tekis mieli vähän nopeampaa ja kevyempää mieli.
nyt tuli paikalliseen liikkeeseen vähän ajettu punainen rykkönen. nätti kuin sika pienenä ja rahatilanteen kannalta pitkää pätkää joutuis ottamaan. *
kuullutkuin et R1 syö öljyä.. onko muuta?
Ei mulla syöny... Hyvä peli, osta ihmeessä!(ReiskaZZR @ Tammi. 17 2004,13:52) kirjoitti
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Osta pois vaan hyvä mopotin....
harva sitä haukkunu onjos jammulinjalle lähtisin niin ehdottomasti se olis rykkönen
![]()
Kyllä noista Rykkösistä osa öljyä vie ihan hyvin.....oma 99 ainakin imi ihan hyvin....muuten pelasi kuin kello!
Upea mopo! Kannattaa vaan olla varovainen....tehoa meinaan piisaa![]()
Ex hippi!
Ihan kiva peli, viime kesän veivasin just semmosella.
Öljyö söi hivenen varsinkin radalla vingutettaessa.
Ei ole ollut ongelmia ainakaan vielä.![]()
Onkos noissa ärryköissä mitään ihmeempiä tyyppi vikoja ilmenny? Ei mun lontoon taidot riitä R1-forumille.Alunperin kiinnosti kyllä -00-03 750 gixxer, mutta tarjottiin -00 tai -01 R1 aika kivankuuloseen hintaan ja rupes siksi kiinnostamaan. Yoshimuran kokoputki, harmi ei exupia, ja 15tkm taulus. Ja sitten osaisko joku verrata näin "verbaalisesti" -93 750 gixxerin (kuulemma aivan hanurista asento
) ja 2001 R1 ajoasentoja. Siis kumpi on paskempi? Mun pituus 172cm jos se nyt tuohon mitenkää vaikuttaa. Ei ollut mahdollisuutta sillon tyypätä kun tarjous tuli. Bikehän sanoo sitä muistaakseni raskaaksi, ehkä niillä on tullut siinäkin kirjotusvirhe..
GSX-R 750 -93
ZX-6R -02
Z750 -06
ZX-12R -05
Itellä oli tollanen 99 malli. Muistaakseni toi 2001 "parani" ajettavuudeltaan hiukan. Vissiin tankkia muutettiin, stongia(ehkä) mutta kuiteski kiva pyörä vedellä. Frank Nyymannilla on kyl aikasta mukava tarjous ku 2003 mallia tyrkkäävät 15900,- muistaakseni. Ei pahan hintanen!
Kipu on väliaikaista, Kunnia ikuista!
Gixxerissä on jyrkempi polvikulma ainakin,mutta en usko,että sun pitusellasi on tota ongelmaa..(*SampySladi* @ Helmi. 11 2004,21:51) kirjoitti
Yx kaverini on 19?cm pitkä ja valittaa,että -01 750gixxer on vittumaisen ahdas ja taas -01 r1:een mahtuu hyvin.
Mitään isompia tyyppivikoja ei ilmeisesti ole,-98-99 malleissa on ollut jotain vaihteistohämminkiä..-00 muutettu vaihteistossa jotakin ja sitten muita pikkumuutoksia mm. magnesium moottorikopat,tankinmuoto,öljykanavat nokka-akselinläpi(?)
Meikältä löytyys keittiöstä tommonen -03, tuu testaamaan ajoasentoa(*SampySladi* @ Helmi. 11 2004,21:51) kirjoitti
t;a.mäki
Allekirjoittaneen -00 vie öljyä jonkun verran (vähän täytyy lisätä aina huoltovälin loppupuolella), mutta muita "tyyppivikoja" vikoja ei ole ilmennyt... Hyvä mopo!!!![]()
"Tässä taas puhutaan asiantuntemuksella, jonka tuo tullessaan vain täydellinen tietämättömyys.."
"We ride together, we die together, Bad Girls For Life!"
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * -TMB "Martin Lawrence"-
Yamaha YZF-R1, vm.-06
Vi**u moon ajatellu että eksä oo ollenkaan löytäny tätä voorumia ku kaikki muut oot.(H2O @ Helmi. 12 2004,18:30) kirjoitti
Mä oon siitä risteyksestä yrittäny tiirata jotta näkyykö sitä ku oon kuullu kans tällääsiä käsittämättömiä villiä huhuja keittiös säilytettävästä Rykkösestä.
Täytyy tulla tyypittämään joskus ku törmätähän kylällä tai johnai. Siinon kyllä varmaan ajoasento muuttunu verraten -00 mutta kyllä se jotaki suuntaa antaa.
GSX-R 750 -93
ZX-6R -02
Z750 -06
ZX-12R -05