Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Niin, eli kaveri kattelee itselleen uudehkoa diversionia.
    Onko mallissa tyyppivikoja mitä kannattaa tarkistaa?
    Ja paljonko pyörä painaa?
    Tehot kiinostaa mua itseä (en kai mä jää jalkoihin.. *)
    Toivottavasti kaveri pääsee keväällä .
    Jostakin löytyi tiedot; 239 kg, 89 hv. Totuus saattaa poiketa kun nuo ovat ulkomailla myytävien mallien tietoja.
    * Arctic Ranger *
    EI oo tyyppivikoja, jos ny ei laske tyyppiviaksi liika pehmeetä etupäätä ja taita siinä takaiskarissakin olla jotain sanomista. Joku valitti että penkki on aikuiselle myös hiukan pehmeähkö pitkään ajooon...

Veikkaisin että yksi kestävimmistä ja edullisimmista matkapahveista.
    Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
    Joo, oon samaan mieltä, että varsin yks kestävimmistä mopoista. Tosin mun kokemus on peräisin 600cc mallista
    "On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo."
    -Nalle Puh-
    Viime kesältä reilut 6000km kokemusta Diverillä (900S) mallia 2002 , nyt ko. pyörällä mittarissa 20000km, eikä mitään vikoja ole ilmennyt. Tosi on ,että etupää vois olla hiukka tiukempi, säätö on mutta ei riittävä, takapää on säädettävissä. Näppärä
    pyörä maantiellä ja kaupungissa, ei mikään tykki mutta ei sillä jalkoihinkaan jää, reilu 200 nappaa mittariin ja suomalaista moottoritienopeutta ( 150-160km/h) pitelee ihan hyvin kaks päälläkin. Tarkoituksenani oli vaihtaa tai ainakin kokeilla siihen korkeampaa touringpleksiä mutta se ei liene kuitenkaan tarpeen, vakiopleksikin suojaa hyvin sateella. Satula on mielestäni ok ja tilaa riittää kahdellekin hyvin. *Tekniikkahan siinä alkaa olla vanhempaa mallia, mutta sitä varmenpaa. *Kulutus oli jotain 5,5 - 6,5 l/100 km ajotavasta ja vauhdista riippuen. * Seuraava pyöräni olisi ehkä *Yamaha fjr 1300 parin vuoden kuluttua.
    Eikös niissä pakoputket mätäne alle aikayksikön, vai?
  7.  
    Itselläni on yhden kesän kokemus pienemmästä XJ:stä. Yhtä pientä sähkömurhetta lukuunottamatta luottopeli. Mielestäni myös siitä mukava, että tekniikka on verrattain yksinkertaista ja siihen pääsee käsiksi helposti. Jopa tällainen novice selviää suurimmista osista huoltotoimenpiteitä itse.

Perusjätkälle peruspyörä !
    Piaggio Vespa LX125 -05
    Suzuki SV650S -03
    Suzuki SV650S -02
    Yamaha XJ600 Diversion -94