Tulokset 1:stä 29:een 29:sta
  1. #1
    Koskahan tällästä alkaa saamaan Suomeen?

    Mielenkiintosen näkönen peli, ei ainakaan liian samanlainen kun muut.

    http://www.bmwmoa.org/features/newmodels/r1200gs.htm

  2. #2
    Onneksi se ei sitten tullutkaan valuvantein niin kuin ADVriderin palstoilla peljättiin. Siitä oli jotain paparazzikuvia jostain protosta liikkeellä ja silloin alla oli valuvanteet.

    Komia peli, olisi kiva päästä testaamaan. Tosin 1150:kin on kokeilematta.
    CRF1100L, 950SE, 701LR Aurora, R75/5 Toaster
  3. #3
    Hmm... kertoisiko asiaa paremmin tunteva, että mitä hyvää ja hienoa tuossa on?

    Tämä on sitten uteliaisuutta ja ymmärtämättömyyttä
    eikä missään tapauksessa provo.
  4. #4
    Niin no, siitä hienosta en sitten tiedä, mutta siitä mitä tuollaisen(kin) kanssa voi touhuta voi vilkaista täältä: Allroadtour

    Ja ADVrider

    Kai noi Bemut on alkaneet omissa silmissä näyttämään komeilta kun niitä on tarpeeksi katsellut

    Parasta tuon tapaisissa on monikäyttöisyys.
    CRF1100L, 950SE, 701LR Aurora, R75/5 Toaster
  5. #5
    Ja mikä parasta... Uusi GS ennakoi myös uutta R 1200 R -mallia. Vuosi tai kaksi menee. Odotellaan...
    Stelvio NTX ´12
    V 650 NTX
    Tuareg 600 Wind
    CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
    RD 250 LC
    Pegaso 650 Trail
    K 75
    R 45
  6. #6
    Tuossa pyörässä on sitä itseään.
    Miehekäs peli.
  7. #7
    Kyllä se on ens kahtomalta ruma tuoki malli ja parit eelliset kans. Mutta ajan kans siittä tulee kaunis ja meikäläisen yks unelmapyöristä. Eli en omista vielä mutta ehkä eräänä kauniina päivänä.

    Nuothan pelit on ylivertasia käyttöominaisuuksien puolesta. Ne pystyy kaikkeen mihin muutki ja sitte vielä se oma bussines lisäksi.
  8. #8
    Sehän "vika" matkaenskoissa on että niitä ei voi sanoa kaikkein kauneimmiksi pyöriksi eli päät ei käänny perässä ihan samallatavoin. Mutta muut ominaisuudet tekeekin niistä sitä jotain... karkeasti yleistäen parempia ajettavia on aika harvassa eli keskimäärin allroad pyörät on mukavampia ajettavia kuin mitkään muut. Tää sitten ei ollut provo...
    -=Lake=-

    "Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä" * *-Cartman-
  9. #9
    Lainaa (Hullu-Holle @ Tammi. 15 2004,21:42) kirjoitti
    Koskahan tällästä alkaa saamaan Suomeen?

    Mielenkiintosen näkönen peli, ei ainakaan liian samanlainen kun muut. *
    SWING! Tossa on sitä paljon puhuttua mounaa!
    aina noit menee...noit menee aina.
  10. #10
    Onhan tuo todella hienon oloinen juttu, ja toivottavasti pääsee pian kokeileen. Kuivapaino alle 200 kg ja tehoja n. 15% enemmän, ja jos matkaominaisuudet samat mitä edellisissä malleissa niin ei taida isoista enskoista löytyä enää haastajaa,
    Mutta tuo muovin määrä on kuin itä-pyörissä. Ainakin minusta on jossain Karpaateilla kivempi takoa rautaa ja peltä suoraan kuin liimailla pikaliimalla kuttaperkan palasia yhteen
  11. #11
    Justtiinsa luin uuresta Motorradista, siinä oli aika pitkä juttu. Ja valuvanteet, sirot kylläkin...

    Kone on siis aivan kokonaan uusi, iskua pidennetty, vaihdelootassa kaikki myös uutta, joten vanhat pulmat ja kloksahtelut saa unohtaa (milloinkohan pääsevät eroon kansien keinuvivuista...).

    30 kiloa painoa vanhaan malliin nähden vähemmän.

    Tehot nyt 100Hp, ennen 85Hp, uudesta koneesta varmaan tulee yli 120Hp versioita myöhemmin, jos mallia R1100S esim. rupee ajattelemaan...

    Myös Bikers Journalissa oli tiätty juttua pari päivää sitten.

    Kyllä BMW:n uutuuksia kannattaa seurailla, niistä voi joskus vielä löytyä jotain...

    Bai tö Wei, Motorradissa oli myös muuta juttua, Yamahan uudesta R1-moottorista, sekä KTM:n proto V4-kone jne...
    Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
  12. #12
    Kyllä tuo mulle kelpais. Harmi vaan ettei lompakko ole samaa mieltä.
    edelleenkin kesää odotellessa
  13. #13
    Tuo näyttää minun tulevalta pyörältä. Liekö jo valmistettu. Ostan sen sitten 5-10 vuoden päästä käytettynä...
  14. #14
    PSmo:n avatar
    Liittyi Jun 2002
    UusKuopijolainen, savonkielen opiskelija!
    Kävi hullulla hyvä tuuri, olin viime syksynä jo vaihtoaikeissa K1200RS:stä GS:n. Onneksi jäin kattelemaan. Mut josko tohon uuteen malliin sitten!!!

    PSmo
    - Luotettavia asiantuntijalausuntoja aiheesta kuin aiheesta, niistä mitään tietämättä -
    *
    http://www.tiet.fi/liity.htm
  15. #15
    Niinpä näkyy tuota muovia olevan, muutenhan tuo on melkein yhtä hyvän näköinen kuin edeltäjänsä....
    Tuo painon pudotus on kyllä todella asiaa. Kun ei ole suotu tätä podia ihan tolkuttomasti,(eli on aikas pieni kokoinen) tuntuu tuon varttitonnarin käsittely metsätien päässä hilppasen raskaalta. .
    Ompa kyllä hyvää parempi asia myös se, että pysyivät nuo pinnavanteet, se näytti jotenkin sekarotuiselta niissä peltiheikeissä.
    Mene siitä ali,mistä aita on korkein.
  16. #16
    Ovatko nuo laukut vakiovaruste? Näyttävät melkoisen tilavilta.

    Kokonaisuutena pyörä on kyllä persoonallisen näköinen.
    Ilman lapsia ei ole huomista.
  17. #17
    Eikä Motorrad:in kuvissa näkynyt olevan aluvanteet?
    CRF1100L, 950SE, 701LR Aurora, R75/5 Toaster
  18. #18
    Mun mielestä oli Motorraadin kuvisa valuvanteent. Etusivun kuvasa ei ihme kyllä ollu mutta sitte siinä varsinaisesa jutusa oli. Harmi vaan ko se kieli ei taitu sitte yhtään. Menee hyvät jutut ihan hukkaan.
  19. #19
    Uudessa Motossa oli esittely/koeajo. Vanteet on vakiona valut. pinnat saa tilaamalla. Oli kuulemma niin hyvä, niin hyvä. koneessa tasapainoakselikin. Ei tärise niinko ennen. Uusittu Telelever, Paralever, ja vissiin kaikki muukin...
  20. #20
    On Moto odottamassa yöpöydällä, kerkesin jo lukea GT:n testin. Säästin tämän että voi itkeä ittensä uneen.
    Onko tuo Deauville ostettu Mototripistä näyttää tutulta, väri ja katteen levikkeet. Siinä tapauksessa se on mun entinen entinen.
  21. #21
    Voi vääryys. Onko teille jo tullu uus lehti. Mää oottelen kädet luukullla mutta ei vaan näy.

    Aina mua sorretaan.
  22. #22
    Täytyy lähteä vissiin aikaisemmin töistä, jos vaikka tuo Moto olisi tullut.
    Saattaa tietysti harmittaa lukea tuosta uudesta GS:stä kun tuli viime vuonna hankittua uusi malli, eikä taida löytää hyvää selitystä vaimolle miksi pitäisi vaihtaa taas uudempaan, vai voisiko joku auttaa.

    Kyllä totuus on kuitenkin se ettei taida tulla vaihtoa, on se vaan niin hyvä tämä nykyinenkin, ja muuttanut pyöräilyn luonnetta aivan toisiin ulottuvuuksiin. Ainoa mikä on harmittanut on se ettei aikaisemmin tullut hankittua isoa enduroa. Tuntuu vähän siltä että tuli pyöräiltyä melkein 30v ihan turhaan
  23. #23
    Lainaa (R1100 @ Tammi. 30 2004,10:50) kirjoitti
    Saattaa tietysti harmittaa lukea tuosta uudesta GS:stä kun tuli viime vuonna hankittua uusi malli, eikä taida löytää hyvää selitystä vaimolle miksi pitäisi vaihtaa taas uudempaan, vai voisiko joku auttaa.
    Voisihan se vanha vaikka vahingossa palaa tai jotain muuta accidenttia sattua





    CRF1100L, 950SE, 701LR Aurora, R75/5 Toaster
  24. #24
    Ja voi elämä kuin hieno se on livenä. Tuli äskettäin käytyä Euromotorilla ihailemasa ja en meinannu malttaa lähtä pois siittä pyörimästä. Harmi että lotossakaan ei voi voittaa jos ei lottaa.

    Sai jopa ihanasti kaasutella sitä siinä ettei tarvinnu ite pöristä. Vaan kyllä se altakarkaaminen tuntuu oudolta näin äkkinäiselle. Ko ei oo noista Bemmeistä pahemmin kokemusta. Tai siis tää oli eka.

    No nytpä on selkeytynyt tuo päiväunien kohde taas tosi kirkkaaksi silmissä. Tähän asti siinä on vaihdellut niin monta eri merkkiä.
  25. #25
    Lainaa (pomppe @ Tammi. 29 2004,22:08) kirjoitti
    Onko tuo Deauville ostettu Mototripistä näyttää tutulta, väri ja katteen levikkeet. Siinä tapauksessa se on mun entinen entinen.
    On ostettu, juu.
  26. #26
    No niin. Tulipa käytyä koittaa tuota kyseistä peliä. Melkeen sanattomaksi veti kyllä ko oli niin mahtava rassi. Ja ajoasento oli meikäläiselle heti just eikä sinnepäin sopiva. Voi voi. Pitääköhän sitä sitte ko ottaa asuntolainaa niin ottaa sitä niin paljo että ostaa tuommosen. No siihen on vielä muutama vuosi ehkäpä niin alkaa jo saamaan käytettynä sitä.

    Voi elämä...
  27. #27
    * Kävin koeajamassa! *

    Moottoria, jarruja, jousitusta kehuttu monissa paikoissa, eikä suotta.
    Lisään samaan listaan satulan ja ajoasennon (sekä istuen, että seisten)

    Siinä on jopa hienot äänet!

    On niin hyvän tuntuinen, että se rupesi hetkenpäästä jo näyttämäänkin hienolta... *

    Tän kun saisi vielä RS-runkoisena.

    Jos jollain on tiedossa ylimääräisiä rahoja, niin mulla olis niille hyvää käyttöä.
    Kaikkea kannattaa kokeilla paitsi omaa siskoa ja kansantansseja
  28. #28
    Tuo konehan tule lähitulevaisuudessa muihinkin R-malleihin kuten ennenkin. Minä odotan puolestani perus R-mallia. RS- ja RT-malleihin tulee hiukan enemmän tehoa, jos vanhat merkit pitää kutinsa.
    Stelvio NTX ´12
    V 650 NTX
    Tuareg 600 Wind
    CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
    RD 250 LC
    Pegaso 650 Trail
    K 75
    R 45
  29.  
  30. #29
    Lainaa (r1150r @ Kesä. 23 2004,11:43) kirjoitti
    Tuo konehan tule lähitulevaisuudessa muihinkin R-malleihin kuten ennenkin. Minä odotan puolestani perus R-mallia. RS- ja RT-malleihin tulee hiukan enemmän tehoa, jos vanhat merkit pitää kutinsa.
    "Toivossa on hyvä elää"
    -sanoi lapamato
    Kaikkea kannattaa kokeilla paitsi omaa siskoa ja kansantansseja