Ok. Olen tässä kanssa hahmotellut tuon dry-kitin mahdollisuutta kaasaripeliin. Lisärikastus onnistuisi varmaan samaan tapaan kuin yksinkertaisimmillaan turbotuksessa eli imupuolelle vaan lisää soppaa ruiskusuuttimella, joka kytkeytyy, kun ahtopaine nousee, eli NOS-tapauksessa kun ilonappia painetaan. Eihän se suoranaisesti näin yksinkertaista ole toteuttaa mutta idea olisi kuitenkin tämän tapainen. Kaverin CRX-hondaan mm. laitettiin turbotuksen yhteydessä GSI-astran ruiskusuutin ahtoputkeen ja kyllä se peli säätöihin saatiin penkkipajassa silläkin konstilla. Wet-nos olisi kaasaripeliin tietenkin omiaan mutta säästöä se on pienikin säästö. Pitääpi pohtia ja jatkaa suunnittelua...(Tylyttäjä @ Maalis. 01 2005,09:36) kirjoitti
![]()
Herättää varmaan kivasti huomiota kun ajelet räikkä pohjassa suoria pitkin(Tylyttäjä @ Maalis. 01 2005,09:36) kirjoitti
No ei nyt sentään, ymmärsin kyllä![]()
Heh, itse asiassa unohdin kerran stripillä pistää katkaisijan NOS-asentoon ja pistelin töötti pohjassa menemään koko suoran(Spede1 @ Maalis. 01 2005,12:12) kirjoitti
Ihmettelin miks ei oikeen vehkeet tunnu laukkaavan, eikä sitä töötin ääntä kuullu sen metelin läpi
![]()
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Onko tuo Muzzyn härveli sellainen että sen saa hyvin soviteltua sinne takapenkin (tai siis sen takapenkin tilalla olevan muovin) alle? Tarviiko muuta kuin tuo setti ja sitten se uusi ruiskun ohjausyksikkö +säätö?
paskakuski (vai paska kuski?)
Joo sinne menee pullo nätisti piiloon!(kustomikuski @ Maalis. 01 2005,13:02) kirjoitti
Muuta ei tarvii. Tai no, pitää tietysti selvitellä mistä saat kaasua. Jos sulla on toiminimi tms, niin sen nimiin saa esim Woikoskelta ok, yksityishenkilöltä voivat kysellä kilpailulisenssiä.
Halpaa ja helppoa!![]()
![]()
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Damned, pitää kait sitten perustaa firma notta saa tuota kaasua. Voisiko tuota muuten kytkeä silleen että se "kaasukartta" tulis käyttöön vasta sillä samalla napilla millä kaasutkin, eli vaikka kaasujen käyttökytkin olis on-asennossa niin se ei menis rikaalle jos vääntelis kahvaa rivakamminkin ilman ilokaasua?kirjoitti
paskakuski (vai paska kuski?)
Vois sen tehdä niinkin. Helppo se switchi on kuitenkin siitä mittariston vierestä napsauttaa NOS-asentoon..(kustomikuski @ Maalis. 02 2005,10:50) kirjoitti
Toiminimen perustaminen on halpaa ku saippua + helppoa ja nopeeta.
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Tylyttäjä ootko tälläsestä viel kuullu?
Joo, toi on vaan helvetin kallis vastus *(kuulapää @ Maalis. 11 2005,01:36) kirjoitti
*Ne yrittää kusettaa, että se tekis vaikka mitä, mutta se on vaan ihan normaali TRE-mod, eli vastus, joka kusettaa pyörän olevan koko ajan 5. vaihteella. Tulee vähän herkemmäksi pienillä vaihteilla puoleen kaasuun asti (sytkäennakko on parempi) ja poista huippunopeusrajoittimen. Saman tekee vaikka itte kolvattu vastus.
Mulla on Ivan's TRE. Halvin tollanen suoraan johtosarjaan käyvä taitaa olla JSD TRE, täältäkin on moni sellaisia tilannut Gixxer.comista:
http://www.gixxer.com/store...._id=131
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***