Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 41:een 41:sta
    Lainaa (Pluto @ Tammi. 29 2004,17:39) kirjoitti
    Vai ettei mopo kaadu hiekalla keskituelta?
    Tai no, niin minäkin kuvittelin, ...
    Mie taas pisti pyörän keskituelle ja otin perälaukun pois. Käännyin viedäkseni sen mökkiin sisään. Tuli semmoinen tunne, että nyt jotain tapahtuu. Siinähän se pyörä makas kyljellään maassa. Lähellä oli puu ja seisoin/astuin sen juuren päälle ja tuki oli juuri sen päällä. Kun sitten liikuin pois...

Onneksi tuli vaan muutama pikku naarmu.
    Tutulla oli / on vissiin vieläki pesukoneen rummusta palanen taskussa, se on sopivasti kovera ja jos sattuu jalan alle monttu, niin lappu vaan toisin päin. *
    Mulla on ST Kawassa hitsattu töpön alle pieni 6x8 cm suorakaiteen muotoinen reunoistaan pyöristetty platta.
    Ei sitä heti edes erota, kun se on maalattu tuen kanssa mustaksi.
    Toimii pehmeällä hiekallakin ja on aina paikoillaan.
    Nykyiset Kawat tallissa:
    KLX 250 B1 - 81
    Z 1000 ST E1 -79
    Z 1000 ST E2 -80
    Mean Streak 1600 -07
    Z 1000 Special Edition -14
    GTR 1400 -08
    Spectre 1100 D1 -82
    KX 250 XC KL Enduro -21
    KLE 500 -91
    Mulla on satulan alla mukana joku kawan vihreä pyöreä muovinpala n.100mm halkaisijaltaan ja yläpuolella on sivutukea varten syvennys.
    Varastakaa keittiön kaapista yksi muovisen pakasterasian kansi. Kätevä kuljettaa mukana ajotakin taskussa. Tai sitten siitä talvikinneristä jääskraba, jota ei kuitenkaan kesällä tarvita ikkunoiden skrabaamiseen...
    - vesku -

"viestintä epäonnistuu aina - paitsi sattumalta"
    Lainaa (möykky @ Tammi. 27 2004,21:16) kirjoitti
    Itselläni on pieni vanerinpalanen jota tarvittaessa käytän.
    Kuin myös minulla, pieni pala vaneria tms kulkee missä tahansa mukana.
    Myös tämä vanha kunnon ruttaa-kaljatölkki-jalan-alle-keino toimii.
    Lisäksi useimmissa kokoontumisajoissa jaetaan sisääntulossa jotakin seisontatuen alle pantavaa Siitä vaan lähtiessä mukaan, niin säästyy vielä etsimisen/muotoilun vaiva. Niitäkin saa kuulkaa kertymään ihan kiitettävän määrän... (kuka tarttis?)

-A-
    "Tulla lujaksi - pysyä pehmeänä
    Siinä on haastetta kylliksi
    yhdelle elämälle"
    Mulla on aina semmonen pieni metallilevy pyörässä mukana.Se
    jalan alle niin jo pysyy....Toivottavasti..
    Voi elämä mitä varustelu-urheilua *

Ite oon aina etsinyt jonkun siihen lisäämään pinta-alaa. Kyllä sinne jalan alle aina joku sopiva kivi, muovilappu tai puupalikka on löytynyt.

Tunnus suljettu
    Liittyi Dec 2003
    Helsinki
    Pieni lisavinkki, josta on hyotya kun kayttelee sivutuen alla jotain muovi/metallipalasta.

Sitokaa lapyskan kulmaan kirkkaan varinen naru ja toinen paa kiinni kahvaan kun olette parkissa. Ei meinaan unohdu hyva latka maahan niin helposti kun lahtee taas liikkeelle. *
    Jyrki
    Taskussa vesivanerin palanen. Saatu urakoitsijalta. Toimii hyvin.
    "If a..holes could fly, this place would be an airport"
  11.  
    Tässä Sinulle kuolematon ohje:
    -odotat että ohi kävelee kaunis vastakkaisen sukupuolen edustaja
    -pyydät kiltisti pitämään fillariasi pystyssä
    -menet asioillesi ja lopuksi poikkeat hakemaan kukan/oluen (riippuen sukupuolesta huom)
    -kosit siltä seisomalta
    -muutatte yhdessä Espanjaan ja otatte palvelijan. Hän seuraa omalla pyörällä mukana ja jatkossa ratkaisee ongelmasi *
    Näinkin voi asiat hoitaa *

Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12