Joo mutta jotkut pyörät sammuvat jos laitat seisontajalan alas vaihdepäällä...(moto+ @ Maalis. 23 2005,09:35) kirjoitti
Pain is just weakness leaving the body
Niin, melkeen kaikki...(mekanik @ Maalis. 23 2005,10:52) kirjoitti
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Aivan!(Tylyttäjä @ Maalis. 23 2005,10:55) kirjoitti
![]()
Pain is just weakness leaving the body
Kytkin pohjaan? Vaihde vapaalle?(mekanik @ Maalis. 23 2005,10:57) kirjoitti
Kawasaki ZX-10R 2008.
Todella kätevää(& K. @ Maalis. 23 2005,11:20) kirjoitti
![]()
Mä suosittelisin, että ostaa sellasen pyörän, josta yltää maahan tai madaltaa päästämällä etupumppuja hiukan läpi sekä vaihtamalla koiranluut ja/tai ohentamalla penkkiä.
Mulla menee yksinään pyörän madaltamiseen tai nostamiseen alle tunti kun vaihdan luut ja säädän etupumppuja. Viime kesänä tuli tehtyä monia kertoja kun kävin stripillä, joten kyseessä ei tod ole iso homma...
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Ostaa suzuki pv 50 r mallin ja mopoilee sillä.Nou proplem![]()
Tai sitten ei aja ollenkaan....
IIIiiik!
Suk dik!
Stop stop sentään... Oletko huomioinut ohjausgeometrian muutoksen? Pyörästäsi voi tulla täysin hallitsematon ohjus näillä muutoksilla.(Tylyttäjä @ Maalis. 23 2005,11:25) kirjoitti
Jepulis jepuli, ei mitään ironiaa mihinkään suuntaan...
It´s better to die on your feet than live on your knees...
Höh! Olipa taas vastaus...(anttari @ Maalis. 23 2005,20:07) kirjoitti
Tätä madallusongelmaa olen minäkin jo useamman vuoden pohdiskellut. Ongelmana on nimenomaan tuo käsiteltävyys puoli. Kyllähän se mopo eteenpäin kulkee oli sitten lyhyt tai pitkä kuski. *Mutta entäs kun pysähdyt, juuh. Näyttäis pahasti siltä, että joudun minäkin kääntämään takkini ja hankkimaan Hondan (ääh...) ainakin jos on uskominen edellisiin kommentteihin.
minämistäänmitääntiedä
Sopiiko kysyä missä teetit nuo osat. Oliko piirustukset mukan vai annoitko vanhan malliksi.(Yamaha1 @ Maalis. 23 2005,09:17) kirjoitti
Onko kukaan teettänyt pääkaupunkiseudulla koiranluita? Paikka ja hinta?
Kuinka paljon kannattaa luita pidentää että sais 4cm istuin korkeutta alas? Niin ja pyörähän on Suzuki GSX-F 600 vm.98
Niin tai kuka tietäis kuka madalluksia tekee PK seudulla ja paljon maksaa?
eix kenelläkään oo tietoo kuka madaltais pääkaupunkiseudulla?
Kait systeemi menisi siten, että itse ostettaisiin osat nettikaupasta ja asennuksen suorittaisi paikallinen merkki-/huoltoliike. Saksassa TÜV -katsastusviranomaisen hyväksymiä madallus-/korotusosia valmistavat ja myyvät ainakin Alpha Technik (alphatechnik.pappenberger.de) ja Wilbers Production (wilbers-products.net). Viimeksi mainitulla madalluspalikat maksavat 129 €, lisäksi postitus ja täällä asennus. Ehkä madalluksen saisi siten kaikkiaan 250 €:lla. Muut vaihtoehdot, kuten uusi mataloitettu satula tai paksupohjaiset saappaat, kustantavat kyllä enemmän. Pelkät uudet koiranluut eivät aina riitä madallukseen eivätkä omavalmisteet tunnu luotettavilta. Kts. merkkikohtaiset tuotekuvat. http://www.wilbers-products.net/shop...html?1lauf.htm(dago @ Touko. 06 2005,16:55) kirjoitti
(Polku: Produkte; Tieferlegung; Modell- und Preisliste. Klikkaa artikkelinumeroa.)
Onko kellään kokemuksia wilberseistä? Vaikuttaa toteuttamiskelpoiselta idealta.
TÖSÖS !
Kolme kesää tuskaillut kanssa kun saisi vähän matalampi mopo olla kun en mikään jättiläinen ole ja varpaat vain yltää maahan . Tosi vakaata varsinkin taappäin töniminen.
Laskin puimakoneesta kans etuputkia läpi 30mm ja hidasajo muuttu ihan hirveeksi ja pujotteleminen mahdottomaksi . U-käännöstä tiellä !!! Ei puhettakaan . Tosi paljon jäykistyi ohjaus !!!!
Siis aivan älytön vaikutus .
Suurella rahallako vain pemariin lyhyempi takaiskari et peränkin sais alemmas?
?
Triumph Tiger 800 XRX
Laskin koe mielessä fasusta keula putkia läpi ja ajettavuuteen hiljaisissa nopeuksissa (valoihin pysähtyminen ym.) vaikutti erittäin positiivisesti tollainen n. sentin lasku, ehkä vähän vajaa.
Ennen oli tosi jähmee ohjaus loppu metreillä, ei meinannu kääntyy millään, nyt norjistu sopivaksi.
Toi 3 senttii lienee on aika paljon ja pelkästään etupään lasku ei hirveesti vaikuta istuin korkeuteen.
Chief Dark Horse -22
Tracer GT -18
F 700 GS -13
GSR 600 -06
FZS-600 -00
Virago 535 -99
TÖSÖS !
Kolomatta lootaa tupakkia tallissa poltellu enkä keksi muuta ko iskarin lyhentämisen takapäälle .Näyttäs ainaslkin että varaa olisi . Siis pemarissa
Triumph Tiger 800 XRX
Laita Honda Z50J monkey kerta hondaa olit laittamassa(omppupomppu @ Huhti. 02 2005,12:34) kirjoitti
![]()
![]()
Kyykkypyörät on munamankeleita!
Jos omaa Reborn Babiesin (Motorcycle STUFF) luettelon, niin sieltä näyttäisi löytyvän sekä madallus-, että korotusluita erilaisiin mopottimiin.
Tähän monet kirjoittaa pyörähistoriaansa.
Niin mäkin. ...Ne on kaikki olleet nopeita ;D
Speed kills..........but only the dumb and the inexperienced!
Älä hyvä ihminen Hontaa osta tällaisen asian takia(omppupomppu @ Huhti. 02 2005,12:34) kirjoitti
Kawan ja Suzukin (kuin myös Hondan) pystyy madaltamaan samalla tavalla, kaikissa on suorat linkut, joita pidemmiksi vaihtamalla perä laskee, ja sitten vielä keulasta alas tasapainon vuoksi (se ohjausgeometria!) niin valmista on. Ovat ingenjöörit tehneet Yamahasta hankalamman (puhun vain R6/R1:sta), siinä on sellainen kolmiopala suorien linkkujen tilalla, että itse ainakin luovuin kyseisen vehkeen hankinnasta ja plussapisteistäni sen takia. Ja noita linkkuja saa joihinkin malleihin ihan valmiina jälleenmyyjiltä/maahantuojilta, mutta halvemmalla pääsee kun teettää käyttäen vanhoja mallina, ja laittaa esim. 5 mm lisää pituutta.
"Maailmalle sinä olet vain joku, mutta jollekin sinä olet koko maailma. Älä unelmoi elämääsi vaan elä unelmaasi."
Onkos kenellekään vinkkejä miten Yamaha FZ600S saadaan madallettua?
Emännälä kun ei meinaa töppönen tavoittaa maata...
Kun virittämiseen vastataan "vaihda isompaan", niin kai madaltamiseen voi vastata, jotta "vaihda pienempään"..?
saattaapi pyörähtää herne tai jopa vesimeloni nenään kun kiikutan pihaan Suutsuki peeveen...(kaasunalle @ Maalis. 23 2006,11:47) kirjoitti
![]()
mitään linkkujahan ei tuossa kutos fasussa ole, joten koiranluita ei tietystikään voi vaihtaa.. penkistä vain fylliä pois, tai korkeampi pohjaista tossua jalkaan.(Temex @ Maalis. 23 2006,11:27) kirjoitti
Voi veljet!
Pidemmillä koiranluilla taitaa olla helpoin. Ei maksa paljoa teettää, helppo tehdä ite jos kykenee. Ite nostin omasta fasusta perää luilla ja yksinkertanen toimenpide oli.(Temex @ Maalis. 23 2006,11:27) kirjoitti
Testaa ainaki enneku alat jotai penkkiä tuhoaan![]()
Tässä mallia allekirjotuksiin.
itse tilasin "säädettävät" koiranluut hong kongista. hintaa en muista mut jotain alta 40e kuluineen. niissä on useampi reikä eli vakio/1.5/3 tuumaa. nyt ne on asennettu ja laski 41mm ja eestä putkia läpi 30mm. myös etulokaria madalsin n10-15 mm. jos perä madaltui liikaa niin sitten teen itse sellaiset kvanttiruuvi tyyppiset että pystyy säätämään mitään purkamatta. ja luulen että sivujalkaa joutuu lyhentämään/vaihtamaan säädettävään malliin...tai teen kokonaan uuden
ja mopo oli zzr 1400
Mun tube kanava:
SSA Motors Finland
Instagram:
ssamotorsfinland
miten sais kawasaki zzr1100 keulaa madallettuu?? haluisin vähän sporttisemman luukin ... onks kukaan tehny??
CBR1100XX:n cliparit vakioiden tilalle niin mahtuu putket yläpäästä läpi. Samalla se keveneekin hieman, on noi hondan cliparit kevyemmät. Tai sitten vaikka LSL:lää stormista.(kaasu @ Touko. 12 2011,17:06) kirjoitti
Takapäätä saa alemmas koiranluilla, oisko suhde ollu 1:4 eli sentin ero koiranluissa on 4 senttiä korkeudessa.
Mulla ois muuten 1400 zzr:n swingi ylimääräsenä, on reilusti kevyempi kun orkkis ja 4cm pidempi, ja menee samoihin reikiin, sais sitä sporttisuutta kivasti - itellä on + 10cm swingi omassa zetorissa. Pistä privaa jos kiinnostaa.
Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten