onko kokemusta tästä sijaitsee tumban lähellä
kehuu olevansa pohjoismaiden suurin ja paljon kawan purku-uutta osaa?
![]()
Spinnigissä on suomalainenkin kaveri duunissa, joten asiointi sujuu härmäksi. Olikohan Mika nimeltään..?
Toissa kesänä sieltä tuli vaihtokone kawaan, siitä oli riisuttu kaikki ylimääräinen pois, jopa roottorikin oli tempaistu irti.
Suurin homma koneenvaihdossa olikin vanhan koneen roottorin irroitus, oli muuten tiukassa..
Kone oli kuitenkin kondiksessa, tuli suurinpiirtein niinkuin sovittiin ja vaihtotakuutakin lupasivat muistaakseni 1kk käyttöpäivästä alkaen.
Firma toiminut jo kauan aikaa ja kun ei parempiakaan ole, niin mikäs siinä..
Gray-haired riders don't get that way from pure luck !
Mä olen ite käynnyt paikan päällä ja se on todellakin iso. Tää Mikakin on ihan asiallinen tyyppi. Hain silloinaan (joskus vuonna -98 TZR:ään ilmansuodatinkoteloa ja niitä löytyi hyllyltä 6 kpl *En tietenkään sitä sinne asti lähteny hakemaan mutta kevarista tuo puuttui joten kesälomareissun yhteydessä käytiin tsekkaamassa. Hinta ehkä oli kyllä liian hyvä siihen koteloon, 400 kr. Sentään se suodatinmateriaali oli uusittu ja ei tuollanen pönttö tuskin ollu uutta huonompi. Ihan hyvä mesta...
- "No! It's not a Harley" -
Minäkin hain Euroopan turneelle mennessäni 1100ärrään nopeusmittarinanturin(etusessa).Ei ollu hinnankirossa ja vaihdoin sen itse paikanpäällä.
Yhteen moppeliin tilasin etupään putket ja tuli ihan ok tavaraa ja taas hintakin kohdillaan....
Ei pahaa sanottavaa....![]()
![]()
Mulla on jo kolmatta vuotta Cebarin takalamppu tulolla, jokos se kohta mahtais löytää perille... *
Asiallisesta muuten tuntuu olevan ja yleensä tavarakin löytää perille.
*Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa*
*Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni*
parikin kertaa olen käynyt paikalla, spinning wheelissä tumbassa, aika vaikea löytää eka kerralla, mutta kyselemällä sitten osuin paikalle, nou, itseasiassa olen käynyt kolmesti paikalla, mutta toisella kertaa se oli kesäloman takia kiinni.
Mika ja olikohan Osmo toinen suomalaismies, jotka siellä touhuavat ja asiallista meininkiä. kawasakiosia on runsaasti, muihinkin japanilaisiin löytyy paljon sälää, hinnat selvästi edukkaampia kuin suomessa ja maksuvälineenä kelpaa eurot, niikuin ennen kelpasi suomen markatkin, ennen euroaikaa.
sitä sun tätä olen ostellut, sellaista mitä suomesta ei löydy ollenkaan.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Joitakin vuosia sitten hain sieltä paikanpäältä 1-kierros Yammun katteita.Suomesta ei löytynyt ja uudetkin ois kestänyt kuukausia. Ei ollut aikaa odotella kun pyörä seisoi parkkiksella !
Itselläni siellä toivottavasti taas odottelee etupään liukuputket........
Perjantaina soitan ja pyydän ne lähettämään. Täytyy vain sitä ennen käydä paikallisella purkaamolla katsomassa josko sieltä löytyis pyöreä etulamppu+ jonkin näköinen etulokari,ettei nyt aivan kaikkea tarvi ruottist asti rahdata
P.S paljonkohan on postikulut liukuputkilla ?
100% yli omien taitojen
Vuosien varrella tilattu muutamaan otteeseen osaa mm. GIX-1127 pannu, YZF-750, R1 katteita etc.
Miinusta : Kuten joku mainitsi niin pannu todellakin oli riisuttu kaikesta ((startti, laturi), pickup, starter clutch, koneen vasen poski, ratasposki) ja niitä saikin tivata useaan otteeseen sekä kirosanoilla maustettuna jolloin lopulta postissa saapuivat 3 kk myöhässä..., postikulut ovat härskit... ~200 SEK minimi lähetyskustannukset pienestäkin paketista (kaasaripatteristo)
Plussaa: Muut osat tulleet OK perille ja hinnat kohtuullisia, osien saatavuus myös harvinaisempiin pyöriin on erittäin hyvä.
ei moittimista. plussana vielä se että jollei jotain osaa löydy heiltä niin tsekkaavat vielä norjan spinnin' wheelin varastot.
luotettava ja nopea toimitus sekä siedettävät hinnat (ei siis sikahalvat vaan "siedettävät").
muuten tuosta moottorin ostosta: taitaa olla pikemminkin sääntö kuin poikkeus että romutetusta koneesta riisutaan laturi, startti, sytkä, kurkut ja muut ylimääräiset osat pois... hullujahan ne olisi jos ne antaisivat ne kaupan päälle kun erikseenkin voi myydä...)
Olen reissuillani vieraillut monesti noissa molemmissa Ruotsin ja Norjan Spinneissä. Palvelu on ollut aivan mahtavaa ja palikkaa on löytynyt kivasti. Vanhempiin Kawoihin löytyy aika paljon osaa. Jos oikein ymmärsin ostivat aikoinaan Kawasakin entisen maahantuojan varaston, mikä selittäisi uusien osien määrän.
Kerran käytiin kaverin Z1 900 Kawaan kyselemässä keskitukea, kun muistin sen pilkistelleen erään hyllyn alla. Kun kyseltiin ko. palikaa, ei Mika löytänyt varaosanumeron perusteella sitä. Sanoin sitten että olin nähnyt siellä sellaisen ja käytin katsomassa ja sieltähän se löytyi, tosin Ruotsin malleissa se on 2 jousella varustettu, niin sen takia ei löytynyt Suomen mallin numerolla. Tuo sitten selvittikin eron mikä oli Ruotsin raameissa varaosanumeroissa.
Nykyiset Kawat tallissa:
KLX 250 B1 - 81
Z 1000 ST E1 -79
Z 1000 ST E2 -80
Mean Streak 1600 -07
Z 1000 Special Edition -14
GTR 1400 -08
Spectre 1100 D1 -82
KX 250 XC KL Enduro -21
KLE 500 -91
Puhelimitse olen tilannut, siltä Mikalta. Tavara tuli muutamassa päivässä, oli sitä mitä pitikin vaikka olikin sellasta "mitä ei saa enää mistään".
![]()
Uusi konsti on parempi kuin vanha Bussi.
Löytyikös tälle Mikalla suoraa numeroa, siis mikäli siellä vielä työskentelee tai sähköposti osoitetta tms? Milloinkohan on paikalla?
Tuollahan tuo ainakin nettisivuilla seisoo, jotta "Mobil suomen puh.: *070-630 04 15". Faxia voi pistää 08-530 311 45. Ja tietty tältä puolen Pohjanlahtea soiteltaessa Ruåttin suunta 46 ja e.m. numeroista eka nolla poispoikkeen.(Kawana @ Huhti. 26 2004,09:11) kirjoitti
Joo ja Spinnin' Wheelistä on omiinkin pyöriin löytynyt jotain pientä mutta tuiki tarpeellista kohtuuhintaan ja hyvällä palvelulla. Suositella täytyy.
Ei toimi tuo numero ainakaan enää ja sivutkin ovat eri kun tuossa linkissä ilmeisesti. Koitin "uuden" sivun numeroon soitella ja kysyä suomeksi englanniksi ja yläaste ruotsiksi onko ketään kuka puhuu suomea mutta ei ollut suomea puhuvia ja englanninkieliseen kysymykseen vastattiin vaan että nej.
uutta numeroa siis tälle mikalle tai jollekkin suomalaiselle tekisi mieli saada suoraan.
Thunderaceen vähän varaosa konetta kyselisin.
Thunderace 1000 -96
Spinning Wheel on muuttanut eri puolelle Ruotsia. Mika ei ole ollut enää vuosiin töissä siellä.
http://www.spinnin-wheel.se/Kontakt.htm
Nykyiset Kawat tallissa:
KLX 250 B1 - 81
Z 1000 ST E1 -79
Z 1000 ST E2 -80
Mean Streak 1600 -07
Z 1000 Special Edition -14
GTR 1400 -08
Spectre 1100 D1 -82
KX 250 XC KL Enduro -21
KLE 500 -91