Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
    Olen ostamassa ensimmäistä isompaa pyörääni sitten piikki aikojen, joten kutina takamuksessa alkaa jo käydä sietämättömäksi..Ongelmana ainoastaan seuraava, löysin mieleiseni pyörän (thundercat -00) naapuriliikkeestä ja tekisi mieli ostaa se pois ennen kuin joku toinen ennättää ensin, mutta kun en tiedä catin ajettavuudesta ja koeajoihin on vielä aikaa!! Toisekseen kuten jo mainitsin, pyörä olisi ensimmäinen isompaa mallia, joten sen täytyisi myös olla melko luotettava ja helppokäyttöinen. Kertokaa catin omistajat, uskaltaako pyörän ostaa ilman koeajoa ja onko se muutenkin varteen otettava kulkupeli?? Sekä risuja että ruusuja saa laittaa tulemaan. Kiitoksia jo etukäteen!!
    täällä on juttua ja kokemuksia catista.

Itse ostin thundercatin elokuussa ja ehdin ajella sillä 1500km. Aiempaan pyörääni kawasaki zzr 600 verratuna paljon parempi kaikin puolin. Itse asiassa kawasakissa ei ollut mielestäni mitään parempaa kuin catissa. Thundercat tuntuu olevan hyvä peruspyörä, joka sopii monenlaiseen käyttöön. Eikä tarvii venoja säädellä joka kevät

Edit: Olihan tuossa kawasakissa yksi asia paremmin. Eli siinä oli keskiseisontatuki, jota catissa ei ole. Helpottaa ketjujen rasvailua...toisaalta tuli kyhättyä komia huoltopukki syksyllä, joten nyt onnistuu tuo catin ketjujen rasvaus helpommin.

Honda VTR 1000F
    Mä ostin catin ilman koeajoa ja hyvin on pelannut! Sillä oli ajettu 6tkm. ja nyt on takana 23tkm. eikä ole mitään vikaa ole ollut. Parit renkaat on vaihdettu ja muutamat huollot tehty, niin ja kerran vaihdettu kaikki mittariston polttimot *

Pyörä on muuten myynnissä koska uuden pyörän polte on sunnaton *
    haastaMut.fi
    Viime vuonna tuli catilla ajettua lähes 12000 km ja ei mitään ongelmia ollut. Itsellä kyllä loppukesästä tuli sellainen tunne, että hieman tehoton se kyllä on, mutta ensimmäiseksi pyöräksi se on mitä mainioin. Ja kyllä sen ilman koeajoa uskaltaa ostaa, ainakin itse tein niin.
    Alla punainen -04 tupla-X
    Jeps, itse ostin kans viime keväänä uuden catin ilman koeajoa ja en kyllä katunut ostostani yhtään, aiemmin olin ajanut vanhemmalla cebarilla ja catti tuntui mukavammalta ja kahdestaankin ei ollu ongelmia ja ei kuluta menovettäkään liiemmälti. kaikinpuolin hyväostos. nythän catti onkin poistunut jammun valikoimista. toisaalta en erään citikan ansiosta saanut ajaa catillani 4000 km:ä enempää joten sen enempää ei ole kokemuksia. sittemmin vaihdoinkin R6:seen kun niitä oli saatavilla heti. kiva laite sekin
    Hyvä pyörä. Itse ostin Catin myös ilman koeajoa, pyörän mittasuhteet sopivat mulle kuin sormi sieraimeen, olen 173 cm pitkä. Tosi helppo ajaa, vääntävä moottori eikä pelkoa että lähtisi käsistä. Bensaa kuluttaa noin 5 l/100km, eli ei paljon mitään, riippumatta ajonopeudesta. Tuo tuli testattua viime kesän Saksan reissulla. Mukava ajaa niin kaupungissa kuin maantielläkin. Nyt olen ajanut noin 25 tkm ja suunnitelmissa on vaihtaa hieman isompaan mopottimeen. Vuosimalli on 2000 ja väri punainen, viime kesänä vaihdetut renkaat ja takalaukku, säännöllisesti huollettu Arwidsonilla. Otappa yhteyttä jos kiinnostaa kuulla lisää.
    Tikru 2010
    Silti vaikka catti olisikin? hyvä mopo,niin kannatta ainakin käydä koklaamassa miten sen päälle mahdut.....
    Kun kaikki muutkin sanovat ostaneensa catin ilman koeajoa, niin kannan myös korteni kekoon ja totean, että en myöskään suorittanut koeajoa. Suoritin ainoastaan kylmätyypit ja pyörää käytin paikallaan konehuonetta kuullostellen.
    Honda VTR 1000F
    "Ei käytetyt moottoripyörät maailmasta lopu!" tapaa isäukkoni sanoa, kun pyöräkuume iskee, ja omasta mielestä "täydellinen" pyörä tulee eteen.

Älä siis ainakaan liikaa kiirehdi, ja tutustu siihen pyörään rauhassa. Ota mieluusti kaveri mukaan, joka hieman jarruttaa omaa poltetta. Ei tule niin helposti tehtyä, jotain mitä mahdollisesti katuu myöhemmin.

Catista sen verran, että kaverilla oli eräs koeajossa, eikä siinä yksilössä meinannut vaihteet, muistaakseni kolmonen, pysyä päällä kovassa kiihdytyksessä.
    punaiset on nopeimpia
  10.  
    Jep, näitähän on ennenkin spekuloitu, mutta lyhyesti sanottuna catti on suhtelllisen huoleton kuussatanen. Ketjuista kun muistaa pitää hyvin huolta, niin ajokin on jouhevaa ja vaihteista ei löydy välivapaita. Omassa yksilössäni niitä välivapaita ei tosin löydy vaikka unohtaisikin ketjuhuollot.

Minä kyllä suoritin koeajon, mutta se oli lähinnä tarkistus siitä, että kaikki on kunnossa (pyörä kulkee suoraan, mikään osa ei ole irti tai tärise puolihuolimattomasti jne. jne.).

Maltista olen samaa mieltä kuin poohnalle. Kyllä niitä hyviä yksilöitä tulee vastaan muutoinkin. Taisi tällekin threadille osua heti kaksi myynnissä olevaa.. *