Tulokset 1:stä 15:een 15:sta
    Joo tänää tehtiin kaupat yamaha r6:sesta.Pyörä lähtee tulee saksasta tänne uuteen kotiin
    Hyvä valinta!
    Minkäs vuosimallin ostit? Kerro vähän muutenkin lisää...
    Onneksi olkoon
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
    Lainaa (Planet @ Joulu. 09 2003,14:26) kirjoitti
    Hyvä valinta! *
    Minkäs vuosimallin ostit? Kerro vähän muutenkin lisää... *
    Vuosimalli on 2000 ja alle 10tkm ajettu eli tolla pitäis ajaa pitkä pätkä *
    Joo. Niin mäkin luulin kun ostin R6:en että pitkään menee ilman remonttia.. Mutta väärässä olin. Noin 25000km lasissa ja kytkin luisti aivan vit..sti. Levyjen vaihdon jälkeen toimi hyvin. 42800km nyt syksyllä mittarissa ja kakkos vaihde paskana. Taidanpa vaihtaa poijjes koko vehkeen.
    Lainaa (Guest @ Joulu. 09 2003,17:12) kirjoitti
    Joo. Niin mäkin luulin kun ostin R6:en että pitkään menee ilman remonttia.. Mutta väärässä olin. Noin 25000km lasissa ja kytkin luisti aivan vit..sti. Levyjen vaihdon jälkeen toimi hyvin.
    Tää on yhtä paha vika kun mun Hondassa; 10 000 km mittarissa ja takarenkaasta paistaa kankaat! Renkaan vaihdon jälkeen pelas taas hyvin
    Suomessa sokeat tekevät pärekoreja, Italiassa moottoripyöriä.

"Ei sun kannata
    ei kai kannata
    pitää päällä vilkkua
    jos oot jo ojassa"
    Onnittelut!!!
    *Viini, ruoka ja hyvä elämä*
    *ZX 10 R*
    Lainaa (Kankkunen @ Joulu. 09 2003,14:22) kirjoitti
    Joo tänää tehtiin kaupat yamaha r6:sesta.Pyörä lähtee tulee saksasta tänne uuteen kotiin *
    Kerro, kerro, kerro lisää !
    Miten löysit, oliko joku "agentti", joka hommas pyörän ?
    Oliko pitkä projekti, onko uittamiskulut kovat, jne.

Palstaa piisaa kyllä...

Ai niin: * *ONNEE !! * *
    Lainaa (Siipiveikko @ Joulu. 09 2003,17:31) kirjoitti
    Lainaa (Guest @ Joulu. 09 2003,17:12) kirjoitti
    Joo. Niin mäkin luulin kun ostin R6:en että pitkään menee ilman remonttia.. Mutta väärässä olin. Noin 25000km lasissa ja kytkin luisti aivan vit..sti. Levyjen vaihdon jälkeen toimi hyvin.
    Tää on yhtä paha vika kun mun Hondassa; 10 000 km mittarissa ja takarenkaasta paistaa kankaat! Renkaan vaihdon jälkeen pelas taas hyvin *
    Mulla rupes mopo yskii ja nykii 300 km:n jälkeen, meinasin jo vaihtaa pois, mutta tankkaamisen jälkeen on pelannut taas ihan hyvin.
    Onnea uudelle pyörälle
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
    OIh! Sydämelliset onnittelut! Hieno valinta, koneiden kone! The beast!
    Kawasaki ER-5 -98
    KTM Duke 690 -08
    Lainaa (Kankkunen @ Joulu. 09 2003,16:03) kirjoitti
    Lainaa (Planet @ Joulu. 09 2003,14:26) kirjoitti
    Hyvä valinta! *
    Minkäs vuosimallin ostit? Kerro vähän muutenkin lisää... *
    Vuosimalli on 2000 ja alle 10tkm ajettu eli tolla pitäis ajaa pitkä pätkä *
    Sehän on sitten ihan sama melkeenpä ku mulla. Vm. 2000 ja ajettu on 13tkm. Ostin tossa pari viikkoa sitten.

Lainaa (R6 @ Joulu. 09 2003,17:12) kirjoitti
    Joo. Niin mäkin luulin kun ostin R6:en että pitkään menee ilman remonttia.. Mutta väärässä olin. Noin 25000km lasissa ja kytkin luisti aivan vit..sti. Levyjen vaihdon jälkeen toimi hyvin. 42800km nyt syksyllä mittarissa ja kakkos vaihde paskana. Taidanpa vaihtaa poijjes koko vehkeen.
    Toivotaan, ettei satu tollasta mun kohalle, vaikka kytkinlevyjen kuluminen varmaan johtuu jonkun verran ajotyylistäkin. Samoin toi kakkosvaihde. Lukemani juttujen perusteella tossa kakkosvaihde meneepi aika helposti paskaksi, jos paljon hytittelee. Tiedä sitten...
    Toivotaan, että omalla on vielä paljonpaljon kilometrejä edessä...
    Onnea vaan! Omastani meni tuo laatikko jo 20tkm paikkeilla. Uutta osaa joutui laittamaan 2 ratasparia, siirtäjä, ja kytkin + kytkinkellon sakaroiden siistiminen! Onneksi sain takuuseen vaihteiston osat niin remontille ei jäänyt paljoakaan hintaa.
    Loistava valinta..itellä kans sama peli,ajettu 12000km
  15.