Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
    Eikö teräspunottuja jarruletkuja voikin teettää mallin mukaan? Onko jollain asiasta kokemusta ja mitä tuli maksamaan?
    www.motzcari.com
    Sevenfifty -92, VFR800 -98, Suzuki V-Strom 650 -05
    Kävin syksyllä kyselemässä monestakin paikasta Oulusta, mutteivat alkaneet missään niitä tekemään vaikka se olisi kuulemma mahdollista ja helppoa... Kuulemma onnettomuuden sattuessa olisi jarruletkujen tekijä kusessa, jos letkuilla ei olisi jotain hyväksyntää.
    Suzuki Bandit 1200T -97
    KTM 690 Enduro R -15
    Ex: Suzuki GSX 1100 T (-89), Yamaha YZ 450 F (-08), KTM 640 LC4 Supermoto -03, Suzuki Bandit 1200N -05, Kawasaki ZZR 1100 -97, Kawasaki GPX 750R -89, Kawasaki KX 125 -90, Yamaha YZ 80 -89, Helkama Raisu -??
    Tokimotoon kun kävelee vanhat letkut kourassa, niin hetken kuluttua käveleekin ulos uudet teräspunosletkut toisessa kourassa. Hintakaan ei päätä huimaa (varmaankin satasen alle jää hinta etujarrut+kytkin+takajarru-letkut ostettaessa), joten itse suosittelisin tätä Tokimoto-vaihtoehtoa.
    1835
    itse kyselin gpx kawaan niin teetetyt teräspunos jarruletkut olis tullu maksamaan n.130-150e.

niillä on ilmeisesti valmiina eripituisia letkuja johon ne sitten "ruuvaavat" päät kiinni. Stormista saa myös sarjan josta voi itse koota omaan pyörään letkut.

täältä http://www.bajahill.net/s-h-m-FAQ-5.html#5.18.1 voit myös lukea asiaan liittyvää juttua.

Ehkä kuitekin kannattaisi yrittää etsiä valmis sarja jonka takeena on joku suurempi tehdas kuten lucas esim. (euromotorcenter myy mm. lucas letkuja) myös stormilta saa tarozzi letkuja. Helsingistä jarruletkuja tekee mallin mukaan ainakin nakkilan pyörä ja mopo sekä tokimoto ja hiflex tekee myöskin prätkiin letkuja, liikkeitä pitäs olla ympäri suomea?. Jos ei sieltä päin maailmaa löydy niin varmasti onnistuu jos lähetät letkut postilla johonkin firmaan ja vääntävät mallin mukaan sulle uudet ja laittavat postiin tulemaan sulle päin valmiit.

Itse kävin teettämässä Helsingin Hifleksissä. Jarruletkut kainalossa painelin sinne, tekevät kuulemma odottaessa mutta mä jätin ne sinne ku oon duunissa siinä vieressä. Hain ne sit iltapäivällä. Tekevät kuulemma paljon jarruletkuja prätkiin, laatukin on hyvä. Eikä ollut edes kallista. Tosin Gs:ssä ei ole kuin kaksi letkua. Tässä linkki www.hiflex.fi/

Mahtaako niissä teetetyissä olla muovikuori, valmiita löytyy varmaan oikeen mittasia (ja niissä on mouvikuoret)!
    Fun is not a straight line
    Muovikuori niissä kaikissa tp-letkuissa on, tässä tokimoton hinnasto, liittimet maksavat yleensä enemmin kuin letkut.Itselleni maksoi 60€ tingittynä 60cm letku + banjot eteen ja 45cm letku + banjot taakse.

Tokimoton Braking- teräspunosletkujen hinnasto
    moi!
    OULUSTA löytyy teräspunosletkut määrämittaan tehtynä
    APE-IMPORTILTA , itelle maksoi intikkaan noin 28€, muuten
    ei ihan lyhyet.
    DIXIE
    DIXIE */ *VS 1400
    " sitten kun pääsen eläkkeelle ja ei ole kiire minnekään,
    minäkin laitan harrikan "
    Lainaa (DIXIE @ Marras. 22 2003,21:43) kirjoitti
    moi!
    OULUSTA löytyy teräspunosletkut määrämittaan tehtynä
    APE-IMPORTILTA , *itelle maksoi intikkaan noin 28€, muuten
    ei ihan lyhyet.
    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *DIXIE
    Juuri meinasin samaa putiikkia "mainostaa". Tätin ja ukkonsa virma.
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
    Lainaa (Gs jannu @ Marras. 21 2003,13:03) kirjoitti
    Itse kävin teettämässä Helsingin Hifleksissä. Jarruletkut kainalossa painelin sinne, tekevät kuulemma odottaessa mutta mä jätin ne sinne ku oon duunissa siinä vieressä. Hain ne sit iltapäivällä. Tekevät kuulemma paljon jarruletkuja prätkiin, laatukin on hyvä. Eikä ollut edes kallista.
    Jossain aikaisemmassa viestiketjussa oli juttua, ettei
    Hiflexin letkuja saisi periaattessa jarruletkuina käyttää, koska heiltä puuttuu lisenssi/lupa tehdä nimenomaan jarruletkuja.
    Joku sanoi, että tästä johtuen he eivät edes myy letkuja, jos käyttökohteeksi ilmoittaa jarrut.

Viestistäsi sain sen käsityksen, että tilanne olisi muuttunut?
    Olisiko Hiflex hankkinut vaaditun lisenssin valmistaa nimenomaan jarruletkuja?
    Hello. Pankaapas oululaiset jotaki numeroita tai osotetta tuosta liikkeestä kans. Jos on laiska niin ei vithi ite hakia tietoja ja jos toinen sen jo tietää.
    Jaa katohan vaan mihin viitseliäsyyteen tuo elämän vesi ja uteliasuus ihmisen saa. Mää jopa katoin sen ylös ite. Eli ei tarvi erikseen enää esitellä.

Kumma vaan ko oon käyny sielä päin kävelyllä monesti mutta tuommosta en oo ikinä huomannu?
  13.  
    Monasti makkaraa Ape-importin pihamaalla paistaneena voin kyllä sanoa että ei se miltään letkutehtaalta näytä. Että en mä kyllä mitenkään ihmettele että et oo huomannu.
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05