Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 38:een 38:sta
    Oletko koeajanut Millen / Mille R:n?
    Millee mut en oo kunnolla vielä päässy oikeestaan vaan pientä lämmittelyy. Lähinnä kuullu kavereilta tosta vehkeestä mut ens keväänä pitää koe ajaa
    Suzuki GSX-R 750 SRAD -96
    Sulla kokemuksia??
    Mikäs ajopeli nyt?
    Eipä niissä käytännössä juuri muuta eroa ole kuin se että R:n alusta toimii herkemmin. Nielee pienet epätasaisuudet paremmin, ei nypytä käsille tai potki persiille niin paljoa.
    Lainaa (rabbit @ Marras. 20 2003,16:52) kirjoitti
    Sulla kokemuksia??
    Mikäs ajopeli nyt?
    Molempia olen ajanut senverran että pystyy mielipiteen muodostamaan. Tosin -03 R malli radiaalijarruilla on jäänyt kokeilematta. Tällä hetkellä ajopeleinä on Kawa ZX-12R -02 ja ZX-6R -00.
    Ittellä kun on nykyseltään tuollainen SP-1 mopo ja aikoinaan tuli ihasteltua tuota firestormia. Näyttävät nuo moottorit kovasti samalta päällepäin ja perustuvat samaan kantamoottoriin, mutta 90% osista on vaihdettu tai muutettu.
    Yksi ero on öljyn kierto koneessa kulkee kampiakselin keskeltä ulospäin (pienempi öljypumppu).

Koko koneen vaihdossa suurin työ lienee moottorin säätö-/sähköjärjestelmän muutokset, kaasarista ruiskuksi ja sytkä puoli.

Eikä kulkupuolessa ole niin törkeätä eroa (Kerran kokeilin firestormia).

Itse tyytyisin virittämään tuota alkuperäistä moottoria, aikoinaan tehdas suunnitteli tuon kestämään suurempia tehoja kuin siitä vakiona otetaan.
    Mopo tykkää kun sillä ajetaan.

VTR SP-1
    Pitää nyt katella mitä sillon keväämmällä tulee tapahtumaan ku tuntuu toi meikäläisen mielipide vaihtelevan koko ajan.

Ku oon vähä tommonen extempore tyyppinen kaveri et mitä päähän pälkähtää ni tulee sit tehtyä ja mietittyä sen jälkee.
  8.  
    Herätelläämpä tätä topicia. Oma veturi joutuu muutoksen kouriin tänä keväänä, pitänee lähetellä tänne ennen ja jälkeen käyrästöt...
    DT125->XV535->VFR750F (+CB500)->VTR1000F->CB900F Hornet->ei mitään
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12