Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 40:sta

NOS

  1. #1
    Jotenkin alkoi houkuttamaan tollanen ilokaasusetti Gixxeriin:
    http://www.muzzys.com/GSXR1000/gsxr1...y_nitrous.html

    Tehoahan tuolla saa hintaan nähden hirvittävän paljon, ja asennuskin olis luultavasti aika helppo.. Ainoo mikä kaivertaa on se, kun tuo on "dry" -setti, eli siinä ei tule ylimääräisiä injectoreita lisäbensalle, jota pitäs saada kun kaasua aletaan käyttämään. Miten riittää bensansyöttö omista injektoreista kaasun kanssa, ja kuinka Suzukin orkkisboksi venyy jos sitä aletaan säätelemään, vai pitääkö hankkia Commanderi tms? Mites sitten, kun kaasujen kanssahan sen pitäs olla paljon rikkaammalla kuin on tarvetta ilman kaasuja, kuinka saadaan välillä "kaasukartta" käyttöön ja sitten taas normaali?

    Tuleeko tuolla setillä siis ongelmaksi liian laiha seos ja sitä kautta mahdollinen koneen vaurioituminen? Vai onko kyse niin lyhyistä ajoista, että se ei ehdi vielä mitään hallaa tekemään?

    Ilmeisesti Eirasen Kimmolla oli jossain vaiheessa jonkulainen NOS-setti Kawassaan, kuinka pelitti ja minkälainen setti?

    Kertokaahan muutenkin kokemuksia, onko kellään ollu tollanen Gixxerissä tai muussa ruuttavehkeessä kiinni, ja miten noi edellämainitut hommat on ratkaistu..

    Tollasenhan vois varmaan hankkiä Viaberista, kun kerran tuovat Muzzyn kamoja maahan..



    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  2. #2
    http://www.duell.fi/files_03/MP_156_165.pdf
    Tuolla olisi Yoshimuran ruiskunsäätöjärjestelmä, johon saa lisävarusteena kytkimen, jolla voi valita kolmesta mapista ajon aikana. Muusta en tiedäkään mitään *
  3. #3
    Ite ostin yheltä Norskilta joku vuosi sitten NOS-firman (USA) valmistaman ilokaasuzydeemit. Tuolla Norskilla ne oli kiinni -76 Z 900 Kawassa kiinni. Tuossa pyörässä oli kampuran limput hitsattu kiinni ettei ne ala kiertymään. Oli sitten purkanu ne ku oli pyörän myynnyt myöhemmin. Moitti sekin tehonlisäyksen äkillisyyttä, pikkuvaihteilla ei voinu käyttää ollenkaan.
    Tuossa NOS sarjassa on joka sylinterille omat Y-muotoiset suuttimet, jossa yhtyy bensa- ja ilokaasu solenoideilta letkut. Bensapuolen paine tulee pienestä pumpusta, joka imee suoraan hanalta ja ilokaasun painehan tulee pullosta.

    Ite en ole noita vielä pultannu omiin peleihin kiinni, vaatii koneelta hieman kestävyyden lisäystä ensin.

    Luulis tuollaisen käyvän ruiskupeliinkin yhtä hyvin, omat bensathan tossa järjestelmässä on.

    Isot pojat vaan varotteli ilokaasun käytöstä. Vaikka solenoidit eivät ole kytkettynä, voi ilokaasun solenoidin venttiili hieman jäädä auki. Jos pullo on jäännyt auki, koneen sammutuksen jälkeinen käynnistys on silloin koneelle kohtalokas. Siis pullo PITÄÄ vääntää kiinni ennen koneen sammutusta ja antaa käydä jonkun aikaa varmuuden vuoksi.
    Nykyiset Kawat tallissa:
    KLX 250 B1 - 81
    Z 1000 ST E1 -79
    Z 1000 ST E2 -80
    Mean Streak 1600 -07
    Z 1000 Special Edition -14
    GTR 1400 -08
    Spectre 1100 D1 -82
    KX 250 XC KL Enduro -21
    KLE 500 -91
  4. #4
    Lainaa (Jim Goose @ Tammi. 20 2004,19:24) kirjoitti
    Ite ostin yheltä Norskilta joku vuosi sitten NOS-firman (USA) valmistaman ilokaasuzydeemit. Tuolla Norskilla ne oli kiinni -76 Z 900 Kawassa kiinni. Tuossa pyörässä oli kampuran limput hitsattu kiinni ettei ne ala kiertymään. Oli sitten purkanu ne ku oli pyörän myynnyt myöhemmin. Moitti sekin tehonlisäyksen äkillisyyttä, pikkuvaihteilla ei voinu käyttää ollenkaan.
    Tuossa NOS sarjassa on joka sylinterille omat Y-muotoiset suuttimet, jossa yhtyy bensa- ja ilokaasu solenoideilta letkut. Bensapuolen paine tulee pienestä pumpusta, joka imee suoraan hanalta ja ilokaasun painehan tulee pullosta.

    Ite en ole noita vielä pultannu omiin peleihin kiinni, vaatii koneelta hieman kestävyyden lisäystä ensin.

    Luulis tuollaisen käyvän ruiskupeliinkin yhtä hyvin, omat bensathan tossa järjestelmässä on.

    Isot pojat vaan varotteli ilokaasun käytöstä. Vaikka solenoidit eivät ole kytkettynä, voi ilokaasun solenoidin venttiili hieman jäädä auki. Jos pullo on jäännyt auki, koneen sammutuksen jälkeinen käynnistys on silloin koneelle kohtalokas. Siis pullo PITÄÄ vääntää kiinni ennen koneen sammutusta ja antaa käydä jonkun aikaa varmuuden vuoksi.
    Jep, tossa sun kuvailemassa hommassa on kyse "wet-NOS" -setistä, kun siinä tulee lisäbensa "ulkopuolelta". Toi mistä mä kyselin on dry-NOS, koska siinä yritetään saada lisäbensa käyttämällä ruiskun omia injectoreita. Elikäs pitää jotenkin saada kaasukäyttöön oma ruiskukartta, koska vakiokarttaa ei kannata laitta niin rikkaalle että se toimis kaasun kanssa hyvin..

    Tähän mennessä olen löytäny 2 vaihtoehtoa saada eri kartta kaasun kanssa, siis jos haluan kuitenkin käyttää tuota dry-NOS -settiä:
    Yoshin EMS johon saa 3 eri karttaa, ja sitten tämä:
    http://www.a-jperformance.com/product.asp?3=39

    Lisäksi jotkut väittävät, että kun pistää kaasusuuttimen ilmansuodatinboksiin anturin kohdalle, niin kylmä kaasu huijaa omia aivoja antamaan rikkaampaa seosta. Varmasti toimii jotenkin, mutta luultavasti ei rikasta todellakaan tarpeeksi.

    Onko jollain muita ideoita? Vai kannattaako suoraan etsiä wet-NOS-kitti, niin ei tartte huolehtia millä saa eri kartat pyörään kaasukäyttöön ja ilman kaasuja..



    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  5. #5
    Performance bikes lehti January -99 oli juttua eri kiteistä. Siinä oli Engantilaisen High Power Nitrous Systemin satsikin esittelyssä. Siinä oli tuo ilokaasu foggeri yksinään pultattu filsukoteloon, mutta gasosolenoidilta letkut tuli kaasarien alipainelähtöihin kiinni.
    Toinen järjestelmä oli Nitrous Expressin (USA) valmisteet. Siinä oli nuo foggerit sellaisia nelireikäisiä suihkupään näköisiä. Siitä ei ollut periaatekuvaa, mihin nuo pultataan kiinni. Testipyöränä tuolle oli TL 1000. Kehuivat sen käyvän niin ruiskuun kuin kaasaripeliin.
    Kolmas oli tuo vanha NOS, jotka oli pultattu adapterilevyyn, joka tulee kaasarinkurkun ja kannen väliin.
    Nykyiset Kawat tallissa:
    KLX 250 B1 - 81
    Z 1000 ST E1 -79
    Z 1000 ST E2 -80
    Mean Streak 1600 -07
    Z 1000 Special Edition -14
    GTR 1400 -08
    Spectre 1100 D1 -82
    KX 250 XC KL Enduro -21
    KLE 500 -91
  6. #6
    Lainaa (Jim Goose @ Tammi. 20 2004,20:00) kirjoitti
    Performance bikes lehti January -99 oli juttua eri kiteistä. Siinä oli Engantilaisen High Power Nitrous Systemin satsikin esittelyssä. Siinä oli tuo ilokaasu foggeri yksinään pultattu filsukoteloon, mutta gasosolenoidilta letkut tuli kaasarien alipainelähtöihin kiinni.
    Toinen järjestelmä oli Nitrous Expressin (USA) valmisteet. Siinä oli nuo foggerit sellaisia nelireikäisiä suihkupään näköisiä. Siitä ei ollut periaatekuvaa, mihin nuo pultataan kiinni. Testipyöränä tuolle oli TL 1000. Kehuivat sen käyvän niin ruiskuun kuin kaasaripeliin.
    Kolmas oli tuo vanha NOS, jotka oli pultattu adapterilevyyn, joka tulee kaasarinkurkun ja kannen väliin.
    Pitäs saada kaivettua tuo lehti jostain esiin.. Jotenkin +50hp napista on niin houkutteleva ajatus

    Kiitti vinkeistä!!
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  7. #7
    Lainaa (Tylyttäjä @ Tammi. 20 2004,20:02) kirjoitti
    Jotenkin +50hp napista on niin houkutteleva ajatus
    Älä muuta sano..
    Nykyiset Kawat tallissa:
    KLX 250 B1 - 81
    Z 1000 ST E1 -79
    Z 1000 ST E2 -80
    Mean Streak 1600 -07
    Z 1000 Special Edition -14
    GTR 1400 -08
    Spectre 1100 D1 -82
    KX 250 XC KL Enduro -21
    KLE 500 -91
  8. #8
    Lainaa (Jim Goose @ Tammi. 20 2004,20:00) kirjoitti
    Performance bikes lehti January -99 oli juttua eri kiteistä. Siinä oli Engantilaisen High Power Nitrous Systemin satsikin esittelyssä. Siinä oli tuo ilokaasu foggeri yksinään pultattu filsukoteloon, mutta gasosolenoidilta letkut tuli kaasarien alipainelähtöihin kiinni.
    Toinen järjestelmä oli Nitrous Expressin (USA) valmisteet. Siinä oli nuo foggerit sellaisia nelireikäisiä suihkupään näköisiä. Siitä ei ollut periaatekuvaa, mihin nuo pultataan kiinni. Testipyöränä tuolle oli TL 1000. Kehuivat sen käyvän niin ruiskuun kuin kaasaripeliin.
    Kolmas oli tuo vanha NOS, jotka oli pultattu adapterilevyyn, joka tulee kaasarinkurkun ja kannen väliin.
    Kiinnostava foggerijuttu.. Voisi sopia jopa meikän raskaampikeulaiseen Kawaankin (nostaisi keulaa varmaan eri tavalla, saattaisi jopa mennä ympäri... .). Ainoa ongelma, kestäisikö kone ilman erikoisvirityksiä moista yllättävää tehonlisäystä?...
  9. #9
    Kuulostaa ihan mukavalta mutta tota nappia tulee varmaan käytettyä normaali liikenteessä,jos saittuiskin ajaan mällin (ei oma vika) vois tulla kalliiksi
  10. #10
    Netistä löysin muutamia pajoja, jotka tekee valmiita kittejä pyöriinkin.

    www.noswizard.com
    www.nitrousexpress.com

    Taitaa Suomi olla ainoa maa, missä noi ei oo katulaillisia.. mutta ajaahan jotkut prätkillä ilman E-hyväksyttyä kissansilmää takalokkarissa..Rikollista toimintaa, molemmat.
    Nykyiset Kawat tallissa:
    KLX 250 B1 - 81
    Z 1000 ST E1 -79
    Z 1000 ST E2 -80
    Mean Streak 1600 -07
    Z 1000 Special Edition -14
    GTR 1400 -08
    Spectre 1100 D1 -82
    KX 250 XC KL Enduro -21
    KLE 500 -91
  11. #11
    Muzzyn dry NOS setti on nyt tilattu

    Rikastaminen hoidataan Techlusionilla, joka menee päälle silloin kun kaasut paukahtaa päälle. Muuten käytetään omaa ruiskunohjausta..

    Tulis jo kevät... Odotan takakuulalle vähintään 220hp kaasuilla, koska koneelle tehdään tässä talvella muutakin, mm. puristukset nousee..
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  12. #12
    Hyi sinua

    Muista sitten laittaa se Öhlinssin/tms takaiskunvaimennin jo tilaukseen ja ei sekään olisi pahitteeksi lähetellä sitä keulaa jonnekin modifioitavaksi! Varsinkin se hydraulinen pohjauksenesto kannattaa poístaa sieltä keulapumpuista.

    Niil eväil tollanen vanhakoppanen on => hyvä ajaa
  13. #13
    Tylyttäjä, tossa hyvä malli miten homman voisi rakentaa

    NOS-Bike

  14. #14
    Lainaa (Johu @ Tammi. 23 2004,17:09) kirjoitti
    Tylyttäjä, tossa hyvä malli miten homman voisi rakentaa

    NOS-Bike

    muahahahaaaaa kylä lähtee.
  15. #15
    Lainaa (Tylyttäjä @ Tammi. 22 2004,13:18) kirjoitti
    Muzzyn dry NOS setti on nyt tilattu *

    Rikastaminen hoidataan Techlusionilla, joka menee päälle silloin kun kaasut paukahtaa päälle. Muuten käytetään omaa ruiskunohjausta..

    Tulis jo kevät... Odotan takakuulalle vähintään 220hp kaasuilla, koska koneelle tehdään tässä talvella muutakin, mm. puristukset nousee.. *
    Kertoilehan kokemuksia sit ku pääset kokeileen.Samansuuntaisia ajatuksia on ollut mut tää talvi menee vielä ton mekaanisen ahtimen rakentelussa mut ens talveksi...Onks tietoo ton kaasun kulutuksesta??Eihän se ole kuitenkaan kuin hetken kerrallaan päällä,joten ei kai se ihan hirveetä ole ja mistä saa ladattua uutta herkkua säiliöön???
  16. #16
    Lainaa (Kawamasa @ Tammi. 25 2004,20:28) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Tammi. 22 2004,13:18) kirjoitti
    Muzzyn dry NOS setti on nyt tilattu *

    Rikastaminen hoidataan Techlusionilla, joka menee päälle silloin kun kaasut paukahtaa päälle. Muuten käytetään omaa ruiskunohjausta..

    Tulis jo kevät... Odotan takakuulalle vähintään 220hp kaasuilla, koska koneelle tehdään tässä talvella muutakin, mm. puristukset nousee.. *
    Kertoilehan kokemuksia sit ku pääset kokeileen.Samansuuntaisia ajatuksia on ollut mut tää talvi menee vielä ton mekaanisen ahtimen rakentelussa mut ens talveksi...Onks tietoo ton kaasun kulutuksesta??Eihän se ole kuitenkaan kuin hetken kerrallaan päällä,joten ei kai se ihan hirveetä ole ja mistä saa ladattua uutta herkkua säiliöön???
    Joo kertoilen sitten pysyykö se lapasessa ollenkaan

    Tossa Muzzyn setissä tulee vaan puolen kilon pullo mukana, siittää riittää kaasua noin minuutiksi.. En usko kuitenkaan, että kauheen pitkiä vetoja voi kaasulla vetää, tuppaa vauhti varmaan nousemaan aika rivakasti *

    Hankin jonkun isomman putelin sitä kaasua himaan, ja täyttelen sitten siitä. Woikoskelta saa hommattua kaasua firman nimiin, yksityishenkilöt ei kai saa.



    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  17. #17
    Lainaa (Tylyttäjä @ Tammi. 22 2004,13:18) kirjoitti
    Odotan takakuulalle vähintään 220hp kaasuilla, koska koneelle tehdään tässä talvella muutakin, mm. puristukset nousee.. *
    H*lvetti, taidat meinata tehdä Gixusta lentokoneen? *
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
  18. #18
    Lainaa (Jim Goose @ Tammi. 20 2004,22:10) kirjoitti
    Netistä löysin muutamia pajoja, jotka tekee valmiita kittejä pyöriinkin.

    www.noswizard.com
    www.nitrousexpress.com

    Taitaa Suomi olla ainoa maa, missä noi ei oo katulaillisia.. mutta ajaahan jotkut prätkillä ilman E-hyväksyttyä kissansilmää takalokkarissa..Rikollista toimintaa, molemmat.
    aivan mutta taitaapi olla eri juttu jos ajaa ihmisen päälle,ei taida skoudeja kauheesti kiinnostaa mikkään heijastimet mut jos on naurukaasut voipi käydä ikävämmin
  19. #19
    Lainaa (skeibe @ Tammi. 27 2004,20:39) kirjoitti
    ei taida skoudeja kauheesti kiinnostaa mikkään heijastimet mut jos on naurukaasut voipi käydä ikävämmin *
    Kyllä B-illoissa on kurakaari-kaikkonen(mp-poliisi) on repiny pyöristä kilpiä irti ja marssittanu katsastuskonttorille puuttuvien kissansilmien ja pakoäänien takia.

    Katetuissa pyörissä nuo ilokaasut saa kyllä piiloon, tuskin niiden kanssa kiinni jää, edes ratsiassa.
    Nykyiset Kawat tallissa:
    KLX 250 B1 - 81
    Z 1000 ST E1 -79
    Z 1000 ST E2 -80
    Mean Streak 1600 -07
    Z 1000 Special Edition -14
    GTR 1400 -08
    Spectre 1100 D1 -82
    KX 250 XC KL Enduro -21
    KLE 500 -91
  20. #20
    Setti tuli maahan, menee asennukseen heti kun pajalla on aikaa
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  21. #21
    Lainaa (Tylyttäjä @ Huhti. 05 2004,15:18) kirjoitti
    Setti tuli maahan, menee asennukseen heti kun pajalla on aikaa *
    laitathan detailed info jahka saat setin skulaamaan. kiinnostaa
    Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
    PowerBike Finland
  22. #22
    rakentakaa tällänne menopeli lauta
  23. #23
    Onko tuollainen kaasulla tuunattu millainen käyttää? Siis tietenkin normi jos ei paina nappia, mutta entäs sen napin kanssa? Paljonko antaa lisää löylyä kiloseen gixeriin ja paljonko maksaa kaikkine hinkkeineen? Niin ja se vielä aiheeseen liittymättömänä jos joku sattuu tietämään että kuinka kovaa todellista nopeutta gixeri (-02) voi kulkea vakiovälityksillä enneku rajotin ottaa kiinni (kun se luulee olevansa vitosella vaikka on kutosella)?
    paskakuski (vai paska kuski?)
  24. #24
    Lainaa (kustomikuski @ Helmi. 26 2005,17:30) kirjoitti
    Onko tuollainen kaasulla tuunattu millainen käyttää? Siis tietenkin normi jos ei paina nappia, mutta entäs sen napin kanssa? Paljonko antaa lisää löylyä kiloseen gixeriin ja paljonko maksaa kaikkine hinkkeineen? Niin ja se vielä aiheeseen liittymättömänä jos joku sattuu tietämään että kuinka kovaa todellista nopeutta gixeri (-02) voi kulkea vakiovälityksillä enneku rajotin ottaa kiinni (kun se luulee olevansa vitosella vaikka on kutosella)?
    Se on ihan mukava nappula. Tuntuu ajossa siltä, että vaikka on kaasu pohjassa kun nappia painaa, niin napin painalluksen jälkeen tuntuu, että oliskin ollut vielä varaa vääntää ja olis sen sitten vääntäny..

    Vakiokorkuisena keulii kolmosella vielä aika reippaasti kaasulla, madallettuna voi käyttää jo kolmosella ihan ok (stripillä). Nämä kokemukset viime kesältä, jolloin mulla oli takarenkaalle +30hp antava suutin, nyt siellä on sellanen joka antaa n. +50hp, sitä en ole vielä testannu. Veikkaan että nelosella lyö keulaa ylös vakiokorkuisena yli 200 vauhdeissa.

    Tehoahan saa sen verran lisää kuin uskaltaa ottaa. Lisärikastus kannattaa muistaa, tai kilahdus tulee varmasti ennemmin tai myöhemmin. Aika pirun paljon sinne pitää kaasuilla työntää myös enemmän bensaa. Mulla sitä virkaa hoitelee Techlusion, joka aktivoituu ku nappulaa painetaan.

    Ei maksa juuri mitään, kaikkineen asennettuna jää maksamaan vähemmän kun minkäänlainen kokoputkisto. Bang for buck on siis enemmän kuin kohdallaan.

    Gixxeri menee n. 295km/h todellista vakiovälityksellä kun pistää sen tre-modin ja kutosella rajottaja paukkuu:
    http://www.sportrider.com/bikes/146_0110_hayabusa/

    Incidentally, we had suspected during our GSX-R1000 test (June 2001) that its top speed was also limited, and we brought our 1000 to the top speed site along with the Big Dogs. Stock, the big GSX-R posted a ho-hum 179 mph, but with a Yoshimura pipe and Timing Retard Eliminator installed, the Suzuki ran 183.4 mph-impinging on stock Hayabusa territory.

    Täytyy varmaan käydä kokeilee mitä toi vekotin menee kaasuilla huippua, välitystä on varaa pidentää ihan kunnolla. 18 piikkinen eteen, vakio on 17 ja mulla on siellä ollu melkeen alusta asti 16. Menee ilman kaasujakin rajottajaan kutosella todella nopeesti, ja kaasuilla ei kerkee edes kissaa sanomaan 18 piikkisellä todelliset huiput pitäs olla yli 310km/h, veikkaan että jaksaa mennä sinne kaasuilla ilman ongelmia.



    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  25. #25
    Nyt tuo Tylyttäjän avattaren yläpuolella lukeva "Iloinen kaasuttelija" vasta pitääkin paikkansa.
  26. #26
    Lainaa (Wasserschwein @ Helmi. 27 2005,22:45) kirjoitti
    Nyt tuo Tylyttäjän avattaren yläpuolella lukeva "Iloinen kaasuttelija" vasta pitääkin paikkansa. *
    Juu, ei se ihan sattumalta tullut mieleen tuo teksti
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  27. #27
    Paljonkohan vetäis huippuja pidemmillä välityksillä? 330?
  28. #28
    Lainaa (kuulapää @ Helmi. 28 2005,17:19) kirjoitti
    Paljonkohan vetäis huippuja pidemmillä välityksillä? 330?
    Voi olla että jaksais mennä sen verran jos suoraa riittäis..
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  29. #29
    Osaatko Tylyttäjä ulkomuistista sanoa tuon lisärikastuksen suurutta? Esim. prosenteissa vakio-ohjaimen tuuppaamaan soppamäärään?
  30.  
  31. #30
    Lainaa (gikseri @ Helmi. 28 2005,20:56) kirjoitti
    Osaatko Tylyttäjä ulkomuistista sanoa tuon lisärikastuksen suurutta? Esim. prosenteissa vakio-ohjaimen tuuppaamaan soppamäärään?
    No, en kyllä tarkkaa lukua prosentteina osaa sanoa, koska Techlusionia säädetään ihan nuppeja vääntämällä, löytyy 4 eri säätöä (ala-, keski ja yläkiekat + nopea kaasun kääntö). Aika pirusti niitä sai vääntää rikkaammalle.

    Mulla siis riitti kun pistää täyskaasun ja nopeen kaasunkäännön kunnolla rikkaaks, koska kaasuja pitää käyttää vaan hana pohjassa.. Näin ollen stripillä kun lähden kaasukartta käytössä, niin ei ole heti viivalta niin rikkaalla kun kuitenkaan lähdössä ei oo hana pohjassa. Sitten kun tyrkkää hanan pohjaan voi alkaa vetää kaasuakin melkeen heti ja on sopivat seokset kaasuille.

    Hommahan menee niin, että mulla on mittaristossa switchi, joka laitetaan NOS-asentoon. Sen jälkeen töötti muuttuu NOS-napiksi ja Techlusion ottaa komennon ruiskun ohjauksessa. Kun painaa tööttiä niin solenoidi aukeaa ja kaasua pääsee ilmaboxiin.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen