Thundercat -03, talvella hankittu, joten itse en ole päässyt vielä tosi toimiin, mutta pari kertaa olen käynyt pyörän päällä päristelemässä!!
En tiedä mikä tuli, mutta niin siinä kävi kuitenkin ettei tullut toista jytäriä vaan XJ:n isoveli. Tein tänään kaupat XJ900:sta vuodelta -88. On se tuo miehen mieli samaa sorttia kuin naisenkin, niin muuttuvainen kuin tuuliviiri.(Pena @ Helmi. 12 2004,20:30) kirjoitti
![]()
Noniin. Tenere sai lähteä ja tilalle tuli upouusi FZ6 S. Ja vielä sininen... Kyllä kelpaa kesää odotella.Sitä odotellessa
ja
![]()
Raaka voima voittaa monesti peukalon imemisen...
XV500SE Special rek.-89.
Mittarissa 27tkm, mutta varmaan saa kertoa kahdella.
XJ600S Diversion -94. Viime keväänä Saksasta, itse ajoin ensimmäisenä moottoripyöräilykesänä n. 8600 km ja mittarissa on nyt n. 19000 (?). Hyvin on sinällään pelannu, tosin pieneksi kävi ja nyt isompaa katselemassa...
Nyt XJ haettu uuteen kotiin eilen illalla ja kyllä alkoi polte tielle.(Pena @ Maalis. 03 2004,20:37) kirjoitti
Nyt tarvis sataa vettä yksi viikko että sulattais lumet ja sen päälle komiat aurinkokelit niin se siinä.
TOTANOIN NIITÄ ON KAKSIKIN. VIRAGO 535 VM-91 AJETTU 29000KM. JA TÄNÄ TALVENA OSTIN Drag Starin vm-98 ajettu 18000 km. Dragun varustelussa on mennyt alkukevät joten ei muuta kun kevään odotusta!!
![]()
yamaha r6 mallia 99 mittaris karvan alle 5o mut ite ajanu vasta 200 km joista sata tänä vuonna![]()
pakkanen selättää nudistin....ja motoristin.....
Dt 125 22300km, isompi yamahan enska tulossa![]()
Mitä jos tämän jättäisi tyhjäksi
FZS 600 -99, 30tkm, Ei tupakoitu, keltainen, Renkaat alkaa olee sileet, mutta muuten toimii ku uusi.![]()
FZS 600 -99 ->
R1 -05
Yamaha YZF1000R 1996. Viime kesänä tuli ajettua vain vähän yli 6000 km alkukesän haaverin takia. Talvella on tullut ajettua noin 150 km kelien salliessa. Pyörä on maalattu ja konelaitettu ensi kesän rientoja varten.![]()
![]()
Voima on nopeutta, nopeus on voimaa ja ylipaino on ylivoimaa!
FZ 750 -87 1FN mallinen. Ihan mukavia kilometrejä tuli viime kesänä, alkukesästä hommasin kyseisen pyörän. Nyt sitten pohdintaa että mitähän kaikkea sitä jaksaa tehdä tuossa tulevina kevätpäivinä.![]()
![]()
Palkka juoksee....minä en
TZR250 -88.. *
Mä en muuten enää leiki teijän kaa, vaan vaihdoin Kawan leiriin...
Elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa! Ja joskus se oivaltaminen on niin pienestä kiinni <3
Thundercat '96/97 50tkm josta ite 30tkm toimii ku ajatus ei mitään vikaa oo ollu, venttiilit katottiin viime kesänä arvot paremmat ku uudessa ! *![]()
(vaihto mielessä sv 1000s)
FJ 1200 -93 SIKASIISTI SAKSASTA TUOTU.AJOLTAAN KUIN UUSI .LÄHES TÄYDELLINEN PYÖRÄ.AJETTU 28000KM.![]()
"oikeassa momentissa"
Yamaha YZF1000R Thunderace -96. Siisti kuin sika pienenä varsinkin talven rakentelun jälkeen.![]()
Voima on nopeutta, nopeus on voimaa ja ylipaino on ylivoimaa!
900 Diversion -94, 38000km takana, varma toiminen peruspyörä. Ei ehkä kedon kukkanen mutta, se luotettavuus.
Ohoh näytti lipeävän noita nollia yksi liikaa, nyt lukema kohdillaa.
minä
Oliko nollien määrä ihan oikein...?(miknik @ Maalis. 26 2004,08:24) kirjoitti
Kyllähän tuolla paljon kestää ajaa mutta ihan noin paljon?
- vesku -
"viestintä epäonnistuu aina - paitsi sattumalta"
Tulipa tuossa vaihdettua helmikuussa tilavempaan, noin fyysisesti, eli 900 Diversioniin vm. 99. On se aika vänkää vaihtaa pyörää siihen aikaan vuodesta kun tuo koeajo jää tekemättä.Ei tulisi mieleenkään moinen käytäntö autoa ostettaessa.
Yömaha FJR - hirmuinen matkapeli
FZR600R -94 ajettu 35 000km
tää on kahen hondan, yhen suzykin ja yhen moto guzzin jälkeen parhaimmaksi havaittu.
Sopii mulle kuin hanska käteen![]()
Mulla on -99 R1 ajettu n.3700km josimuran putkella ja dynojetin suuttimilla ja jotain muuta roinaa ite oon ajanu 2400km ennen kaatumista 1000km ja sen jälkeen loput. Kilsoja on sen takia noin "paljon" ku edellinen omistaja ei ehtinyt ajaan sillä yhtään.. oli kuulemma liian tehokas
Kuva: R1
R1 -05
YZF1000R,vm2000,ajettu 20tkm...
Ei nyi alakierroksilla,juuri sopiva kone...
Tehoputkella piristetty(Micron hiilikuitu)
Aivan loistava peli...![]()
Kaikki muut paitsi Thunderace on turhaa....
pappatunkalla *eli FJR1300 -02.
Reilut 13Mm takana. Enemmänkin tulisi, mutta kun tuota jälkikasvuakin on pari pikkuista nurkissa niin pidemmät reissut vähissä.
-00 mallinen R6nen ilman tehtaan suojamuoveja (katteita jonkun mielestä) ja ohjaustangolla varustettuna.
Edit:
Korjaus peli on myyty. Toinenkin R6 oli. Olisko parempi että pistän tähän vaan historiaa mitä Yammuja on ollu. Tulevista kun ei viellä tiedä.
Tällähetkellä YFZ 450 Krossi mönkkäri.
ennen oli:
R6 sini-puna-musta -02
R6 fighteri 'Gambler' -00
TRX 850 puna-musta -97
R6 sininen -01
TR 1,1 -??
DT 125 R -91
DT 125 Lc -82
LIFE'S TOO SHORT NOT TO BE
* *-jokaisen motoristin sisällä asuu se pieni bomberi-
-joka muuta väittä valehtelee tai ei käytä moottoripyörää-
www.gamblerracing.eu
www.bombermagazine.com
www.riding.fi
FJ on loppuunajettunakin(mahdotonta?) lähes täydellinen!(triangel @ Maalis. 24 2004,09:53) kirjoitti
No niin, no
900 diversion millä liikun jo toista kesää...ja vauhti tuntuu vielä riittävän on jo tota ikääkin jonkin verran.![]()