Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
    Hei,
    Onko kellään tieto tai kokemusta T-Rex:stä???!!! Vaikuttain aikas mielenkiintoiselta laitteelta...
    Mitä tietoa ko. pyörästä löytyy?? Ei ilmeisesti tuotu suomeen montaakaan yksilöä??
    eipä oo muuta, kuin että käsitykseni mukaan on TDM:n sportimpi versio. Joku sellasella joskus ajeli kun olin käymässä Mouhijärvellä KX:ssä, kuulosti hyvältä, mökäpöntöt olivat siinä...
    Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
    Mistäköhän sitä aloittaisi... TRX850 on 2-pyttyinen peli, johon on erikoisella kampikulmalla saatu v-konetta muistuttavat äänet. Moni sitä v-masiinaksi luuleekin. Hyvä vääntö, ja muutenkin tehoa ihan riittävästi. Ei pärjää vakiona R1:lle ja muille uusille superpyörille, mutta (kuulemma) radalla pysyy hyvin mukana kovemmassakin menossa hyvän vääntönsä puolesta. Kone on tosiaan viritelty TDM:n pata. Pirun kevyt ja helppoa ajaa, mielestäni. Sopii suurehkosta koneestaan huolimatta hyvin myös suurempiin pyöriin ensi kertaa tutustuvalle. Ulkonäkö jakaa mielipiteet, mun mielestäni kaunis, juuri sillä brutaalilla tavalla. Kerää uteliaita katseita ja kysyjiä. 2-päällä on mahdollista tehdä matkaa, mutta epämukavaa se on. Esim. 200 km ilman taukoja alkaa olemaan kuskin etumusta ja molempien takamusta kuluttava kokemus. Olen omallani vuoden päristellyt, ja tykännyt kovasti. Nyt on vaihto edessä johonkin enemmän matkantekoon soveltuvaan pyörään. Trixie on tosi harvinainen ainakin Suomessa, tehtiinhän sitä ainoastaan 1996-1999. Vastaan ilomielin lisäkysymyksiin, omani on myynnissä täällä. Lähetä privaviestiä, jos kiinnostaa.
    Kasvankohan mä ikinä isoksi?
    Jaa juu, se taisi olla TRX:ssä sytkät 270 asteen erolla jo alunperin, kun TDM:ään se tuli vasta -97. Vai olenko väärässä?
    Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
    Pitää kutinsa, näin olen ainakin itse pyöräni historian omaksunut. Hauska moottori!
    Itse JOUDUIN ottamaan tuollaisen Bikeworldista kun aikoinaan vein Ducatin Sport 750:sen takuu korjaukseen.

Aivan kertakaikkisen paska ajettava.....kiihtyvyys samaa luokkaa kuin naapurin ladalla etupää on tosi herkässä kun lähtee vetään vauhdilla...siis ei keuliessa vaan mutkissa oli ongelmia....vein sen Bikeen katsottavaksi, että mikä helevetti tätä rotjoa vaivaa kun ei meinaa sitten millään ottaa käännöksi kuskin mukana vastaus oli seuraava: "Sä olet tottunut tuohon Ducatiin ja tuo on helevetisti huonompi ajaa".....jarrut on ala-arvoiset. Ulkonäöstä en sano mitään koska makumieltymyksiäni et kysellyt.

Henkilökohtainen mielipiteeni moposta on tappo vempele....R1 vaikutti tuon mopon jälkeen vallan herttaiselta kun vietiin rajoille. Oikeesti joko siinä mun koe vempeleessä oli jotain pahasti pielessä tai sitten BikeWorld yritti tappaa mut jotta eivät joutuisi korjaan Ducatia takuuseen.

.... ja sitten tuosta tehosta....ei tosiaankaan pärjää isoille pojille...R1 Gixxer, Kawa9 ym ym......sen 750cc Ducatin kanssa se taistelee samassa sarjassa.....lähtee hiukan paremmin, mutta miljoona kertaa kauheampi ajaa. Jokaikinen 600 kyykky päihittää tuon moottorin ajettavuuden ja tehon!

Pyörä oli mulla puolitoista viikkoa.....ajoin sillä ekat 5 päivää jonka jälkeen totesin meneväni mielummin töihin Kadetilla.

....ettei pelkkää pahaa.....niin oli siinä ihan hienot äänet.

Ex hippi!
    En voi millään yhtyä edelliseen tarinaan.

Itse oon ajellu kahdella eri TRX:llä (viimeisen vaihdoin viime kesänä Frankilla R6seen).
    Jos sulla oli ajossa se 'miina' mikä oli eka Raision BWssä ja sit Larussa niin voipi olla että ko. laite oli vaan väsynyt.

Mun mielestä se kääntyy ku ajatys ja runko on niin jäykkä et voi vaikka nukkua 200 vauhdissa (niin no paljo kovempaahan se ei meekkään). Eikä mulla oo kokemusta Ducatista.
    Muuten makee fillari toi TRXä mutta voima vaan on unohtunnu jonnekki tehtaan nurkkiin. + 50 heppaa niin sit se ROKKAIS
    LIFE'S TOO SHORT NOT TO BE

* *-jokaisen motoristin sisällä asuu se pieni bomberi-
    -joka muuta väittä valehtelee tai ei käytä moottoripyörää-

www.gamblerracing.eu
    www.bombermagazine.com
    www.riding.fi
    Lainaa (Kenne @ Tammi. 27 2004,00:09) kirjoitti
    Jos sulla oli ajossa se 'miina' mikä oli eka Raision BWssä ja sit Larussa niin voipi olla että ko. laite oli vaan väsynyt.
    vitsi sä olet hyvä arvaamaan
    Ex hippi!
    Hiukan off topic...

Tomb "Bomb" Raider Lara Croft ajeli ekassa rainassa trx:stä duunatulla pommituspyörällä. Pyörästä en niin tiedä, mutta se Angelina Jolie on aikas räyhäkkä paketti.
    Klikkaa ja liity: ANY10 RACEBOOK!

OUTLAW BIKE # 99
    Legolas, en ole kyllä yhtään samaa mieltä moposta. Tehoa saisi olla lisää (ja koneessa on kyllä vääntöä), mutta muuten olet kyllä kokeillut jotain aivan muuta laitetta. Mainitsemallasi oli sitäpaitsi ajettu joku lähemmäs sata tonnia -tiedän pyörän. En tosin päässyt/joutunut koeajamaan. TRX:ää yleisesti ottaen siteerataan erittäin vakaaksi ja helpoksi ajaa, kuvaamasi käytös sai multa hiukset pystyyn (pystynpään kuin mitä yleensä ovat ). Ei kunnossa oleva Trixie käyttäydy ollenkaan noin. Otan osaa.
    Lainaa (Wilzu @ Tammi. 27 2004,21:49) kirjoitti
    Legolas, en ole kyllä yhtään samaa mieltä moposta. Tehoa saisi olla lisää (ja koneessa on kyllä vääntöä), mutta muuten olet kyllä kokeillut jotain aivan muuta laitetta. Mainitsemallasi oli sitäpaitsi ajettu joku lähemmäs sata tonnia -tiedän pyörän. En tosin päässyt/joutunut koeajamaan. TRX:ää yleisesti ottaen siteerataan erittäin vakaaksi ja helpoksi ajaa, kuvaamasi käytös sai multa hiukset pystyyn (pystynpään kuin mitä yleensä ovat * ). Ei kunnossa oleva Trixie käyttäydy ollenkaan noin. Otan osaa.
    Ihan tosissaan se oli ihan tappo vempele.....meinasi selättää mut jo 90 kympissä kun loivassa kurvissa etupää yksinkertaisesti katosi alta........vedin sen kiltisti nurtsille ja pidin pystyssä.......aivan helevetinmoinen hillo etten kontannut sitä tuossa. Sittemmin ei pahemmin tehnyt mutkapätkiä ajaa. Mun mielestä tuo 850cc antaisi kyllä odottaa enemmän kuin mitä kone antaa......laiska se edelleen mun mielestä oli.....vaikkakin todennäköisesti kuollut jo ennen käsittelyäni oli tuo mopo.

....täytyykin kokeilla tuollaista sitten joskus niin tietää millainen se oikeasti on.
    Ex hippi!
    Lainaa (Legolas @ Tammi. 27 2004,22:23) kirjoitti
    Lainaa (Wilzu @ Tammi. 27 2004,21:49) kirjoitti
    Legolas, en ole kyllä yhtään samaa mieltä moposta. Tehoa saisi olla lisää (ja koneessa on kyllä vääntöä), mutta muuten olet kyllä kokeillut jotain aivan muuta laitetta. Mainitsemallasi oli sitäpaitsi ajettu joku lähemmäs sata tonnia -tiedän pyörän. En tosin päässyt/joutunut koeajamaan. TRX:ää yleisesti ottaen siteerataan erittäin vakaaksi ja helpoksi ajaa, kuvaamasi käytös sai multa hiukset pystyyn (pystynpään kuin mitä yleensä ovat * ). Ei kunnossa oleva Trixie käyttäydy ollenkaan noin. Otan osaa.
    Ihan tosissaan se oli ihan tappo vempele.....meinasi selättää mut jo 90 kympissä kun loivassa kurvissa etupää yksinkertaisesti katosi alta........vedin sen kiltisti nurtsille ja pidin pystyssä.......aivan helevetinmoinen hillo etten kontannut sitä tuossa. Sittemmin ei pahemmin tehnyt mutkapätkiä ajaa. Mun mielestä tuo 850cc antaisi kyllä odottaa enemmän kuin mitä kone antaa......laiska se edelleen mun mielestä oli.....vaikkakin todennäköisesti kuollut jo ennen käsittelyäni oli tuo mopo.

....täytyykin kokeilla tuollaista sitten joskus niin tietää millainen se oikeasti on.
    Joo, kyllä sulla oli pystyyn kuollut kapistus käsissäsi! Jos mulla on mopotin vielä kesällä, niin tyypit saat ilman muuta! Oon tosin tod. näk. vaihtamassa johonkin matkarassin tapaiseen... But you never know, vaikka pitäisin tuonkin!
  13.  
    Lainaa (Treidaaja @ Helmi. 01 2004,15:38) kirjoitti
    * *

.... ja sitten tuosta tehosta....ei tosiaankaan pärjää isoille pojille...R1 Gixxer, Kawa9 ym ym......sen 750cc Ducatin kanssa se taistelee samassa sarjassa.....!

Outo kaveri joka vertaa TRX:ää R1:seen.
    ....lukutaito!
    Ex hippi!