Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 69:sta
    Lainaa (Jassu @ Huhti. 10 2005,18:42) kirjoitti
    Lainaa (peetee @ Huhti. 10 2005,18:37) kirjoitti
    No jopas. Sinne meni albumiin. Ei kyllä vielä näkynyt.En muuten kirjoitellut siihen mitään, ilmeisesti virhe?
    Avatariks kun vielä sais, eli mitens ny
    Ja minkäköhänlainen kuva se oli? Hieman vaikea arpoa mitä tuolta kaipaat kun ei ole mitään tietoa onko kuvassa pyörä/ihminen/koira/hevonen/piirros tmv
    Loistavaa!!! Koira pitäis olla, musta Collie.Siihen olis pitäny kirjoittaa joku?
    mutkaista -elämä on
    On se ei tuu mitään

Voisko joku selittää miten tuon kuvan laitan että saan sen suorakaiteena koossa 64*32, kun ei tunnu onnistuvan

ööö sorry se oliki ihan ok, näytti vaan tuossa pää sivulla et on ihan

Mites ny pannaan ja mitä nappulaa. Onkos sillä joku nimi "esi-asennetut henkilökuvakkeet" valikossa. Tää on vähän tämmöistä kädestä pitäen neuvomista. Kiitoksia vaan. Ohan tääkin parempi etten ole tuolla näyteikkunoita potkimassa
    mutkaista -elämä on
    Lainaa (peetee @ Huhti. 10 2005,20:59) kirjoitti
    Lainaa (Earthend @ Huhti. 10 2005,20:54) kirjoitti
    Lainaa (Jassu @ Huhti. 10 2005,20:49) kirjoitti
    Olisko tää : - klik - ?
    Tai tää http://www.moottoripyora.org/kuva-al....ona.jpg *
    justiinsa juu,toi se on.Nyt sitten viimeinen taisto, että menis oikein...avatariks
    Meniks Modet jo nukkuun. Homma on kyllä vielä kesken. Ei varmaan enään pajosta kiinni
    mutkaista -elämä on
    Lainaa (peetee @ Huhti. 10 2005,22:02) kirjoitti
    Homma on kyllä vielä kesken. Ei varmaan enään pajosta kiinni
    Liitä tuo kuvan linkki oman profiilin henkilökuvakkeen osoiteriville ja se on siinä.
    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
    Kiitos POJAAT! Tais olla omaa mokaa, kun olin laittanut http:// kahteen kertaan linkkiin * ja taas mennään
    mutkaista -elämä on
    Lainaa (peetee @ Huhti. 10 2005,22:02) kirjoitti
    Meniks Modet jo nukkuun. Homma on kyllä vielä kesken.
    Ei, kun oltiin ajelemassa.

Mutta onneksi on olemassa sellaisiakin kuin tuo Earthend.
    "Tavara tykkää, että sitä käytetään."
    -Ohjeistamispäällikkö Jaakko Parantainen
    Olisko joku niin kiltti, että pinentäis ton mun avatarin ja laittais näkyviin.
    Itse kun en osaa, vaikka kaikki ohjeet on luettu moneen kertaan.

T: Kädetön
    Don´t tread on me!
    Lainaa (sami71 @ Huhti. 13 2005,00:55) kirjoitti
    Olisko joku niin kiltti, että pinentäis ton mun avatarin ja laittais näkyviin.
    Itse kun en osaa, vaikka kaikki ohjeet on luettu moneen kertaan.

T: Kädetön
    Käviskös tää?
    Don't take life too seriously. You'll never get out of it alive - Elbert Hubbard

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards. - Soren Kierkegaard
    Lainaa (Moto-Guppe @ Huhti. 13 2005,19:57) kirjoitti
    Käviskös tää?
    Suuret kiitokset . Ja erityiskiitos vielä noin nopeasta toiminnasta
    Don´t tread on me!
    Vittu menee hermot näiden avattarien kanssa
    Kuva on kyllä tuolla albumilla vaan en saa meneen sitä tonne kuvakkeeks. On vaan niin epäkelpo...
    Nimikin on väärin...eikä kukaan auta
    Life is hard, then you die...
    Mulle tuli huomautus , että kuva pienemmäksi * ...mut mut sehän on jo pieni * .
    Voisko joku sen väsää piennemmäksi , mie en osaa tehä sille mitää ! *
    Mie oon nii nuija näiden masinoiden kanssa että kaatuu vielä koko org-fooruminkin kun mie käyn ohjelmoimaan

Tein työtä käskettyä! onks ny parempi..?
    aina noit menee...noit menee aina.
    Lainaa (janezky @ Huhti. 19 2005,14:07) kirjoitti
    Tein työtä käskettyä! onks ny parempi..? *
    Kyllä, janezkyn avatar on sopivan kokoinen.
    "Tavara tykkää, että sitä käytetään."
    -Ohjeistamispäällikkö Jaakko Parantainen
    Nimimerkillä MGa taitaa olla hiukan liian iso.... siis toi avatari, siitä toisesta en tiiä. Vaikka itsekkin pidän tuosta Alizeen pyllistyksestä, mutta tuo 359.65 kt taitaa olla liikaa ylläpidon mieleen...
    Tarkennus itselle ja ehkä muillekin.

Jos olen määritellyt että avatarinani toimii omilla sivuillani sijaitseva kuva, niin kuormittaako se silti jotenkin .org:in palvelinta?

Veikkaisin että ei, mutta en toisaalta tiedä kuinka .org:n palvelin ja foorumi on rakennettu..

Kuis on?
    -01 Ducati monster 620 Dark -> -97 Suzuki GSF 1200 S Bandit -> -04 Suzuki GSX 1400

Still going strong!

"There are 10 types of people. Those who know binary and those who don't."
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Joni_V @ Huhti. 24 2005,18:02) kirjoitti

Jos olen määritellyt että avatarinani toimii omilla sivuillani sijaitseva kuva, niin kuormittaako se silti jotenkin .org:in palvelinta?

Veikkaisin että ei, mutta en toisaalta tiedä kuinka .org:n palvelin ja foorumi on rakennettu..

Kuis on?
    Pointti on se että on se kuva missä tahansa niin se kuormittaa hitaampia yhteyksiä käyttävien latausaikoja. Siksi tuo raja on laitettu...
    Pyörätön motoristi...

Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Avattarien tekoon on olemassa paljon erilaisia ohjelmia, yksi niistä on Easy Thumbnails.

Kuvan laatua voi säätää, lopputulos tallentuu samalla nimellä, jossa on tn-etuliite (esim. "mopo.jpg" tallentuu nimellä "tn_mopo.jpg"). Toimii useille kuvaformaateille.

1000
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Joku valitteli että avatariksi kelpaa esim vain .jpg, .gif jne tiedostot - eikä esim .JPG, .GIF... Korjattu...
    Pyörätön motoristi...

Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
    Lainaa (Jassu @ Huhti. 24 2005,18:22) kirjoitti
    Lainaa (Joni_V @ Huhti. 24 2005,18:02) kirjoitti

Kuis on?
    Pointti on se että on se kuva missä tahansa niin se kuormittaa hitaampia yhteyksiä käyttävien latausaikoja. Siksi tuo raja on laitettu...
    Itse työssäni, palvelinylläpitäjänä ajattelin asiaa vain tästä vinkkelistä.. *

Tietysti se vaikuttaa hitailla yhteyksillä surffaavien käyttömukavuuteen. Onneksi MINUN avatarini onkin vain 4.8 KB (4*871 bytes) kooltaan. *
    -01 Ducati monster 620 Dark -> -97 Suzuki GSF 1200 S Bandit -> -04 Suzuki GSX 1400

Still going strong!

"There are 10 types of people. Those who know binary and those who don't."
    Tuossa matkan varrella vastaan osuneet muutamat yli-isot avatarit:

Obelixxx 75 kt
    tommipommi 33 kt
    paroni 21 kt
    SuperBBXX 17,6 kt
    MotorArse 14 kt

joten joskos hiukan pienentäisitte kuvianne tahi uudet pienemmät tilalle hankitte. Ylläpito ja erityisesti modeemiväki kiittää.
    * Arctic Ranger *
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Teme77:aa huomautettu avatarin koosta - yli 100 KB.
    Pyörätön motoristi...

Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Earthend @ Touko. 09 2005,20:45) kirjoitti
    gixeri
    727 KB (743 626 bytes)

Tars ehkä kutistaa vähän
    Näitä alkaa olemaan nykyään niin paljon (ja niin törkeän isoja), että gixeri ja muut tästä lähtien reippaasti rajan ylittävät voittavat avatarikseen seuraavan :

Pyörätön motoristi...

Tuo on ehdottoman hyvä toimintamalli. Harva katselee tämän topicin viestejä tai sitten ei välitä niistä.

Ehkä tuolla kirjautumisosiossa pitäisi olla kokonainen sivu koirankokoisin kirjaimin, jossa kerrottaisiin tuosta avatarin kokorajasta. Nykyisellään monikaan ei sitä tunnu huomaavan.
    * Arctic Ranger *
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (rico @ Touko. 10 2005,08:40) kirjoitti
    Ehkä tuolla kirjautumisosiossa pitäisi olla kokonainen sivu koirankokoisin kirjaimin, jossa kerrottaisiin tuosta avatarin kokorajasta. Nykyisellään monikaan ei sitä tunnu huomaavan.
    Se on lihavoituna tuolla avatarin-lisäyssivulla mutta ei se näytä sieltä pomppivan porukalle silmiin...

Mulla kone jauhaa kokoajan kannasta noita avatareja tällähetkellä, suurimmat näyttävät olevan melkein 2 MB. Tänään voittaa noin 50 käyttäjää itselleen uuden hienon ylläpidon suunnitteleman henkilökuvakkeen ;)
    Pyörätön motoristi...

Betty tilttas...harmi...sit mun kikkelilepakko oli liian iso Joten sain ja voitin ylläpidolta ihan ikkari tekstiavattaren

Nyt PITÄISI olla sopiva...mutta kun otan siitä ominaisuudet ni ei näytäkkään et montako kiloa tällä kertaa on kuvana Toivottavasti nyt olis sopiva
    Yamaha YZF Thunderace 1000R -97
    Kawa GPZ500S -91

Dulce et decorum est pro patria mori...
    3015 tavua
    <p>Teknik sano ryssä kun saranan näki </p>
    Liinun eikä Willi tähden avatar ei ainaskaa mulla näytä mittään...mut Eekon Ariel on kans iso...128.000

Osaisko joku editoida omaani, on nimittäin pakoputki väärässä paikassa

Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Nyt näyttää Liinun avatar hyvänkokoiselta

Ajelin tossa äsken kannasta ylisuuret (ulkoa linkatut) avatarit poies, kaikkiaan voittajia oli noin 60 kpl:tta ja tälläkertaa puutuin yli 25 KB kuviin.

Orgin palvelimella on vielä muutama noin 30 KB kokoinen henkilökuvake mutta niiden päänmenoksi koitan keksiä automaattista pienentämistä tmv...
    Pyörätön motoristi...

30.  
    Mikä tuossa minun avatarissani oli tai on sääntöjenvastaista? Se oli poistettu tänään enkä ole sitä vielä modifioinut, kun en oikein tiedä, mitä sille pitäisi tehdä? Avatarini alkuperäinen koko on 60x60 pikseliä ja koko 7272 tavua (n. 7 Kb).
Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen