Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
    Mistä/miten sais kätevästi lisää jarrutehoa tuohon, ehkä vähän alitehoseen etujarruun? Bikessä oli joku vuosi sitten intruder-projekti, siinä oli vaihdettu ISR-isompi jarrulevy ja muut osat eteen. Oiskohan mahdollisesti mistään saatavissa vastaavia palikoita, en oo löytäny. Onneks ei tarvi/pysty tekemään "stoppeja", takajarru pelastaa...
    Vaihda ensin teräspunos letkut ja siihen voi sitten kokeilla pehmeitä sintteripaloja
    Teräspunosletkut on ja paloja vaihettu. Voi olla että AME:n pidempi keula syö sitä jarrutehoa, varsinkin kun se etupää tarvitsee pientä muutosta.
    Intruderclubfinland

Pappa Tunturi
    Tunturi Tiger Aqua
    Yamaha DT 125 *-87
    Yamaha XS 650 *-80
    Honda Shadow 600 *-90
    Suzuki Intruder 1400 *-91
    Mulla 13 asteen/8" keula ei aiheuttanut mitään havaittavaa muutosta etujarrutehoihin.

Laitoin teräspunosletkut sekä pehmeät Siton palat ja vaihdan nesteet joka vuosi ja mulla etujarruteho on riittänyt tähän menessä joka kerta. Lukkoon en eturengasta edes halua.

Thunderbikestähän noita lisäjarrutehopalikoita saa...
    Joo, kyllä sillä jarrulla toimeen tulee. Mistä/mitkä sulla muuten ne keulapalikat tarkemmin on? Meikäläisen pyörässä se AME:n pidempi keula vaan kulmaa ei ole muutettu, oli ostaessa. Pitäs saada muutettua paremmaks, nyt vähän "pystyssä" keula.
    Intruderclubfinland

Pappa Tunturi
    Tunturi Tiger Aqua
    Yamaha DT 125 *-87
    Yamaha XS 650 *-80
    Honda Shadow 600 *-90
    Suzuki Intruder 1400 *-91
    Tilasin suoraan AME:lta ja asensin itse viime kesä/heinäkuun vaihteessa. Orkkis keulakulma ja putkien pituus ei miellyttänyt ja ainoa mikä kaduttaa oli etten tilannut sittenkin vielä vähän pidemmillä eli 10" keulaputkilla...
    Vähän sivuun aiheesta mutta kuitenkin.
    Minäkin totesin ostaessani että intikassa on vähän heikohko etujarru. Näiltä sivuilta luin, että se on normaalia. Tyydyin siis siihen. Kyllähän pyörä pysähtyi hyvinkin nopeasti.
    Veinpä pyörän huoltoon ja huoltomiehen kanssa tutkailimme pyörää. Kerpele pääsi suustani kun huomasin että eteen oli vaihdettu samankokoinen jarrulevy kuin takanakin, siis liian pieni. Jarrupaloista jäi kolmasosa levyn ulkopuolelle. Jarrutehosta jäi puuttumaan yli kolmasosa.
    Kävinpä liikkeessäkin, josta olin pyörän ostanut. Myyjä lupasi parikymmentä prossaa alennusta uudesta levystä. En kommentoi siihen mitään.
    Uuden jarrulevyn hankinta on edessä. Haluaisin jarrutustehoa edes senverran kuin intrusta vakionakin saa.
    Intruder - totta kai. M1800(Espoo)
    ...intruderin jarrut kyllä riittävät normaalissa ajossa, mutta tässä parivuotta sitten, kun olin alastaronmoottoriradalla ennakoivanajonkurssilla, niin kurssin jälkeisessä "leikkimielisessä" skabailussa laapotin pääsuoran urku auki, saaden vauhtia täydet 160km/t...nooh...painoin jarrua ja vetäisin kahvasta, mutta tuntui, että vauhti vaan kiihtyy prkl...ei muuta kun korva maahan ja jumalaton rahina jalkatappien raapiessa asfalttia...hiuksenhienosti radalla pysyen, jonka jälkeen matelin varikolle hermosavuille, päättäen, että ainaskin reikälevyt kattelen eteen...ovat muuten vieläkin vaihtamatta...
    Kunpäämääräämääränpäänonmääränpäänäpäänmäärämämäär änpää...
  9.  
    Ovat muuten vieläki vaihtamatta
    Hauskaa...
    Suzuki GSX-R 750 SRAD -96