1. on, oli jo ostettaessa
2. olen kyllä miettinyt laittavani sellaisen, on vain jäänyt mietintäasteelle tähän asti
3. tulee tämän talven ja kevään aikana
4. levyjarru- tai U-lukko riittää hyvin
5. ei ole, ei kukaan uskalla varastaa pyörääni kun tietää että se on MUN pyörä
Siteerasit melko sanatarkasti alkuperäistä kommenttiani, joten laitoin yksityiskohtaisemman selvityksen.(Jim Goose @ Helmi. 08 2004,14:18) kirjoitti
![]()
Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
jarrulevylukko, yleensä ovien takana lukossa, vartioitu talli, kameravalvonta, portit.
muualla j-levylukko, silmien alla mahd. mukaan, virran piilokatkaisin, vielä kun kiinnittäisi vaijerilla tolppaan tms.
vakuutuksienkin kanssa saa tivata tavaran arvosta. prätkä on osa kuin persoonaa, siksi ei haluttaisi asettaa helposti pöllittäväksi. vaikka kärpiötä harvempi selväjärkinen pöllisi, niin pipipäitä piisaa ainakin stadissa.
kerran kawa zx10 ns. luvatta käyttöön otettu, se on aika kurja tunne.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Asennan itselleni tässä ennen ajokautta sellaisen ei-VAT hyväksytyn hälärin, kuitenkin sellainen jossa on kaukosäädin ja vilkut kytkettynä, ja hinta on luonnollisesti murtoosa näistä VAT hyväksytyistä... pääasiassa että on jotain siinä joka hälyttää tarvittaessa...
Xenaakin olen käyttänyt, mutta olen liian laiska aina laittaa sen... jos joku haluaa pyörän niin paljon, niin ottakoot sitten...![]()
<br />
Miettinyt olen, mutta vielä olen pärjäillyt karkaistulla ketjulla, mutta voip olla että kesällä tulee hankittua![]()
(...sillon kun sinä taputtelit lattialla paskaa, niin minä poljin fillarilla naisiin...)
Oli kyllä hälyt jo valmiina, mutta vaihdoin ne vielä kertaalleen parempia kokemuksia tuoneeseen malliin.
"Tässä taas puhutaan asiantuntemuksella, jonka tuo tullessaan vain täydellinen tietämättömyys.."
"We ride together, we die together, Bad Girls For Life!"
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * -TMB "Martin Lawrence"-
Yamaha YZF-R1, vm.-06
Onko joku saanut alennusta vakuutusyhtiöltä hälyllä, joka ei ole VAT-hyväksytty? Ei viitteis sijoittaa isoja summia hälyyn...mutta esim. motovelhoilla on se edullinen malli myytävänä. Semmosen vois ostaa jos vakuutusyhtiö antais alennusta 10% kaskosta.
Honda VTR 1000F
No onneks ei ole isosta investoinnista kysymys vaikkei alennusta saisikaan.. kauko-ohjattu häly maksaa 53,- eli ei ole kuin kolmen kympin hinta-ero verrattuna normaalin jarrulevylukkoon.(domus @ Helmi. 09 2004,08:45) kirjoitti
Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
No juu ei oo isosta rahasta kyse, mutta yrittänyttä ei laiteta. Tulee lykättyä vakuutusyhtiölle rahaa niin suuria summia vuosittain, että saavat luvan antaa alennuksen, vaikka ei olisikaan VAT-hyväksytty. Aion ainakin kysyä.(Puuhis @ Helmi. 09 2004,09:47) kirjoitti
Honda VTR 1000F
Aina kannattaa kysyä tottakai. Kaikki mistä saa alennusta on kotiinpäin ja jos alennuksia tippuu kannattaa infota muitakin asiasta.kirjoitti
Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
Tuossa VAT-rabatissa on kaksi koulukuntaa:
- jotkut antavat -10% maksualennusta
- jotkut poistavat omavastuun vahingon sattuessa
Itse naatiskelen (?) IF:n -10%![]()
- Pyörä myyty jo pois -
VATti-rabattia sain minäkin 10 prossaa (Fennia) kun ilmoitin hällärin olevan asennetun. Tekee vuositasolla pikkukaskossa tommoset 12 egee...eli taasen tuli sijoitusongelmia![]()
Valo(pää)petrooli, pyöriin hurahtanut.