Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
  1. #1
    Onko kellään kokemusta/tietämystä Suzuki 1100 G matkapyörästä? Ei siis "F".
    Mikä on ero ähvään ja koska valmistus loppui?
    ... jotain piti muistaa
  2. #2
    Jos en väärin muista niin G on keppivetoinen peli...

    Valmistusvuosista ei kyl oo mitään tietoa...
    "Ei sovi, ei mahdu...herra saa rahansa takaisin"

    www.menokoneracing.fi
  3. #3
    Joo! Keppivetoiseksi väitti Saksan palstat, mutta että tehty vielä 1994?????
    ... jotain piti muistaa
  4. #4
    suomeen näitä laivattiin 1991-1993... gsxr:n koneen pohjalta tehty kardaanipyörä.
  5. #5
    ohoh, jäi pois vahingossa: g:ssä hiukan enemmän tehoa kuin f:ssä (143hv / 136hv), mutta pienempi huippunopeus, varmaan f:n kate vaikuttaa asiaan.
  6. #6
    Lainaa (gs650gt @ Tammi. 28 2004,14:23) kirjoitti
    ohoh, jäi pois vahingossa: g:ssä hiukan enemmän tehoa kuin f:ssä (143hv / 136hv), mutta pienempi huippunopeus, varmaan f:n kate vaikuttaa asiaan.
    Oletkos varma noista tehoista? Minulle on jäänyt käsitys, että 1100 G oli matalampitehoinen kuin F, taidettiin jopa tehdä 8 venttiilisenä, ainakin aluksi. Katteeton ja kardaanivetoinen, kestäväksi osoittautunut ratkaisu.
    Ilman lapsia ei ole huomista.
  7. #7
    G on koneeltan R:n kesytetty versio, 100 hv, periaatteessa sama tekniikka siis pitsikansi. Luonnollisesti eri raami ja se kardaani. Erona R:n koneeseen nokka-akseli ja kaasarit, tod. näk myös syttyboxi. Valmistus vissiin 90-94. R:n koneesta tuli uusi versio 92, joita muutoksia ei G:hen tehty, eli siis 89-92 R:n peruskone. 100 hv ei ole mikään Saksan kuristus vaan tehdastehot.
    No niin, no
  8. #8
    Lainaa (Mopo @ Tammi. 29 2004,10:24) kirjoitti
    G on koneeltan R:n kesytetty versio, 100 hv, periaatteessa sama tekniikka siis pitsikansi. Luonnollisesti eri raami ja se kardaani. Erona R:n koneeseen nokka-akseli ja kaasarit, tod. näk myös syttyboxi. Valmistus vissiin 90-94. R:n koneesta tuli uusi versio 92, joita muutoksia ei G:hen tehty, eli siis 89-92 R:n peruskone. 100 hv ei ole mikään Saksan kuristus vaan tehdastehot.
    Tutkimuksieni perusteella just noin on faktat.

    Nytku löytyis vielä joku, joka on ajellu moisella, ni lukisin kommentit mielelläni. On lähellä, että ostan ton pelin ja lahjoitan siinä kaupassa vanhan kawani (600 r), kun tämmönen setäsarjan versio ei enää kyykkyä kaipaa
    ... jotain piti muistaa
  9. #9
    äh... lunttasin laiskuuttani tehot suoraan vanhasta biken kataloogista...
  10. #10
    ... ja tässä oikeat (?) tiedot bikestä 8/91

    - poraus/isku 78/59mm
    - tilavuus 1127 kuutiota
    - teho 100hv/8000
    - vääntömomentti 98,1 Nm/7000
    - puristussuhde 10:1
    - tankki 20l
    - renkaat e: 110/80-18 ja t: 160/70-17
    - akseliväli 1585mm
    - ohjauskulma 32 astetta
    - etujättö 156mm
    - satulakorkeus 805mm
    - kuivapaino 261kg
    - huippunopeus 230 kmh
  11. #11
    Oon pari vuotta takaperin koeajanu sellaisen ihan piruuttani ja omat kokemukseni eivät kovin positiivisia olleet. Letku runko, pehmee jousitus ja painopiste tosi korkealla. Harvinaisen kamala ajaa.Ulkonäkökin hieman "outo". Nää on tietysti makuasioita. Jos on saksan tuontipyörä, niin kannattaa olla tosi tarkkana. Siitä voi nimittäin olla hankala päästä eroon.
  12.  
  13. #12
    Tää on saksalaiseksikin ylipedantin omistajan jäljiltä. Uskomaton kirjanpito. Testailenpa noi ajotuntemuksesi, kun saan vehkeen kilpiin ja lämpötilat sopii varttuneelle. Käsittämättömän esteettisessä kunnossa.

    Tuskin tämäkään mopo ikuinen on (ei oo ainoo), mutta monta kuukautta sitä tälläkin varmaan ajellaan, niinpä:

    MISTÄ SAA JÄRKIHINTAA PAKOPUTKIA MOISEEN (IHAN VAKIOITA)?! Kiire tuskin vaihtohommiin tulee, mutta 10 v on osin tehnyt tehtävänsä.
    ... jotain piti muistaa