Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    Juu, eli tommosen iskä meni ostaan ja kaasarit aateltiin ottaa pois ja kattoo onko vika niissä koska nykii ilman ryyppyy pikku kierroksilla. Kun alettiin ottaa niitä pois niin ei onnistuttu poistaan niitä kokonaan kun ei mahtunu Sitten korjausoppaas luki ett tarvis ottaa kone alas kun irrottaa kaasarit eli kuulostaa työläältä...
    Mutta onneksi ehkä löydettiin vika siitä kyljessä olevasta esirikastimesta (coasting enrichener in english?) ja kalvo vuosi toisella puolella joten ehkä vika siinä. Tilattiin kyllä eräästä hmllaisesta liikkeestä mutta se kesti ja liikekin kerkes lopettaa jo... Eli jos jollain löytys tietoa jompaankumpaan niin otan vastaan mielelläni
  2. #2
    Mulla on 1000 -86 samoilla kaasareilla .Tankki pitää nostaa ylemmäksi,kaasarit ja imulaipat pitää irrottaa.
    Sitten kaasarit tulee kääntämällä pois sylintereiden välistä . Irrotus on semmonen puolen tunnin homma,kun on tehnyt sen pari kertaa
  3. #3
    Jaa, kuulostaa aika helpolta... oisko vinkkiä mikä ois hyvä työkalu niiden imulaippojen poistoon kun ei löytynyt oikeen sopivaa (vai onko vaan liian paksut sormet )
  4.  
  5. #4
    10mm lenkkiavaimia pari kappaletta erilaisia,että saat vaihtaa
    välillä jos avaimen kulma ei käy .Sisemmän pultin löysää sen
    verran et saat laipan liukumaan ulos.Varo ettet riko o-rengasta
    Molemmat imulaipat ensin pois.
    Sen jälkeen saat kaasarit pois.