Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
    Onko kellään kokemuksia Ducatiin fixatusta 2-to-1 putkistosta, itse tehdystä tai ostetusta?

Muuten normaalit muutokset, ilmanputsari & suutinsatsi, onko vaikeampi säätää kuin 2-to-2?

Osuuko jokin DynyJet sarja suoraan (esim. Stage 2) vai...?

Älkää kysykö miksi vaihdan vain yhteenputkeen, ei mitään järjellä perusteltavaa syytä kuin kevyempi * !

Kimis
    Kimis
    Ei ole kokemuksia, mutta jos saa rahat kasaan tulee Mörköön tulevana kesänä 2-1 putkisto. Silmotor(??)
    F042, M944S.i.e, 250SX-F
    Shark nimiseltä putki virmalta on änkkäriä 2della sisäänmenolla!
    Älä kysy mistä saa, yritän itekki metsästää kuumeisesti, prkle!
  4.  
    Minulla on ollut 2-1 putkisto joskus pasossa. Eihän tuo säädettävyydeltään poikkea mitenkään 2-2 putkistoista, vaan tässä on samalla tavoin suhteutettava polttoaineen määrä koneen läpi virtaavan ilman määrään.
    Jos asennat oikein mitoitetun vaimentimen, luulen että tällaisella 2-1 kokoputkistolla voidaan päästä parempaan tulokseen kuin alkuperäiseen käyrästöön asennettavilla slip-oneilla. Tämä siksi, että tuollaiseen 2-1 putkistoon on huomattavasti yksinkertaisempi tehdä hyvin virtaava kollektori. Tuo Ducatin alkuperäinen 4-haarainen kollektorihan ei virtausominaisuuksiltaan kehuttava ole, etenkään, jos kollektorista lähtevät käyrät eivät ole sattuneet hitsatessa "ihan just".
    Äänet muuttuu muuten hieman, eikä välttämättä huonompaan suuntaan..