javascript:ichwillbilder('http://focus.msn.de/D/DL/DLF/DLF04/D...m?snr=110');
Jaa ei se taira tosta mennä, mutta siälä se oli...
Uutta MZ1000S:ää on testailtu, kierroskoneeksi sanovat, huolitellun näköistä, mutta kulmikasta jälkeä vähän KTM:n tyyliin.
Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
Omalla tavalla hauskan näköinen peli
Tokimoto tuo MZ:aa maahan, hintapoliitikasta en tiedä muuta kuin -03 kuvaston hinnan joka oli yli 20kiloeuroa.. tietty toi kuvaston hinta voi olla ennen veronalennusta, saksassa maksaa muistaakseni n. 12 000,- uutena.
Tosta saksan hinnasta päätellen maksanee samaa luokkaa kuin tupla-äksä tai hajapusa, joten suurta myyntimenestystä en siitä odota.. merkkiä kohtaan on ennakkoluulot kuitenkin melkoisen vahvat.
Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
Hinta näyttäis olevan 18.900,- joten ei ihan kauhee.
Motopalstalla on muutama kauppias. Maahantuoja ei siellä näy. Ei ole itseasiassa varmaa, että se olisi Tokimoto.
Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
Onkohan ko modedi näytillä mp-messuilla?
Toi iso MZ on kokenut melkoisia synnytystuskia, koskapa se bongattiin MP-messuilla jo 2 vuotta sitten. Toivottavasti on se odottamisen väärtikin. Niille jotka tosta tykkää.
Gray-haired riders don't get that way from pure luck !
On se näytillä ja maahantuoja on Tokimoto. Kuuntelin eilen sen messuille tulevan sounditkin, joten se on ihan toimiva myyntikappale.(ano @ Tammi. 28 2004,10:34) kirjoitti
Kela racing club, factorydriver
Hayabusa K8
alias buslake
Joo kyllähän tuo hyvältä näytti, vaan tuo hinta kyllä voisi olla muutaman tonnin pienempi! Jos hinta olisi vaikka 15-16kiloeemeliä, niin mopoja menisi varmaan kaupaksi! Laatukin näytti silmämääräisesti hyvältä. Näyttelyn mopon väri olisi saanut olla musta!
Eihän tuo hinta ole eurooppalaisesta kovinkaan paha. Tyylikäs on ja kuuluuu sarjaan "aikuisten miesten urheilupyörät". Pojat taitaa pitää alitehoisena. Ajoasento on kylmiltään tyypättynä täysikasvuisellekin sopiva. Sitten kun minä joskus ostan urheilullisen pyörän niin jotakin tämän suuntaista se voisi olla...
Stelvio NTX ´12
V 650 NTX
Tuareg 600 Wind
CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
RD 250 LC
Pegaso 650 Trail
K 75
R 45
Täh? Aiotko sinäkin kasvaa joskus vielä isoksi ja päästä irti matkapyöristä ja siirtyä kunnon sportteihin?(r1150r @ Helmi. 03 2004,16:11) kirjoitti
![]()
Triumph Speed Triple 1050 -05 raato
BMW R45 -79
Yamaha rd 250 lc -81
Eikös se ole kuitenkin toisinpäin kun siirtyy matkapyöristä sportteihin niin taantuu(K100 @ Helmi. 03 2004,17:33) kirjoitti
Oli tuo mz:tä kuitenkin ihan hianon oloinen peli
![]()
Maybe it was just a dream
Sometimes things ain´t what they seem
Better not fool with things you don´t understand
Milläs myllyllä mitsi on varustettu? Muistelin et tonnisella KTM:n veemyllyllä, vai? Ois muuten hyvä tapa erottua massasta....Onko kukaan nähnyt moista luonnossa?
"THE OVERTAKER GETS THE UNDERTAKER"
Kaikkihan on varmaan huomannu, että näitäki saa tuolta ORG! ShopistaKaikkee se Italo keksii!
![]()
Hei juu ja elämänuraa, sukat kuin peltiä housussa kuraa...
1000S on rinnakkaistwini.(kawaboy @ Maalis. 17 2004,19:00) kirjoitti
Kasvankohan mä ikinä isoksi?
Kone kuulosti olevan tehtaan oma tekele! Olisi kyllä mukava nähdä jonkin lehden vertailu, jossa olisi ämzetan seurana vaikka aprilian futura, vfr 800, trumpan st ja duken st4.
Saapa nähdä mitä on biken testinumeroon valittu!
Eiköhän tuo pian testata, sen verran mielenkiintoa tuntuu herättäneen. Tosin onhan tuosta jo pari vuotta turistu, liekö jo vanhentunut. Mä en jotenkin jaksa uskoa, että pärjäisi vertailutesteissä. En tiedä, miksi.
Testi löytyy saksankielentaitoisille Motorrad 26/03:sta.
edit. sekä täällä
englanniksi *
Oho, pitäisköhän mun valmistautua nielemään sanani...!Noh, odotellaan vielä muutama testi. Vaikuttaakin oikein kivalta mopotilta!
Jaahas...ehkäpä tuo ei susi olekkaan.![]()
It´s better to die on your feet than live on your knees...
Meidän pitää vissiinkin lähteä koeajamaan päristin, heti kun se on mahdollista!![]()
Oli vertailussa uudessa Motorradissa. Ei antanut tarpeettomasti tasoitusta muille mukanaolijoille. Kone hieman yläkireä eli alhaalta puuttuu hieman voimaa, melkoinen tehokuoppa 3-4000 kiekan paikkeilla. Kokonaisuutena ainakin muiden veroinen.
Stelvio NTX ´12
V 650 NTX
Tuareg 600 Wind
CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
RD 250 LC
Pegaso 650 Trail
K 75
R 45
Kun vaan olis tarpeeksi pätäkkää........
Täytynee aloittaa palkkaneuvottelut työpaikalla.
Tai tyytyä nykyiseen.
Mamma vaan ei oikein pidä 2-t: hajusta....![]()