Katso äänestykset tulokset: Mikä sai aloittamaan moottoripyöräilysi? -

Äänestäjät
2065. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • Pikku pojan ikuinen haave

1255 60,77%
  • Kyyditys kaverilta

126 6,10%
  • Kaverin hommattua oman

127 6,15%
  • Kaverin pyörää kokeiltua

132 6,39%
  • Koeajo liikkeestä

9 0,44%
  • Ilman mitään syytä

212 10,27%
  • Vaaran viehätys

48 2,32%
  • Periaate, autot on akoille..tms

20 0,97%
  • Kun kaikki muu oli jo kokeiltu

77 3,73%
  • Tarve erottua muista

59 2,86%
Sivu: 14 / 18:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 41213141516 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 391:stä 420:een 525:sta
    Kavereiden painostus.. En olis ite halunnu...

No ei!! Oli se pitkään kestäneen haaveen toteutus voihdoinki aloittaa se päristely!!
    <p>Moto Guzzi 1200 Sport</p><p>Suzuki Bandit 1250A</p><p>Suzuki Bandit 600</p>
    Lainaa (car4rider4 @ Helmi. 05 2008,11:22) kirjoitti
    honda monkey pikkupoikana...ja niin edelleen...
    Kuulostaa aikalailla samalta reseptiltä.
    Entinen motoristi. Moottoripyöräily vaihdettu kestävyysurheiluun.
    "Pikkupojan ikuinen haave"

...eli tässä tapauksessa pikkutytösta saakka mielessä ollut unelma.

Eka mopo oli Honda Monkey, sitten tuli parit moposkootterit ja nyt vihdoin prätkä.
    Hetken mielijohteesta, ei ole kaduttanut kylläkään.
    FZ1 N -06 kadulla ja R1-10 radalla

http://www.iluracing.fi/
    Pikkupojan haave. Ja kun viimein muutama vuosi sitten tajusin, että nyt ei muuten rahakaan estä...
    kyllä se oli se pikkupojan "ikuinen" haave!
    aikanaan oli mopo ja sittemmin piikki jonka jälkeen "joutu vetää vaan" autolla ja ihailla muiden mopoja muutaman vuoden ennenkun oli varaa (pankkitäti helty) ja sai oman muovikuulan alle!
    GSXR-1000 Limited
    Höh. Ei sopinu mikään vaihtoehto, kun en poika ole... Ensimmäisen vaihtoehto oli kuitenkin se lähin mahdollinen

Kyytiläisenäkin on ihan jees, mutta eipä meilkäläinen enää takapenkkiläiseksi hyppää kuin olosuhteiden pakosta... Mitä tosin tänä syksynä tuli enemmänkin harrastettua...
    you say i'm a bitch like it's a bad thing..!?
    "Pikku pojan ikuinen haave" tosin pikku poika vieläkin
    Pienenä(6v) sanoin vanhemmille, että isona musta tulee ratamoottoripyöräilijä Se ei nyt taia toteutua(ei sitä koskaa tiedä), mutta kivaa tää touhu silti on.
    8 vuotiaasta asti mopolla ja sitten 15v. testit kaverin veljen 1000 VF Hondalla > Peli selvä Kiersipä tuo samainen honda omistukseeni lähes 20v. tuon koeajon jälkeen
    Antaa raudan hieroo,ei sillä järkee oo...
    Pikkupojan haave,,mut ikinä ei ole ollu rahaa..
    nyt 5vuotta säästänyt et sain mopon ja kortinkin ajoin tänä keväänä.. UUDEN bläkkärin sit ostin
    Honda 1100 XX Superblackbird -08
    Kawasaki Monster ZX-10 R -09
    Ja nyt taas mennään bläkkärillä, vm07.
    Vaihtu uuteen Honda VFR 1200F -14.
    Kawasaki H2 SX SE -18
    Sylikummini itseasiassa tähän lajiin minut liitti. Ensin kyykyllä antoi kyytejä kun olin jonkun 5w nuorimmillaan, sitten vaihtoi ja antoi 1100 kuutioisella Honda Shadowlla tosi pitkiä matkoja. Antoi isälleni lainaan pyöränsä ja isän kanssa sitten tehtiin päivän reissu en koskaan unohda sitä hetkeä. Yhtään en ollut pahoillani ja miksi oisin? Harmitti vain ettei se ollut sen pitempi.... eli äänestin kaverini antaneen minulle kyydin, vaikka se kaveri olikin sylikummini Ihastunut moottoripyöriin siitä lähtien
    Honda VT 125cc Shadow
    Oisinko ollu jotain 10:n vanha, kun tädin mies otti kyytiin johonkin sen aikaseen "kyykkyyn" (tais olla joku makarooni-malli) ja lasetteli Nurmijärven mutkateitä (mun mielestä lähes poski maassa )
    Sillon pelotti aivan sairaasti, mut tais siitä joku kipinä jäädä takaraivoon ja seuraava olikin sitten oma piikki 16 vuotiaana.
    Piikki Suitsa, 500 Z Kawa, 550 ja 1100 Zephyr Kawa, 1300-X4 Honda, 1000f CBR Honda ja nyt K5 Hayabusa
    Isän kyydistähän se alkoi, viimeistään. Tällä hetkellä perheen ainoa moottoripyörällä ajava eikä ihan heti ole harrastus loppumassa. Toivottavasti
    Suzuki GSX-R 1000 K7
    Meni kohtaan tarve erottua muista..... Mopo/MP kun oli ainoa kulkine jolla pääsi pois kotikylästä ennen auto ikää. Siitäse sitten vähän niinkuin jäänyt päälle. Nyt se menis varmaan rentoutumisen takia, ajatukset pois kaikesta muusta, "vapaus"
    Mielipiteeni vain omiani, eikä minua kiinnosta mitä muut niistä ajattelee. Tietoisesti en kuitenkaa loukkaa ketään tai mitään.

Yamaha FJR 1300A -08
    mitäpä sitä kommentoimaan...vaikken pikku"poika" ole koskaan sanan Siinä merkityksessä ollutkaan...
    En kyllä leikkinyt nukeilla vaan neppiksillä että olisko ollu jo silloin jotain aistittavissa...
    - man cannot make a worm - yet he will make gods by the dozen -
    Kyllähän se kohtaan "ikuinen haave" osuu. Mopoiän jälkeen olen haaveillu joka vuosi moottoripyörästä, mutta rahat ei ole muka rittäneet. Jos kortti olisi ollut taskussa jo valmiina niin varmasti olisi pyörä tullut hankittua aikaisemmin. On nimittäin joka kevät ollut hillitön pyöräkuume. Viimevuoden keväällä päätin sitten vihdoin ja viimein ajaa kortin ja ostaa pyörän vaikkei rahatilanne ole miksikään muuttunut. Enkä ole päivääkään katunut!
    Moision Mopoilija

Kawasaki Z750 -09
    Kawasaki ZX-6R -05
    Pienestä asti ollut mopojen parissa, niin siitä se lähti Neljä vuotiaana sain ekan mopon. Mopo Yamahan PW 50, joka siirtyi isoveljeni muksuille, kun sain toisen moponi 6 vuotiaana. Silloin tuli jo Suzuki PV 80cc serkkupojalta. Ja siitä se kierre lähti. Mopoja ilmeistyi aina silloin tällöin ja koko ajan isompaan päin Ikää vasta 17vuotta, mutta on tullut ajeltua jo jonkin verran.

Ja vanhemmat tyytyväisiä, kun eivät ole joutuneet, kun joskus bensaa ostamaan. Kaiken siis maksanut itse, paitsi ekan moponi. Ja itselleni olen luvannut, että aina joku pyörä löytyy.

If you try to follow me, You’ll better learn to fly.
    Ikuinen haave... Kevari kauden jälkeen oli 10 v kuiva kausi, mutta kyllä se oikea mopokin tuli hankittua.
    Kaikki muu on jo kokeiltu ja kaverin kevarin kyydissä kymmenisen vuotta sitten herätti kipinän moottoripyöräilemiseen.
    Taisi alkaa siitä, kun pääsi faijan jawan kyytiin pikkupoikana...
    Lainaa (s&s @ Kesä. 20 2010,11:11) kirjoitti
    Taisi alkaa siitä, kun pääsi faijan jawan kyytiin pikkupoikana...
    pikkutytön ikuinen haave
    3-vuotiaana Jawan satulassa, 10-vuotiaana putosin Jawan satulasta kun isosisko käänsi kahvaa
    70-luvun Easy Rider elokuva niittasi ajatuksen lähtemättömästi korvien väliin *
    VT750C4

"ymmärrys kasvaa kokemuksen myötä"
    Kaippa se siittä piikkisestä lähti viimestää, ehkä jo jopa mopedista nii juu ja sitku iso-veljel oli ni kyl munki piti saada.
    Katsos Martta Tarzanin käsivartta.

nyk. Z750 -2004
    ex. FZ6-S *-2006
    ex. *FZS600 -2002
    ex. AR125 -1984
    ex. Suzuki S1 -1990
    80-luvun alkupuolella moottoripyöriä oli näytteillä paikallisella koululla. Tuolloin kun pääsi satulaan istumaan niin tiennyt siitä hetkestä että joku päivä oma moottoripyörä on... Pikkupojan haave jota toteutetaan nykyisin
    Yamaha FZS 600 -99 -> Yamaha FZS 1000 -04 -> Yamaha XJR 1300 -01
    Pikkupoikana maalla 80- luvulla asuessa aina kun kuuli prätkän tulevan, piti juosta tien varteen morottamaan ja toljottamaan
    Asuttiin vielä semmosen mukavan pitkän suoran alkupäässä missä usein pyörillä oli alkukiihdytys menossa ja sen ajan pyörissä ne äänet oli vähän erilaiset kuin nykyään..
    Tunturi Sport
    Suzuki Pv
    Suzuki GSX 750 -00
    Cagiva Raptor 1000 -02
    Honda VFR 800 -99
    Yamaha TDM 850 -01
    Triumph legend -00
    Oikeastaan kunnon kuumeen pukkasi vasta kun kaverin pyörällä kävin ajelemassa, sitä ennen oli vain vähän pienempi pyörä kuume.
    MT-09
    No kun voi ratsastaa Fat Boylla (lihavalla pojalla) ja herättää pahennusta.
    Murjaanien kuningas!
    Oli tarpeeton pakettiauto joka ei oikein menny kaupaksi. Sitten hokasin eräässä autoliikkeessä myytävän moottoripyörän. Sitten vaihtuikin paku päittäin motskariin ja siitä se sitten lähti.

*Oli mulla seitkytluvun puolivälissä 450:n Honda, pitkähkö oli ajoväli.
    Pikkusena poikana sai isän mopetin kyytiä ja siitä se sitten tauti tuli
    R1100S & Gospel Rider

Määränpäätä kohti

-Get away-
  30.  
    Kai se on ikuinen haave ollut...vaikken poika olekaan. Tietääkseni en asiasta ole niinkään puhunut, mitä lie sitten kehonkieli tai rivien välit kertoneet, mutta kun ilmoitin riemuissani vanhalle ystävälleni ostaneeni pyörän (melkein 40-vuotiana), ja kortinkin jouduin ajamaan erikseen, nii tämäpä ystävä ei ollut millänsäkään, totesipa vaan, että ai nytkö ostit, oon aina tiennyt että sä vielä joskus sellasen hankit!!! Ja olin taatusti yllättynyt,; minä kun luulin, että se haave oli vaan mun päässäni!
Sivu: 14 / 18:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 41213141516 ... ViimeinenViimeinen