Näitä peruuttelijoita saa varoa henkilöautoissakin. Viime suvena parkkiksella tavallinen kotilokuski lähti ruudusta kääntämään ulos, ja melkein tuli päälle kun olin takana.
Kun alla olevassa pyörässä töötti on semmonen surkea piipitys, niin kuin mp:issä yleensä on, niin likellä oli ettei tullut.
Tilanteen lauettua välitön haastattelu tuotti kommentin: "Oli miulla vilkku päällä, että olen kääntämässä ruudusta ulos". Ja pää ei kääntynyt paskan vertaa.
Tuonkin asian takia sitä kaipaa kunnollista tööttiä. Muttei suoria putkia.![]()
<p>VFR1200F: Singerin surinaa</p>
Matkailusta. Eli omaan puimuriin kun laitoin tankkilaukun niin askartelin tankin suojaksi "koulukirjojen" kalvosta suojan.
Eli aluksi vahaa enemmän kuin riittävästi pintaan.
Sitten saksimista kalvosta ns esileikattuja paloja.
Sumutinpulloon käsitiskiainetta vettä, sitä tankin pintaan ja kalvot paikoilleen. (mahdollistaa siirtelyn ja sovittelun)
Lopuksi lastalla tai vst ilmakuplat pieniksi ja "föönillä" kuivaksi ja avot, näin oli väliaikainen suoja/t paikoillaan.
Kumminkin reissussa hiekka, pöly, vesi muodostaa hienon hieontatahnan tankin ja laukun väliin joka v.. tuutta kun kotiin päässyt..
Tää nyt mikään "kikka" ole, mutta kun käväsin tuossa pyssykylän apteekissa täydentämässä mieliala lääkitystäni niin sattui silmään tällainen kiva peltinen pastillirasia. Mieliala koheni kertaheitolla ja ajattelin käyttää rasiaa korvatulppien ym. säilytykseen. Pastillitkin jopa jotenkuten sulivat ikämiehen suussa.
Antaa vaan rampan kalakattaa...
Mulla yleensä korvatulpat sellasessa "kindermunan sisuksessa"...
Tussilla teksti kenen on, ja sielä ne on suojassa, myös vesitiiviisti.
Märkä korvatulppa on ikävän tuntunen korvassa...![]()
Se oli jo rikki...
fjr:n takapenkin ja -valon välistä on löytynyt jo monta vuotta pullollinen ikkunanpesuvaahtoa, sekä kuituliinoja. Noilla sekä visiirin, että pleksin putsaus sujuu hyvin. Tilaan mahtuu myös pikkusatikkakin, jonka alle sujautua ainakin turus lauttaa odotellessa ollu mukava.. Siellä kun mopot pääsee vasta kaikkien muiden jälkeen.
Edit... Pyydän kohteliaimmin anteeksi tökeröä huolimattomuus virhettäni, tarkoitin lautan odotusaikaa.. Satamassa kun on vain taivas kattona..kuten monissamuissakin satamissa.
<p>Sachs 50cc 6x, Solifer SM 50cc -78 ... Vt750 - 06, FJR -07</p>