piiitkään pelkästään autolla liikenteessä , mutta viime kesänä siirryin taas oikeitten ihmisten kastiin ; sen aiheutti perheeseen hankittu uusi 750F . pahasti kuitenkin kärryitä pudonneena (ja taaksepäin) tekis mieli pyrkiä niille takaisin . jos alotettas tästä . n. 10000 mittarissa ja takazumi on kohta vaihtokunnossa ; mitä tilalle , merkki+ kestävyys + ajo-ominaisuudet . sitten vielä ; minkälaisia km. on tällä nykyisellä motilla ajeltu . tietoa todennäköisesti on , mutta missä ? ( ja tuleeko näkösälle ) muchas grazias etukäteen .
Käyppäs tuolta SHOPin puolelta kurkkimassa.
Väkilukuun suhteutettuna kaikissa maailman maissa on yhtä paljon ihmisiä.
tietysti se pleksi unohtu ; elikkä 183cm. pituutta ja mitä testanneet on mielipuolta ?
En tiedä tuosta pleksistä mitään, mulla on itselläni -93 mallinen äffä, ja vakkarilla tuuli tulee suoraan naamaan/kaulaan. Ei kiva.
Etunakkina on Mezler Mez4, joka ajaa asiansa hyvin. Takana Bt 020, joka ajaa asiansa hyvin ja.
020:ssa on pikkasen ehkä parempi pito, mutta kuluu enemmän ku Mez4(vaikeetahan se on tietysti sanoa kun 020 on takana, ja kuluminen sen vuoksi muutenkin heittää)Ja toisinpäin. Seuraavaksi ajattelin kokeilla 020 eteen, ja Mez4 taakse.
Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...
" Been there, wrecked that... "
En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!
The more I learn about women, the more I love my motorcycle
Omassa (jo menneessä) ähvässä oli alunperin Dunlopit, muistaakseni 205:t. Eivät pysyneet tiessä sadekelillä, joten vaihdoin ne BT020:iin. Olivat ihan mukavat, varsinkin kun piti rengaspaineet noi kaksi kymmenystä yli suosituksen. Kumien kestävyydestä en tiedä, kun ajoin niillä vain noin 800 km, kunnes pyörä meni vaihtoon...
- Rajatonta Voimaa! -
Mä vaihdoin viime kesänä michelinin pilot sportit, taakse 180/55 ja eteen 120/60, muistaakseni. Pakko kehuu tosi hyviksi, noille ehti viime kesänä tulla appr. 4tkm ja vielä on pintaa yli toiseen samanlaiseen. Pitoo on sen verran kuin nimikin antaa ymmärtää, sateella entiset metzelerit jää kyl kauas taakse vaikka kuivalla pitivätki ku rr-renkaat.
ps. kuulin huhuja että joku Kuhmon rengas tms myy Michelinin renkaita saksan hinnoissa. Kannattaa tuhlata 10min työajasta etsien toi firma käsiin.
Ainut heikkous on äärimmäinen tarkkuus
Vakipleksi on mulle 182cm kokemuksella hieman liian matala. Ainakin yli satasen vauhdissa nuppi tutisee kuin Duracellpupulla. Talven aikana pitäis vaihtaa uus, jos sattuu jostain kohtuuhintaan löytymään.(suzukiähvä @ Tammi. 27 2004,10:51) kirjoitti
Alkuperäset Dunlopit kesti muistaakseni noin 12000 ja sitten olikin jo vaihtokamaa. Nyt on etusessa Pirelli Diablo ja takasesta en sano kun en tähän hätään muista. Tsekkailen huomenna töissä.
Tulin, näin, koitin
Sukisukiko se sinullakin on? Heh...meil toinen pyörä on 600 f ;)
No etkös säkin hyvän päälle ymmärrä(Kawasaki ZL @ Tammi. 31 2004,15:04) kirjoitti
![]()
Tulin, näin, koitin
Ymmärrän...ymmärrän![]()