Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
    Elikkä onko kellään kokemuksia 600 bandiittiin asennetuista slipareista lähinnä microni kiinnostais...tartteeko säädellä yms.

kertokaa jos on kokemuksia
    Ainahan avarammat putket ja säätö kohdalleen tuo lisää mukavaa saundia ja voimaa. Devil, W&C, yms saa shopinkin kautta, mutta säädöt joka tapauksessa on tärkeät laittaa sitten kohdalleen.
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
    Lainaa (Italowestern @ Joulu. 03 2003,23:32) kirjoitti
    Devil, W&C, yms saa shopinkin kautta
    Hintoja? hintoja? hintoja?

Kyllä kauppoja syntyy, kunhan hinnat tiedetään...

Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
    niksmanneista saa sekä katulaillisia että laittomia slipareita bandiittiin kanssa kohtuuhintaan.. tässä pari esimerkkiä:
    streetfighter alupöntöt 159,95
    hurricin pöntöt alk. 219,- carbonit 259,-
    bsm:n alupöntöt 399,-
    bos:in pöntöt alk. 379,-

varsinkin noita hurricin slipareita käyttäjät ovat kehuneet.. on kuulema hinta/laatu kohdallaan
    Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
    Tommonen hurricin pönttö mulla oli 1200:sessa ja oli kyllä kovempiääninen kuin nykyinen yoshimura rs-3. Tuo hurric on aika pienikokoinen (halkasijaltaan), tiedä sitten onko se haitta vai hyöty. Kyllä tommosen hurricin laittaisin jos olisi omat eikä vakuutusyhtiön rahat kyseessä.

990 adv, VF750F, ZX-12R
    Mulla on tuo micronin slipari kiinni ja kyllä siitä ainakin ääntä lähtee. Naapuritkin huomautti kun lähdin aamulla neljän jälkeen töihin. eikä se pari ponia mitään tee mutta kuulostaa miehekkäältä *Tiädä sitten pitäiskö se säädättää?? Joku viisaampi voi kertoa.
    Lainaa (Heka @ Joulu. 05 2003,16:52) kirjoitti
    Mulla on tuo micronin slipari kiinni ja kyllä siitä ainakin ääntä lähtee. Naapuritkin huomautti kun lähdin aamulla neljän jälkeen töihin. eikä se pari ponia mitään tee mutta kuulostaa miehekkäältä *Tiädä sitten pitäiskö se säädättää?? Joku viisaampi voi kertoa.
    Totta helvetissä pitää säätää, muuten voi mennä (ja melkein aina meneekin) liian laihalle. Ilman säätöä ei saa muuta kuin ääntä.. Keskialue voi jopa huonontua.. Nosta nyt ainakin neuloja ja kääntele seosruuveja jos et muuta tee. Vai onkohan Banditin kaasareissa säädettävät neulat? Parempi kuitenkin panna suutinsarja ja säädättää, jos ei itse osaa säätää.

Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
    Mikähän mahtaa olla toimenpiteen lopullinen vaikutus? Homman tehneet - paljon tulee tehoa/vääntöä? Huomaako muuten kuin melutason lisääntymisenä?
    Pelkkä sliparin vaihto ei tuo tehoa/vääntöä oikeastaan yhtään lisää.. jonkinnäköistä muutosta voi huomata jos vaihtaa kalliin kokoputkiston, mutta slipareilla onkin enemmän tarkoitus saada pyörä kuulostamaan moottoripyörältä eikä singeriltä.

Kun tahdot saada tehoa/vääntö lisää saa hommata koko satsin, suuttimet yms. ja sen jälkeen säädättää asiantuntijalla kohdalleen.
    Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
    Lainaa (Puuhis @ Joulu. 22 2003,05:34) kirjoitti
    Pelkkä sliparin vaihto ei tuo tehoa/vääntöä oikeastaan yhtään lisää.. jonkinnäköistä muutosta voi huomata jos vaihtaa kalliin kokoputkiston, mutta slipareilla onkin enemmän tarkoitus saada pyörä kuulostamaan moottoripyörältä eikä singeriltä. *

Kun tahdot saada tehoa/vääntö lisää saa hommata koko satsin, suuttimet yms. ja sen jälkeen säädättää asiantuntijalla kohdalleen.
    Saa sliparillakin lisää tehoa, ja koko kierrosalueelle. Onhan tästä ollut juttua vaikka kuinka paljon.. Riippuen pyörästä kokoputkella voi saada jonkun verran vielä enemmän, mutta Yammussa lähtee silloin Exup pois ja vääntö alle 5000rpm kärsii.

Bandit 1200:aan saa pelkällä vaimentimen vaihdolla n. 10hp. Mä oon saanu rykköseen sliparilla ja säädöllä n. 10hp, ja nykyiseen kilogixxeriin n. 8hp. Teho ja tietysti vääntöä samalla on tullu koko kierroalueelle lisää, ja peli on herkistynyt varsinkin osakaasulla selvästi. Tehon lisääntyminen on todettu dynossa kummallakin kerralla. Yhteensä 4 kertaa oon näillä vessoilla käyny dynossa.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  11.  
    Mulla oli aikanaan 600:ssa akran slipari ja suuttimet vaihdettu ja säädetty.
    tehoa tuli hyvin lisää n.90hp/63nm(vakio n.83hp/57nm) ja teho tuli paljon tasasemmin,ei ollut enää kuoppia käyrässä ja vastasi kaasuun paremmin,ja äänet tietysti on akrassa upeat,mutta hinta on hiukan kova 705.-€
    God hates us all

By SLAYER

Suzuki Bandit 01 600n/Lunastettu 2002 autoilijan virheen takia
    Suzuki Bandit 02 600s/Myyty 2003
    Suzuki Bandit 03 1200s/Lunastettu 2008 autoilijan virheen takia.
    Suzuki Bandit 06 1200 Fighteri