Täältä lähtis vähän halvemmalla kuin Yoshin säätöboxi:
http://www.metisse.de/deutsch/injection%20adjuster.html
Tommonen vois olla kimppaan muutaman muun Suzukikuskin kanssa ihan jees. Lambda vielä kiinni niin ei tarttis paljoo penkissä käydä..
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Onks toi punta hinta vai euro 298?![]()
Euroja ne pitäs olla.. Saksalainen putka.. Oon joskus tilannutkin tuolta kamaa, ja hyvin tuntui palvelu toimivan..(Agostini @ Joulu. 30 2003,10:54) kirjoitti
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
ja nyt pari tyhmää kysymystä![]()
1. onko toi ainoastaan vakioboxin säätämiseen?
2. toimiiko myös V2 koneeseen?
hinta olisi kohdallaan ja lambda löytyy jo...
edit: alkoholin aiheuttamia typoja korjaillaan...
www.trackpunkracing.com
Joo, ainoastaan vakioboksin säätämiseen. Power Commanderia voi säädellä tietokoneella ja Techlusionia säädetään suoraan nupeista laitteen kyljestä. Suzukiin vain ei ole mitään tarvetta laittaa mitään ylimääräistä säätöboksia, koska omaakin boksia voi säätää..(Slowrider @ Joulu. 31 2003,02:32) kirjoitti
Toimii myös V2 koneeseen, eiköhän se toimi kaikkiin ruisku-Suzukeihin, vai onko joissain muissakin Suzukeissa ruiskuja kuin näissä?
Fits on Suzukis:
GSX/R 600, 01-
SV 650, 03-
GSX/R 750, 98-99
GSX/R 750, 01-
GSX/R 1000, 01-
SV 1000, 03-
TL 1000 S, 97-01
TL 1000 R, 98-03
DL 1000 VStrom, 02-
GSX 1300 R Hayabusa, 99-
GSX 1400, 01-
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Hö. Tuosta puuttuu -00 750 Gixxer välistä. Sehän pitäis (?) olla samanlainen ku -01??
GSX-R 750 -93
ZX-6R -02
Z750 -06
ZX-12R -05
Kai se on vahinko vaan.. Kyllä siinäkin on samalla tavalla säädettävä ruisku, mulla ei ainakaan ole tietoa miks ei olis??(*SampySladi* @ Joulu. 31 2003,10:12) kirjoitti
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
vakiboxista vaan loppui säätövarat, eli pakko kai sitten techlusion ostaa.. ilmeisesti se olisi järkevämpi ostos kun vertaa power commanderiin? (kun tietää, ettei tarvi säätää laihemmalle)(Tylyttäjä @ Joulu. 31 2003,09:30) kirjoitti
www.trackpunkracing.com
en tiedä liittyykö varsinaisesti aiheeseen
esim micronin mainoksessa lukee(lainaa bike testistä):
"Ohjeissa neuvottiin servomoottorin poisto sekä se kuinka ruiskunohjausyksikköä huijataan luulemaan että servo on edelleen käytössä"
siis mikä servomoottori (en löytänyt jytä-jammusta)ja miksi ihmeessä sellainen pitäisi poistaa uudesta pyörästä.? tehdäänkö ko. toimenpide vain jos ruiskua EI säädetä uudestaan pöntön asennuksen jälkeen
Se nyt vaan on tyhmää ajaa liian hiljaa
Siis eihän techlusionia ja powercommanderia voi verrata edes samana päivänä, sen verran paremmin pc:llä pystyy säätämään ruiskua. * **
Se mitä tulee siihen, että ei tarvitse säätää laihemmalle, niin empä ole nähnyt yhtään pc:n säätökarttaa, missä ei olisi myös negatiivisia arvoja, eli säätöä laihemmalle. *
Yksi vaihtoehto, ja hyvä sellainen, Suzukin ruiskun säätöön on viedä pyörä säädettäväksi sellaiselle "tehopenkkipajalle" jolla on käytössä Teka SFI säätölaite. Sillä pystyy säätämään alkuperäisen boxin *todella monipuolisesti ja tarkasti, eikä siis tarvitse ostaa ja asentaa itselle mitään "ylimääräistä". **Se, että onko Suomessa jollain pajalla tuollainen Teka käytössä, niin on sitten toinen juttu. *
*Taitaa kuitenkin vaan olla niin, että ko. pajat haluavat ennemmin myydä techlusionin tai pc:n asiakkaalle, kuin mitä hommata itselle tuollaisen tekan ja säätää sillä asiakkaisen ruiskut kohdilleen. *
*
"Servomoottori" löytyy uusimmista pyöristä, sieltä orig. pakoputkesta. Elikäs pienemmillä kierroksilla säädetään ko. moottorin avulla pakokanavan läpimittaa pienmmäksi, jolloin saadaa enempi vääntöä alakierroksille.