Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 39:sta
    Jebejebe... Tuli tänään käytyä koeajolla. Koeajettavana oli Monsteri 620 moottorilla ja performance-putkilla. En voi sanoa muuta kuin että ne soundit... kuola valuu suusta. Olin aika hämmästynyt, että kuussatkustakin irtoaa tollaset äänet. Vaikka ei pitäis olla yllättynyt kun onhan noita nähny ja kuullu vaikka kuinka. Älyttömän makeat. *

Suorituskykykin vaikutti aika riittävältä. Varsinkin kun kiihdytyksiä tehosti toi hirviö-popellus. Ja moottorijarrutuksia. Kompaktin kokoinen, kevyt pyörä muodostaa jännän kontrastin noille äänille. Kaikin puolin vesi nousi kielelle ja ohimoissa alkoi tykyttää... tahtoo... *

On toi monsteri ollu mielessä jo aikas pitkään, mutta tänään tuli aika vakuuttunut olo: Sopiva kun napsahtaa kohdalle niin ostan. Vaihtoehdot ois käytännössä uusi 620- tai vanhempi 750-malli. Kumpikohan olis parempi? Seiskapuolikas vois olla vääntävämpi, mutta pienemmässä ois ruiskukone? 750 ei ole paljoa tehokkaampi ja toisaalta se on myös vähän painavampi vissiin. Miksei ysisatanenkin jos sopiva löytyis (siis sopiva hinta ja kunto).

Negatiivisiakin puolia noissa kyllä on: Kaks päällä ois vissiin aika kehno vehje... Kokemuksia? Auttaisko nojattava takalaukku matkustajan oloa. Ton takalaukun joudun käytännössä joka tapauksessa hommaamaan, kun siihen on tottunu. Toisaalta olis varmaan aika kiva peli vaimonkin ajella.

Performance- tai muut sliparit ois käytännössä kans heti ostettava, jos niitä ei olis pyörässä valmiina. Äänet muodostaa ton pyörän habituksesta kevyesti puolet! Jos se vinkuis, niin ei tulis mieleenkään hommata sitä. Onko väliä minkä merkkinen putkisatsi siellä papattaa? Onko eroja?

Ja mites se venojen säätö nyt oikein on? Mä en itse rupea niitä kerrostalon parkkiksella tekemään kun ei ole oikein työkalujakaan saati mitään tallia. Kui pal maksaa liikkeessä teetettynä? Joku tuolla höpis jopa 4500 km säätövälistä. Eihän siitä tuu hevon kukkua kun mä ajan 20-30 tkm kaudessa. Kerran kuussa pitäis olla säätämässä, ja jos se on kallista (kestää ammattilaisella koko päivän?) niin ei prkl!!! * *Joka tilistä pitäis pistää ajokaudella venansäätörahat syrjään.

Eli kertokaas nyt monsteristit mitä se venansäätö maksaa ja kuinka usein? Ja valehdelkaa vaikka vähän niin Ducatistit lisääntyy taas yhdellä. Tai kahdella (+vaimo).
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
    Lainaa (wekkuli @ Heinä. 28 2003,19:31) kirjoitti
    Negatiivisiakin puolia noissa kyllä on: Kaks päällä ois vissiin aika kehno vehje... Kokemuksia? Auttaisko nojattava takalaukku matkustajan oloa. Ton takalaukun joudun käytännössä joka tapauksessa hommaamaan, kun siihen on tottunu. Toisaalta olis varmaan aika kiva peli vaimonkin ajella.
    Tässäpä meidän kokemuksia kaks päällä Monsterilla: Keväällä tehtiin yksi reissu Vantaa - Lappeenranta - Vantaa. Istuin kyydissä painava reppu selässä, ja tää oli kyllä maksimi reissu. Jalat ja niska alkoi loppumatkasta puutua ihan sikana. Pitkälle ihmiselle todennäköisesti yhtä tuskaa. Varmaan takalaukku auttaa asiaan, se ei vaan minusta kuulu Monsteriin - mutta käytännön tarvehan se viime kädessä sanelee. Mutterilla on kyllä ihan mukava käydä pyörähtämässä kaks päällä. Tekniikkapuoleen vastatkoon siitä tietävät - putket kyllä suosittelen hommamaan, sanovat että on mukavampi ajettava kuin vakkareilla.
    Niin ja vaimokkeelle: On sopiva pyörä kyllä. Siinä on vaan se vaara että sitten joudut hommaamaan itsellesi toisen pyörän
    jaa että monsteri pitäisi saada . no itselläni nyt ei ole ihan monsteria mutta 750 ss kyllä löytyy joten voin varmasti valaista jonkun verran. v2 äänet ovat minutkin saaneet ducateihin retkahtamaan. hiilarit tarjoaa tukevammat äänet ja muutaman lisähepan ,ducateihin sopii mielestäni vain yksi putkimerkki eli termignoni. maksavat noin 1000 euroa uutena(korjatkaa jos erehdyn). eikä ne ducatit niillä vakio putkillakaan "vingu" vaan jytisevät kevyesti. huollot ovat 10 tuhannen välein. ja venttiileitä saa ammattilainen säädellä 20 tuhannen välein, huoltojen hinnat ovat jonkin verran tavallisia mopoja kalliimmat mutta eihän ducati tunnetustikaan ole sentininvenyttäjien ensimmäisiä vaihtoehtoja. elikkäs laatu maksaa. ja mootorikoosta sen verran kyllä sillä 600 :llakin ehtii. mutta kuten itse sanoit isommissaa koneissa on sitten sitä vääntöa enemmän ja vääntöhän on se mikä sitä pyörää pyörittää .mutta lopuksi haluasin sanoa että osta hyvä mies ducati.
    O you who turn the wheel and look to windward, Consider Phlebas ,who was once handsome and tall as you.

T. S. Eliot. *Death By Water
    Lainaa kirjoitti
    On toi monsteri ollu mielessä jo aikas pitkään, mutta tänään tuli aika vakuuttunut olo: Sopiva kun napsahtaa kohdalle niin ostan. Vaihtoehdot ois käytännössä uusi 620- tai vanhempi 750-malli. Kumpikohan olis parempi? Seiskapuolikas vois olla vääntävämpi, mutta pienemmässä ois ruiskukone? 750 ei ole paljoa tehokkaampi ja toisaalta se on myös vähän painavampi vissiin. Miksei ysisatanenkin jos sopiva löytyis (siis sopiva hinta ja kunto).
    Kuutiot on maku- ja budjettikysymys mutta ruiskumalli toimii tasaisemmin kelistä riippumatta. Hommaa siis ruisku.

Lainaa kirjoitti
    Kyllä Monstrolla voi tehdä pitkiäkin kiekkoja 2-päällä, pitelee vähän enemmän taukoja vaan. Yksin voi sitten kurvailla matkaa lähes "wingimäisesti".

Lainaa kirjoitti
    Onko väliä minkä merkkinen putkisatsi siellä papattaa?
    Termignoneilla (Ducati Performance) säilyy takuu jos uuden pelin meinaat ostaa. Kuituset ne olla pitää ja ovat varmasti riittävän äänekkäät.

Lainaa kirjoitti
    Joku tuolla höpis jopa 4500 km säätövälistä. Eihän siitä tuu hevon kukkua kun mä ajan 20-30 tkm kaudessa. Kerran kuussa pitäis olla säätämässä, ja jos se on kallista (kestää ammattilaisella koko päivän?)
    Höpö höpö juttuja! Venat tarkastetaan 10 tkm välein mutta käytännössä säätöväli on 20 - 30 tkm. 2-venttiili desmoissa tarkastus on todella nopea toimitus eikä säätökään kestä kauaa. Tietenkin ajotyyli vaikuttaa välyksiin, etenkin kylmän koneen kiljuttaminen voi tehdä hallaa välyksille (kuten tietysti koko koneelle!!) Säätöpalat ovat nykyään kestävämpiä ja kun Ducati-tehdas on nostanut vuosien saatossa venttiilivälystä kone pysyy kauemmin toleranssissa *ja on siis kauemmin liikenteessä. Se ketä säätää venoja koko päivän ei ole ammattilainen!

Äkkiä vaan Monstro kaupoille heti aamusta!!!
    Ja muista liittyä samalla Ducati Club Finlandiin

Arlen who?
    Lainaa (wekkuli @ Heinä. 28 2003,19:31) kirjoitti
    *-*
    Performance- tai muut sliparit ois käytännössä kans heti ostettava, jos niitä ei olis pyörässä valmiina. Äänet muodostaa ton pyörän habituksesta kevyesti puolet! Jos se vinkuis, niin ei tulis mieleenkään hommata sitä. Onko väliä minkä merkkinen putkisatsi siellä papattaa? Onko eroja?
    *-*
    En lähtisi ihan pelkkiä pöttöjä vaihtamaan, vaan ottaa heti myös ruiskunohjaimen (siis jos ruiskukoneeseen päädyt). Ei niillä pelkillä pöntöillä oikeesti ole ihan rahalle vastinetta...

Helpoin (ja tod. näk. kallein) ratkaisu on Ducatin oma performance kit, johon kuuluu putket (SS:ssä alumiini, hiilari tai titaani, normaalina tai ylösvedettynä), ohjain ja ilmanputsari. Bonuksena on siis tuo takuunkin säilyminen (kai, kannattaa varmistaa asia). Saa noita ohjaimia muiltakin, kuten pönttöjäkin. Pääsee mahdollisesti halvemmalla, mutta joutuu säädättämään (ja penkittämään) vehkeen jossain ammattipajalla.
    On tärkeää erottaa terve innostus ja addiktio. Terve innostus tuo jotain elämääsi, mutta addiktio vie jotain pois.
    -prof. Mark Griffiths
    ...Kannattaa putki asiassa perehtyä myös MiVV merkkisiin äänenvahvistimiin kun ne ovat kopioita alkuperäisistä slipareista, ja sitten italialaiseen g&g merkkiin jota myy RedRacingParts ja ovat hinnaltaan hiukan edukkaampia!...
    Lainaa (900S.i.e @ Heinä. 28 2003,21:23) kirjoitti
    Se ketä säätää venoja koko päivän ei ole ammattilainen!
    En ole ammattilainen,koska sääsin 888:ni, eli neliventtilimallin, venttiilinvälyksiä kolme päivää...a 6-7 tuntia päivässä...ensimmäinen päivä puretaan ja otetaan kannet pöydälle...toisena päivänä säädetään ja puleraataan samalla palotilat...kolmantena kasataan ja käynnistetään....

Mutta minä teinkin homman hyvin...siitä varmaan se ero....
    "Mies ilman Ducatia on kuin pilvinen päivä"
    Jeps. Ysisatanenkin tuli koeajettua, ja hämmästyttävää kyllä 620-malli tuntui kivemmalta. Tuntui kevyemmältä ja muutenkin kivemmalta, ketterältä. Soundit olivat matalat - ysisatasessa kovaäänisemmät, eikä se basso tullut jotenkin niin hyvin sieltä ysisatkun mekaanisten äänien keskeltä esiin. Yllättävää? Kuuleminen on tietty aina vähän subjektiivinen kokemus tai jotain...

Suorituskyvyssäkään ei tuntunut niin suurta eroa ysisatkun hyväksi, että sen hankkiminen tuntuis perustellulta. Houkuttelevimmalta vaihtoehdolta alkaa tuntua uusi (tai vähän käytetty, aika huonosti tosin löytyy) 620 i.e. ilman ässää: satulan pitää olla matalampi, eikä varttikatteelle ainakaan ny heti tuntuis olevan tarvetta, vaikka se onkin tosi tyylillä toteutettu monsterissa. Hiilikuitusysteemeistä en perusta pätkän vertaa, täysin turha materiaali kaikkialla muualla paitsi kilparadalla. Ja "ei-ässän" matalampi penkkikin on parempi. Ite kun olen lyhyemmästä päästä ja omistan ns. "persjalat". Ja vaimo tietty vielä lyhyempi. Ite yltäisin ässästäkin hyvin maahan, mutta siirtely paikallaan on aina kivempaa, kun on niinku reserviä.

No rahoitus on järjestynyt vasta tonne kuukauden päähän, joten sen verran on aikaa harkita ja puntaroida. Itseni tuntien pää voi tietty kääntyä vielä moneen kertaan. Toi kakspäällä ajaminen on pahin puute. Eilenkin tuli vaimon kanssa heitettyä apaut 500km lenkki tuonne Savonmualle. Ois varmaan jääny monsterilla tekemättä.

Toisaalta matkalla tuli kaksi monsteria vastaan, yksi meni ohi ja yhden ite ohitin, ja joka kerta totesin, että voi v****, on se vaan makee...
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
    Putkista kun on jo puhuttu vähän useammalta kantilta, kannattaa varmaan katsoa Ducatin verkko-kaupasta Mörön lisävarusteita muutenkin. Alkuvuonna siellä oli uutuutena harjatusta alumiinista tehtyjä lokareita, varttikatteita yms. ja näytti kyllä tosi siistiltä varsinkin mustaan Mörköön pultattuna. Harmi etten ole nähnyt kellään tuollaisia liikenteessä... kaunistaisi katukuvaa kummasti. Makuasia, tietenkin, mutta kuitenkin.
    tuli koeajettua tälläinen en ole varma mutta tankkiin tais
    jäädä kynnen jäljet kun myyjä joutu repimään mut sen päältä
    pois kun sulkevat kuulemma liikkeen

tahtoo tällasen

...kaunis. Keltainen ja musta ovat kyllä parhaita värejä Mörköön (IMHO).
    kyllä on nyt kun toi vaimokin ajaa tota moottoripyörä korttia
    niin pitäsköhän vaihtaa kava vähän kevyenpään
    Lainaa (elmeri @ Elo. 02 2003,10:09) kirjoitti
    tuli koeajettua tälläinen en ole varma mutta tankkiin tais
    jäädä kynnen jäljet kun myyjä joutu repimään mut sen päältä
    pois kun sulkevat kuulemma liikkeen *
    No toi on just se ysisatanen mitä minäkin tyyppäsin. Vaikuttava peli, mutta tykkäsin kuitenkin enemmän kevyemmästä 620-kuutioisesta. Tossa oli liian kovat äänet, varsinkin mekaaniset sellaiset. Hiilikuitupalikoista, erityisesti siitä takaosasta en juurikaan perustanut.

Muuten kyllä häijyn näköinen. Keltainen ja yläputket, hieno.

Ja vaimon ajaminen on just yks syy miksi minäkin haluan vaihtaa kevyempään.
    Harkitse tarkkaan. Muutaman viikon ajelun jälkeen saattaa nimittäin helposti ruveta arvostamaan sitä isomman koneen vääntöä. Ihan vaan kommenttina. Tuo tietenkin riippuu omasta mielenlaadusta. Mutta kun se alusta on niin hyvä, että se todella sietää isoja tehoja ja nälkä kasvaa syödessä jne. jne. ettei sitten heti tartte olla vaihtamassa. Harva vaihtaa Ducatinsa pienempään.

t. Spagu ja ST4s hiilareilla, DP-filsulla ja säädetyllä ruiskulla..
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
    Joo harkitaan ja katsellaan. Nyt itse asiassa kävi rahoituksellisten kikkailujen vuoksi niin, että pyörän vaihto on ajankohtainen vasta ensi keväänä. Mutta yksityiskohtiin menemättä voisin sanoa, että pyörä on sitten myös pakko vaihtaa keväällä... omituista...

No asiaan. Suurempi iskutilavuus on hienoa ja vääntö on 'kuulia', mutmut... se ei ole mun mielestä ainut asia mikä moottoripyöräilyssä viehättää. Myös pyörän ketteryys, keveys ja pienuus viehättää. Eräänlainen minimalismi, joka monstereista löytyy: Ei turhia releitä ja rensseleitä! Ja ilmajäähdytteisen veekakkosen vois kans lukea tollaseksi siroksi ja yksinkertaiseksi voimanlähteeksi. Itse asiassa joskus mua on kiinnostanut ostaa iso yksipyttyinen nelitahtienska. Niissä on kans sellaista yksinkertaisuutta, ketteryyttä ja kivat äänet.

Jos suorituskyky on ainut asia mikä sytyttää, niin sitten vaihtaa aina vaan isompaan ja isompaan... lopuksi sulla on joku hayabusa, blacbird tms. ja pian sekään ei tunnu enää miltään. Silloin pitää kysyä, että mitä mä oikein moottoripyöräilyltä haen?

Mä luulisin että 620-monsterinkin suorituskyky riittäis mulle... tai no, voi olla että vielä joudun rumasti perumaan puheeni, ehkä. Pointti on kuitenkin se, että monsterissa tärkeintä ei ole se tiukka suorituskyky, vaan siinä on jotain paljon muuta.

Ja mä yritän ehkä vähän tietoisestikin löytää mopoilusta juttuja, jotka ei ole sidonnaisia pelkästään siihen suorituskykyyn. Ne muut tekijät on ympäröivän yhteiskunnan (poliisisetä, äiti) paljon helpompi sulattaa, ja ne on mulle itselleni paljon terveellisempiä. Mä olen sellainen kuumapää, että varmasti hurahtaisin helposti johonkin +300km/h mopoon, mutta yritän tietoisesti välttää sitä tyylisuuntaa...

Teinköhän nyt ajatusmaailmaani selväksi vai epäselväksi. En tiä.

Mut saas nährä kui käy... *
    Lainaa (wekkuli @ Elo. 11 2003,00:03) kirjoitti
    Jos suorituskyky on ainut asia mikä sytyttää, niin sitten vaihtaa aina vaan isompaan ja isompaan... lopuksi sulla on joku hayabusa, blacbird tms. ja pian sekään ei tunnu enää miltään. Silloin pitää kysyä, että mitä mä oikein moottoripyöräilyltä haen?

Ja mä yritän ehkä vähän tietoisestikin löytää mopoilusta juttuja, jotka ei ole sidonnaisia pelkästään siihen suorituskykyyn. Ne muut tekijät on ympäröivän yhteiskunnan (poliisisetä, äiti) paljon helpompi sulattaa, ja ne on mulle itselleni paljon terveellisempiä. Mä olen sellainen kuumapää, että varmasti hurahtaisin helposti johonkin +300km/h mopoon, mutta yritän tietoisesti välttää sitä tyylisuuntaa...

Teinköhän nyt ajatusmaailmaani selväksi vai epäselväksi. En tiä.

Mut saas nährä kui käy... *
    Ei voi muuta sanoa kun että ihan samoja mietteitä löytyy omastakin pääkopasta. Eli siis kevyet ja ketterät pyörät kiinnostavat.

Ymmärrän toki miksi jotkut haluavat isojakin pyöriä, ja jokainen ajakoon sillä mikä hyvältä tuntuu... ymmärrystä vaan molemmin puolin
    Pegaso IE
    Lainaa (elmeri @ Elo. 02 2003,10:09) kirjoitti
    tuli koeajettua tälläinen tahtoo tällasen
    dark on oikea vaihtoehto mörköön...

................ \\ | // ..........................
    ................( o o ) .........................
    -------ooO-(_)-Ooo-------------
    ---------------------------------
    ---------------------------------
    Olen itse hyvin lyhytkasvuinen, ja pääsin tuossa männä kesänä erään orggilaisen mörökölliä tyypille. Alkuun epäilytti kun pyörä on niin peijakkaan korkea (varpaat ylettyi maahan ihan just ja just) mutta loppujen lopuksi pyörä oli helppo hallita myös pysähdyksissä ja erittäin kiva ainakin niillä mutkapätkillä ja sillä isolla valtatiellä missä kävin pyörähtämässä. Joten uskoisin il monstron sopivan myös vaimon käsiin
    Hehee...

Hauska lukaista omat parin kuukauden takaiset haaveilut taas kerran. Joo, kävi nyt kumminkin niin että Kawaan sitä taas päädyttiin. Ja kauhiasti olen vakuutellut vaimolle että kyllä sekin voi ZRXllä ajaa... Meinaan kyllä vähän satulaa muokata, ihan lievästi vaan.

Tässä sitä näkee minkälainen tuuliviiri meikäläinen on... Mutta ehkä vielä joskus ostan Monstron. Nyt vaan tuli realiteetit vastaan... Eli rahaa oli tietty summa käytettävissä ja sitten kun katoin mitä sillä saa ja otin muutamia pikku käytännön seikkoja huomioon ja äärimmäisen ankarasti pohdiskelin, niin Duce hävis. Ainakin tällä kertaa.

Mutta on se edelleen mielestäni hieno peli... katellaan *
    hep, hep - mielenkiintoista keskustelua monstasta

muistakaahan immeiset että suomen siisteimmän näköinen ja parasääninen 600-monsteri on vielä saatavilla *...

eiku tsekkaamaan täältä!

talvisäilytys onnistuu wappuun -04 asti.

-pjt

editti: niin ja myyntisyy on kyykymmän pyörän osto...

Pakko kirjoitella tuntemuksia vielä tänne, josko vaikka joku Monsteria harkitseva sattuisi tämä topicin lukemaan.

Ensinnäkin syy miksi 620 on hiljaisempi kuin 900 on siinä että pienemmässä on märkä kytkin, 900:ssa on kuiva ja se ka-ka-ka-kalkattaa.

Venojen säätöä ei todellakaan suoriteta 5 tkm välein, saati edes tarkistusta! Huollot ei maksa juurikaan enempää kuin muillakaan merkeillä.

Mitä putkistoihin tulee niin Remus ja Termignoni on Ducatin "hyväksymiä" putkistoja. Ainakin nuo faktana tiedän. Sil Moton ja Arrowin sekä Akran putkiakin olen nähnyt.

Ja mitä matkustamiseen tulee niin kyllä Monstrolla kaks päällä matkaa tekee, mutta kuten kaikki mopot niin myös Monstrokin on mukavin ajettavaksi yksin!

Mä kyllä kallistuisin sinuna siihen ruiskulliseen ja 900:een! Namia!

Ai niin! Jos joku on vailla kaikkien Monstrojen ÄITIÄ (MS4R) niin mulla olis sellainen kaupan ja vieläpä Suomen ainoa koko musta yksilö! Ota yhteyttä jos kiinnostaa! parjan_fin at hotmail.com tai pistä privaa.
    "Starvin' Marvin"

Tylsimpinä hetkinä poikkea osoitteessa: http://www.janipartanen.com

Ei tarvitse vilkkua käyttää, jos oot jo ojassa....
    Lainaa (parjan_fin @ Joulu. 02 2003,08:02) kirjoitti
    Niin, niin.....mutta sähän lupasit ostaa sen oranssin Kawasakin...eikös se niin sovittu?
    Pakkohan on ilmoitella uuden ( ittelleni ) Ducen omistajana notta kannatti taipua tuohon Monster 900 Darkkiin -02. Liiallista funtsimista ja runsaasti malrboroa..niin tulihan se laitettua. Toki pienemmalla Monsterilla ajamisen iloa riittaa , mutta ittelleni sattui tuo isompi sopimaan hyvin ja hinta kohillaan!
    Ei muuta kun keleja Hollannin maalla odottelemaan ja kovaa ajoa mustalla... on se hianoo!! *
    Lainaa (Darkhead @ Helmi. 09 2004,17:06) kirjoitti
    Ei muuta kun keleja Hollannin maalla odottelemaan ja kovaa ajoa mustalla... on se hianoo!! *
    Onnea uudelle monsterille Ja kyllähän siellä Haagissa jo ajamaan pystyy, ei sielläkään onneks lumi ole maassa
    Kiitoksia vain!
    Tassa viela muilla mailla hakemassa bensa rahoja ja vasta reilu kuukauden kulttua tasamaan mutkatielle ja paremmalle hapelle!
    Lainaa (Darkhead @ Helmi. 09 2004,17:23) kirjoitti
    Kiitoksia vain!
    Tassa viela muilla mailla hakemassa bensa rahoja ja vasta reilu kuukauden kulttua tasamaan mutkatielle ja paremmalle hapelle!
    No maaliskuussa kevät on jo niin pitkällä, että sillon tekee ilokseen pitempiäkin retkiä.
    Lainaa (Darkhead @ Helmi. 09 2004,18:06) kirjoitti
    Pakkohan on ilmoitella uuden ( ittelleni ) Ducen omistajana notta kannatti taipua tuohon Monster 900 Darkkiin -02. Liiallista funtsimista ja runsaasti malrboroa..niin tulihan se laitettua. Toki pienemmalla Monsterilla ajamisen iloa riittaa , mutta ittelleni sattui tuo isompi sopimaan hyvin ja hinta kohillaan!
    Onnea hyvästä valinnasta! Parjania lainatakseni :
    Lainaa kirjoitti
    Olen täysin samaa mieltä!
    Arlen who?
    Monster on todella hieno moottoripyörä.

Sopii matka-ajoon jos se matka-ajo sopii kuskille.
    Itse ajoin Italiasta Suomeen (kertaan tätä joka viestissä kun oli niin hieno reissu) yhteensä 8000km ja ei yhtään ongelmaa.

Huollot 1000 ja sitten 10000 välein. Venttiilit 2v koneissa nopeammat ja ehkä halvemmat säätää liikkeessä, muuten ei huollot eikä niiden hinnat eroa muihin merkkeihin mitenkään, ellei jopa halvemmat pidemmän päälle.

Malleista enemmän antaa (henk.kommentti) ruisku ja s mallit säädettävine jousituksineen.

600 on jo nopea, ja 1000 on vääntöhirmu. En kaipaa 100 hevosvoimaa kun on tollainen vääntö koko käyrän ajan.
    Pienentämällä etuhammasta tulee alavoima esiin vielä paremmin, eikä sillä huippunopeudella tee mitää kadulla, radalla ehkä (en tunne Suomen ratoja).

Kuitenkin, Ducati on Ducati, jos se kiinnostaa, niin eiku ostamaan, se ei jätä kylmäksi.

Kiitos kaikille Ducatisteille tällä foorumilla, asiallista tekstiä ja paljon infoa !

M1000Sie
    Sain 03 ajokaudella käyttööni pariksi kuukaudeksi 620:n Monster Darkin ja täytyy sanoa että oli positiivinen yllätys!Näppärä jokapaikan pyörä ,ketterä ja helppo käsitellä.Ei kertynyt kokemusta kaksipäällä ajosta .Merkki ja malli herättää ansaittua huomiota ja jakaa ympäristönkin mielipiteitä.Juttukavereita riitti taukopaikoissa.Paras kommentti lienee oli että linkkimaston pätkässä moottori ja renkaat Äänet on kyllä yksi Ducatin hienouksia ,tässä yksilössä oli Wyleyco sliparit ja muhkeat soudit.Suurimmaksi ongelmaksi osoittautui ajoasento joka oli liian etupainoinen meikäläiselle, vaikka ei olekkaan kovin kyykky.Vanhan sepän sormissa ei veri kierrä eikä vika ole pyörässä vaan miehessä. Ajelin monsterilla n5000km ja normaalissa liikennevirrassa tehot riittävät ohituksiin ym. aivan hyvin ,alavääntöä saisi olla hieman enemmän.Kuitenki sellainen kutina jäi että jos Monsteriin päätysin pitemmäksi aikaa vaihtoehtoina olisi 900 tai 1000.
  30.  
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    Kun ei kerran mitään varsinaista vikaakaan ole, niin
    kannattaa ostaa ... itsellehän se tulee eikä muille.
    Kannattaa ostaa sellainen, josta ihan ITSE tykkää.
    <span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen