Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 40:een 40:sta

NOS

  1. #31
    Lainaa (Tylyttäjä @ Maalis. 01 2005,09:36) kirjoitti
    Lainaa (gikseri @ Helmi. 28 2005,20:56) kirjoitti
    Osaatko Tylyttäjä ulkomuistista sanoa tuon lisärikastuksen suurutta? Esim. prosenteissa vakio-ohjaimen tuuppaamaan soppamäärään?
    No, en kyllä tarkkaa lukua prosentteina osaa sanoa, koska Techlusionia säädetään ihan nuppeja vääntämällä, löytyy 4 eri säätöä (ala-, keski ja yläkiekat + nopea kaasun kääntö). Aika pirusti niitä sai vääntää rikkaammalle.

    Mulla siis riitti kun pistää täyskaasun ja nopeen kaasunkäännön kunnolla rikkaaks, koska kaasuja pitää käyttää vaan hana pohjassa.. Näin ollen stripillä kun lähden kaasukartta käytössä, niin ei ole heti viivalta niin rikkaalla kun kuitenkaan lähdössä ei oo hana pohjassa. Sitten kun tyrkkää hanan pohjaan voi alkaa vetää kaasuakin melkeen heti ja on sopivat seokset kaasuille.

    Hommahan menee niin, että mulla on mittaristossa switchi, joka laitetaan NOS-asentoon. Sen jälkeen töötti muuttuu NOS-napiksi ja Techlusion ottaa komennon ruiskun ohjauksessa. Kun painaa tööttiä niin solenoidi aukeaa ja kaasua pääsee ilmaboxiin.
    Ok. Olen tässä kanssa hahmotellut tuon dry-kitin mahdollisuutta kaasaripeliin. Lisärikastus onnistuisi varmaan samaan tapaan kuin yksinkertaisimmillaan turbotuksessa eli imupuolelle vaan lisää soppaa ruiskusuuttimella, joka kytkeytyy, kun ahtopaine nousee, eli NOS-tapauksessa kun ilonappia painetaan. Eihän se suoranaisesti näin yksinkertaista ole toteuttaa mutta idea olisi kuitenkin tämän tapainen. Kaverin CRX-hondaan mm. laitettiin turbotuksen yhteydessä GSI-astran ruiskusuutin ahtoputkeen ja kyllä se peli säätöihin saatiin penkkipajassa silläkin konstilla. Wet-nos olisi kaasaripeliin tietenkin omiaan mutta säästöä se on pienikin säästö. Pitääpi pohtia ja jatkaa suunnittelua...
  2. #32
    Lainaa (Tylyttäjä @ Maalis. 01 2005,09:36) kirjoitti
    Hommahan menee niin, että mulla on mittaristossa switchi, joka laitetaan NOS-asentoon. Sen jälkeen töötti muuttuu NOS-napiksi ja Techlusion ottaa komennon ruiskun ohjauksessa. Kun painaa tööttiä niin solenoidi aukeaa ja kaasua pääsee ilmaboxiin.
    Herättää varmaan kivasti huomiota kun ajelet räikkä pohjassa suoria pitkin

    No ei nyt sentään, ymmärsin kyllä
  3. #33
    Lainaa (Spede1 @ Maalis. 01 2005,12:12) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Maalis. 01 2005,09:36) kirjoitti
    Hommahan menee niin, että mulla on mittaristossa switchi, joka laitetaan NOS-asentoon. Sen jälkeen töötti muuttuu NOS-napiksi ja Techlusion ottaa komennon ruiskun ohjauksessa. Kun painaa tööttiä niin solenoidi aukeaa ja kaasua pääsee ilmaboxiin.
    Herättää varmaan kivasti huomiota kun ajelet räikkä pohjassa suoria pitkin *

    No ei nyt sentään, ymmärsin kyllä *
    Heh, itse asiassa unohdin kerran stripillä pistää katkaisijan NOS-asentoon ja pistelin töötti pohjassa menemään koko suoran Ihmettelin miks ei oikeen vehkeet tunnu laukkaavan, eikä sitä töötin ääntä kuullu sen metelin läpi
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  4. #34
    Lainaa (Tylyttäjä @ Maalis. 01 2005,12:19) kirjoitti
    Heh, itse asiassa unohdin kerran stripillä pistää katkaisijan NOS-asentoon ja pistelin töötti pohjassa menemään koko suoran Ihmettelin miks ei oikeen vehkeet tunnu laukkaavan, eikä sitä töötin ääntä kuullu sen metelin läpi *
    Hahahaha
  5. #35
    Onko tuo Muzzyn härveli sellainen että sen saa hyvin soviteltua sinne takapenkin (tai siis sen takapenkin tilalla olevan muovin) alle? Tarviiko muuta kuin tuo setti ja sitten se uusi ruiskun ohjausyksikkö +säätö?
    paskakuski (vai paska kuski?)
  6. #36
    Lainaa (kustomikuski @ Maalis. 01 2005,13:02) kirjoitti
    Onko tuo Muzzyn härveli sellainen että sen saa hyvin soviteltua sinne takapenkin (tai siis sen takapenkin tilalla olevan muovin) alle? Tarviiko muuta kuin tuo setti ja sitten se uusi ruiskun ohjausyksikkö +säätö?
    Joo sinne menee pullo nätisti piiloon!

    Muuta ei tarvii. Tai no, pitää tietysti selvitellä mistä saat kaasua. Jos sulla on toiminimi tms, niin sen nimiin saa esim Woikoskelta ok, yksityishenkilöltä voivat kysellä kilpailulisenssiä.

    Halpaa ja helppoa!
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  7. #37
    Lainaa kirjoitti
    Muuta ei tarvii. Tai no, pitää tietysti selvitellä mistä saat kaasua. Jos sulla on toiminimi tms, niin sen nimiin saa esim Woikoskelta ok, yksityishenkilöltä voivat kysellä kilpailulisenssiä.
    Damned, pitää kait sitten perustaa firma notta saa tuota kaasua. Voisiko tuota muuten kytkeä silleen että se "kaasukartta" tulis käyttöön vasta sillä samalla napilla millä kaasutkin, eli vaikka kaasujen käyttökytkin olis on-asennossa niin se ei menis rikaalle jos vääntelis kahvaa rivakamminkin ilman ilokaasua?
    paskakuski (vai paska kuski?)
  8. #38
    Lainaa (kustomikuski @ Maalis. 02 2005,10:50) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Muuta ei tarvii. Tai no, pitää tietysti selvitellä mistä saat kaasua. Jos sulla on toiminimi tms, niin sen nimiin saa esim Woikoskelta ok, yksityishenkilöltä voivat kysellä kilpailulisenssiä.
    Damned, pitää kait sitten perustaa firma notta saa tuota kaasua. Voisiko tuota muuten kytkeä silleen että se "kaasukartta" tulis käyttöön vasta sillä samalla napilla millä kaasutkin, eli vaikka kaasujen käyttökytkin olis on-asennossa niin se ei menis rikaalle jos vääntelis kahvaa rivakamminkin ilman ilokaasua?
    Vois sen tehdä niinkin. Helppo se switchi on kuitenkin siitä mittariston vierestä napsauttaa NOS-asentoon..

    Toiminimen perustaminen on halpaa ku saippua + helppoa ja nopeeta.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  9. #39
    Tylyttäjä ootko tälläsestä viel kuullu?
  10.  
  11. #40
    Lainaa (kuulapää @ Maalis. 11 2005,01:36) kirjoitti
    Tylyttäjä ootko tälläsestä viel kuullu?
    Joo, toi on vaan helvetin kallis vastus * *Ne yrittää kusettaa, että se tekis vaikka mitä, mutta se on vaan ihan normaali TRE-mod, eli vastus, joka kusettaa pyörän olevan koko ajan 5. vaihteella. Tulee vähän herkemmäksi pienillä vaihteilla puoleen kaasuun asti (sytkäennakko on parempi) ja poista huippunopeusrajoittimen. Saman tekee vaikka itte kolvattu vastus.

    Mulla on Ivan's TRE. Halvin tollanen suoraan johtosarjaan käyvä taitaa olla JSD TRE, täältäkin on moni sellaisia tilannut Gixxer.comista:
    http://www.gixxer.com/store...._id=131



    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12