Saksassa noin hinta 11700€ ja hintaa verratessa muihin Guzzeihin se olisi Suomessa vajaat 18000€. Ainoa vakavasti otettava kilpailija R 1150 R ABSeineen olisi suunnilleen saman hintainen. Seurataan...
Stelvio NTX ´12
V 650 NTX
Tuareg 600 Wind
CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
RD 250 LC
Pegaso 650 Trail
K 75
R 45
Veikkaan että menee Bulldogin hintoihin (14690 euroo), ja jos menee sitten ei kukaan Bulldoggia ostakkaan...ja miks ostais, hmmm... Aika näppärän sorttinen, sopii varmaan moneen käyttöön.
Kutsi on parantunu vaihteiston puolesta ja muuta, tiijäppä vaikka olis hyvä myyntiartikkeli...![]()
Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
En taida uskoa, että ihan noin halvalla...(xjrrrrräyh @ Joulu. 22 2003,21:28) kirjoitti
Jos hinta olisi tuo niin olisi todella melkoinen myyntiartikkeli.
Vertailemalla Guzzin nykyisien mallien moottorivaihtoehtojen hintoja, niin kyllä kai Breva tulee maksamaan 17000 - 18000 euroa.
Triumph Speed Triple 1050 -05 raato
BMW R45 -79
Yamaha rd 250 lc -81
Nyt taitaa mennä taas hieman out of topic mut tuosta bulldogista hieman mainitakseni niin mitä itse olen dealereiden kanssa keskustellut niin kaikki melkein ovat meinanneet että ei oikein kauppa käy.(xjrrrrräyh @ Joulu. 22 2003,21:28) kirjoitti
Olisi minullekkin varmaan ollut oikea valinta jos ois ollut hevosvoimia tuplat nykyiseen verrattuna *
By the way... Toi breva ois kyllä varmaan ihan makea pyörä matka ajoon ja cruisintaan jos ei niin tehoista perusta *
"Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
Jep, Samma miält häär. Ootellaan että Yömähä herää ja laittaa Pulltokkiin 1700:sen koneen, paino alle 200kg ja vääntövä 170Nm, vaikka, nin sitte joku vois ostaa 12000€:llä...
Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
Jos Breva 1100 on matkapyöränä yhtä hyvä kun nykyiseni niin ok... Tehoista perustan tottakai... Mutta mitä meidän oloissammme MATKA-AJOSSA, tai lähes kaikkialla muuallakaan tekee tehoilla, jotka pitää hakea jostakin yläkierroksilta? Kukaan ei siitsi huudatta pitkillä ja muutenkin uuvuttavilla reisuilla pikkuvaihteilla ja korkeilla kierroksilla sen vuoksi, että on TEHOA, kun käytetyt nopeudetkin on vain mitä tosiasiassa ovat.
Tosiasiallisesti yli litraisissa käytössäoleva kierrosalue matka-ajossa on 3000-5000 rpm. Ja tuolla alueella oleva teho on se mikä ratkaisee. Jos joku ei ymmärrä mistä on kyse, tutkikaapa tehokäyriä ja kiihtyvyyksiä suurimalla vaihteella. Ja kannattaa tutustua siinä samalla oikeiden, nimenomaan matkapyöriksi suunnattujen pyörien tekniikkaan.
Stelvio NTX ´12
V 650 NTX
Tuareg 600 Wind
CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
RD 250 LC
Pegaso 650 Trail
K 75
R 45
Ilmeisesti liian järkipyörä tuo bulldoggi. Alkaa ihan oikeesti kiinnostamaan. Melkein 20 % tehonnousu(Z750 @ Joulu. 24 2003,12:14) kirjoitti
![]()
![]()
Bulldogista... Kaverini ajeli sellaisella viime kesänä 30100 km 4,5 kuukaudessa ja moitti rengassyöpöksi. Pitää kysellä tarkemmin. Kertoi edelleen, että aikaisempi VN 800 Custom oli matka-ajossa miellyttävämpi. Varmasti makuasia...
Aikanaan tuli ajettua jonkin verran 1100 Viragolla, jossa totesin koneen aika kivaksi varsinkin hiukan tanakamman soundin antavien putkien kanssa. Mielelllään vedätti pikkukierroksilla... Bulldog ei ole varmasti hassuimpia valintoja kaikenkarvaiseen ajoon.
Stelvio NTX ´12
V 650 NTX
Tuareg 600 Wind
CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
RD 250 LC
Pegaso 650 Trail
K 75
R 45
Olen justiinsa samaa mieltä 1150r:n kanssa, teholla ei juuri merkitystä, mutta jos vääntöä on 2000 I/min tarjolla vaikkapa nyt vain 170Nm:kin, niin se ompi jo lähellä taivaallista menua...![]()
Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
No nyt kun tuo ihme on sitten oikein luonnossa nähty, tosin ihan iholle ei vielä päässyt, niin mitteepä noin yleensä mieltä ko. vempeleestä?
Etkä mieti, onko tässä nyt jotain taka-ajatuksia! Ei ole kuin yksi, ja sitä en kerro. Sanoinko mä ton ääneen? Tarkoitin että EI ole taka-ajatuksia. Tätä se dementia teettää. EI DEMENTIA! Ei, ei, vaan dementti... Sa-sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia, vaan väsymys, väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekaisin kun on tämä dementia. EI DEMENTIA OLE MINULLA! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. JUMALAUTA! Kokous on päättynyt! Ja tätä kokousta ei sitten koskaan pidetty.
Oli tiiviin näköinen paketti ja ei perinteisen Guzzin oloinen. Punainen väri oli jotenkin muovisen tuntuinen. Kuvissa ollut harmaa on tyylikkäämpi. Punainen väri ei oikein sovi miesten pyörään.
Näyttelykappale oli selvästi miltei kulissi koska mittaristokin oli vain jonkinlainen valokopio. Mutta hyvin tehdyn tuntuinen laite eli Aprilian jälki näkyy. Hinta-arviota tiukatessani heittivät noin 20000 mutta se on vain ja ainoastaan arvio kun kuulemma tehdaskaan ei ole hintaa antanut.
Lienee koeajettavissa joskus kesällä ja toimitukseen kuulemma elokuusta. Pitää palata asiaan.
Stelvio NTX ´12
V 650 NTX
Tuareg 600 Wind
CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
RD 250 LC
Pegaso 650 Trail
K 75
R 45
Intermotissa keskustelin Guzzi-osastolla ajankohdasta jolloin Breva tulisi myyntiin ja vastaus oli jotta ensi keväänä.
Paikalla oli nyt punaisen lisäksi myös musta versio, joka sopii harmaatakin paremmin. On edelleen ostoslistallani...
Stelvio NTX ´12
V 650 NTX
Tuareg 600 Wind
CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
RD 250 LC
Pegaso 650 Trail
K 75
R 45
Eipä oikein sytytä meikäläistä tuo Breva.
Tallissa on kyllä jo 3 Guzzia, joten eiköhän sitä merkkiä ala olla jo ihan tarpeeksi tällä erää.
Bmw K1200S kyllä houkuttaa tällä hetkellä aika perhanasti. Voi olla että sitä vielä talven aikaan tulee laitettua nimi paperiin.
Guzzeista en kyllä luovu ainakaan kaikista, mutta ehkäpä tonnisen SP:n voisi myydä tai sitten Centauron.
Jos jotain kiinnostaa Guzzit, niin voipi pistää priva-viestiä, niin voin laittaa kuvia.
SP on kohtuuhintainen, mutta Centauro ei sitten ole halpa. Taitaa olla yksi vähiten ajetuista mitä on olemassa (alle 3 tuhatta km).
"Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin"