuva näyttää liian hyvältä) mutta tekniikka toimii. Vaihteisto/kytkin toimii hienosti ja kiukaassa kovat löylyt.
-Kähmy