Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Keihinin 168 tai 170 tai 172 2x tarvitsisin. Mistähän löytyisi? Stormista ei löydy kuin 160 asti ja niitäkään ei oo hyllyssä kuin 1, kunnon kädestä suuhun lafka!! Moposportissa ei ole ollenkaan keihin pääsuuttimia. Allright, sieltä tuskin löytyy mitään. Eli mistä perkeleestä saisi?

    Jollakin zxr -91-92 hepulla jäänyt yli 2x 170 jne.? Myös 190,192,188 2x voisi kokeilla, jos löytyy?

    Pyörä vetää nyt +12000rpm, mutta 8-10 röpeltää ja tappaa vedon pitkäksi aikaa. Voiko nuo vapaavirtaus filtterit öljytä TUKKOON? Motulin airfilter sprayssa on niin paska se suutin, eli filsut on melkein uitettu.
    DUCATI is just the Italian word for Harley.
  2. #2
    No nyt on kysytty bikewööldit ja tuusmotorit yms. eikä mitään. Alkaa idikset loppumaan!

    Ei kenelläkään olisi jääny yli 170-175-190-195 tuolta akselilta suuttimia? Alatte olemaan kohta ainoa toivo!
    DUCATI is just the Italian word for Harley.
  3. #3
    Lainaa (kwak750 @ Touko. 30 2004,13:29) kirjoitti
    Voiko nuo vapaavirtaus filtterit öljytä TUKKOON?
    Voi. Jos epäilet että on liikaa öljyä niin kannattanee pestä ja öljytä varomavammin jos mahdollista
    Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
  4. #4
    Nakkilan pyörä ja mopo. Ainakin Nakkilan myymälän varastossa lienee suuttimia melkein joka lähtöön.
    Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
  5. #5
    Lainaa (kwak750 @ Touko. 30 2004,13:29) kirjoitti
    Keihinin 168 tai 170 tai 172 2x tarvitsisin. Mistähän löytyisi? Stormista ei löydy kuin 160 asti ja niitäkään ei oo hyllyssä kuin 1, kunnon kädestä suuhun lafka!! Moposportissa ei ole ollenkaan keihin pääsuuttimia. Allright, sieltä tuskin löytyy mitään. Eli mistä perkeleestä saisi?

    Jollakin zxr -91-92 hepulla jäänyt yli 2x 170 jne.? Myös 190,192,188 2x voisi kokeilla, jos löytyy?

    Pyörä vetää nyt +12000rpm, mutta 8-10 röpeltää ja tappaa vedon pitkäksi aikaa. Voiko nuo vapaavirtaus filtterit öljytä TUKKOON? Motulin airfilter sprayssa on niin paska se suutin, eli filsut on melkein uitettu.
    Pitäs öljytä silleen "1 spruuttaus per lamelli". Ne saa öljyttyä aika helpostikin tukkoon... Yleensä se öljy on jotain punaista tms, eli heti kun väri muuttuu filsussa siinä on tarpeeks öljyä.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  6. #6
    help!!! Nyt olis niinku oikeasti kiire, ulkona on ensimmäistä kertaa hyvä ilma kaikkee..

    Eli sain pyörän vihdoin toimimaan hyvin yläkiekolla tukkimalla MAIN AIR JETIN, tämä siis on yhteydessä main jettii?

    Mutta v*ttu! Samalla kierrokset 1-2trpm TÄYSIN kuoli. Paikalleen kun kierrättää 1-4 ei mitään toimii hyvin, mutta annas olla kun hyppäät selkään ja ajat 1-2trpm ei mitään sammuu melkein.

    Tyhjäkäynti ruuvit 1 kierroksen auki. Jos vääntää enemmän menee mielestäni huonommaksi, toisaalta jos vääntää vähemmän, niin menee taaskin huonommaksi.

    Ja sitten jos ottaa tupit main air jettien päästä veke tuo 1-2trpm rauhottuu, pysyy sentään käynnissä, mutta silti nykii ja boaaa aika perkeleesti.

    Oli mahtava tunne kun ekaa kertaa alkoi näkyä valoa tunnellin päässä kun pyörä veti 2-12trpm takertelematta, mutta sitten tyhjäkäyntikiekat pilaa ilon * *

    Tuo on kuitenkin todella pieni kierrosalue ja haittaa just liikennevaloissa helvetisti. Joutuu luistattaa kytkintä perkeleesti, että pääsee tuon alueen yli tai muuten BOO ja kone sammuu. Näin siis kun Main Air Jetit on tukittu, mutta tilanne ei paljoa muutu vaikka ottaisikin tupit veke, mutta sentään ei tarvi luistattaa kytkintä.



    DUCATI is just the Italian word for Harley.
  7.  
  8. #7
    Lainaa (Tylyttäjä @ Touko. 31 2004,14:19) kirjoitti
    Pitäs öljytä silleen "1 spruuttaus per lamelli". Ne saa öljyttyä aika helpostikin tukkoon... Yleensä se öljy on jotain punaista tms, eli heti kun väri muuttuu filsussa siinä on tarpeeks öljyä.
    njoo pesin ne filsut siihen tarkoitetulla aineella ja öljysin ne just tuolleen 1 spuuttaus tyylillä, niin kyllä siinä eron huomasi ylhäällä, mutta alakierrokset alkoi kusemaan enemmän. Eli kyllä ne oli tukkoon perhana öljytty, nooh nyt on ainakin filsu-osasto kunnossa

    Toivottavasti ketään ei häiritse vaikka pidänkin pientä testi sessiota vihdin tiellä.

    EDIT: Tän kaiken muun paskanjauhamiseni takia unohdin kysyä itse asian ydintä, eli vaikuttaako tuo Main Air Jet tyhjäkäyntikiekoille 1-2trpm? Vai toimiiko se samalla tavalla kun Pääsuutin eli +7trpm vasta?

    Isokiitos



    DUCATI is just the Italian word for Harley.