Tietääkös täällä kukaan notta sopiiko FZS1000:n kate FZS600:n lammpujen ja etuhäkin kanssa yhteen? Siis tää uudempi kuussatku joka on hiukan samannäköisellä katteella.
Ja toinen kyssäri aiheesta 600 Fazer, onko niiden tankeissa jotain eroa muuten kuin koko, eli sopiiko vanhemman mallin tankki uudempaan ja päinvastoin?
Täällä netissä pyöriessäni oon törmänny yhteen FZS600.n johon oli kyllä sovitettu 1000.sen etukatteet. Tosin en muista *oliko tarkemmin kerrottu et joutuko muutteleen paljoa *
Jostain fazerin unofficial owners clubin sivuilta muistaakseni *
Niin ja onks lamput samanlaiset? Epäilyttää...mut voi ollakkin...Sun pitää surffata nettiä niin pomppaa kyseinen peli kyllä vastaan. Kullan värinen oli...
It´s better to die on your feet than live on your knees...
Se kuussatku tonnisen katteilla oli toi vanhempi malli johon siis oli ostettu kaikki lamput ja etuhäkit myös. Itsellä on se uudempi ja ainakin näyttää siltä että sama lamppu olis kyseessä kuin mulla ja miksei etuhäkkikin.
Kyllä mä sen siihen laitan vaikkei ihan heittämällä meniskään.
JepOnko jotain erityistä syytäkin??? Meinaan se kuussatkun etukate näyttää kyllä hieman paremmin suojaavalta ku tää tonnisen vastaava...
Mulla meinaa pinna kiristyä matka ajossa jos koittaa esim. 130km/h.n vauhtia pitää yllä niin repii wattumaisesti ( tuulen suunnastakin paljo kiinni ) mut anyway...Ite ajattelin tuplakuplaa sovitella täs talvella.
![]()
Juu siis ihan puhtaasti ulkonäöllisistä syistähän minä. Tuossa tonnisessa kun ei ole niitä pleksin kehyksiä niin siihen saa sellaisen matalan pleksin viritettyä, ja voipi olla että sahailen koko maskia hiukan pienempikokoiseksi. Ei viitti alkuperäistä silputa että saa joskus palautettua mopon alkuperäiseksi.
Vastaanpa nyt vielä jos jollekulle muulle hullulle tulee vastaava toimenpide mieleen.
Tonnisen kate sopii uudemman kuussatkun etuhäkkiin ja lamppuihin, sillä erolla että peilien kiinnityskohdat on hiukan eri paikoissa. Jos meinaa alkuperäisiä peilejä käyttää niin luulen että riittää kun leikkaa katteeseen vaan uudet reijät ja peilit peittää kyllä luultavasti kaiken alleen.
Itse en aio alkup. peilejä käyttää joten täytän peilienkiinnitysreijät.
Takaosastaan kate tulee eri kohtaan kiinni ja sisäkatekkaan ei sovi.
Etuhäkin kiinnityspisteet on kuussatkussa ja tonnisessa tismalleen samassa paikassa ja käsittääkseni molemmat käyttää samaa etuvalohässäkkää, ainakin pikaisen sovituksen perusteella.
Kuvia tulee jos joku niitä haluaa.
Pistäppä vaan kuvia tulee, kyllähähän niitä on kiva aina katsella mitä muutkin rakentelee pyöristään !
Itsellläni muuttumisleikissä mukana 900 cbr.![]()
100% yli omien taitojen
Tuolta niitä löytyy http://www.iki.fi/keerola/wip(thunderass @ Marras. 16 2003,17:42) kirjoitti
Ja kolmossivulta alkaen löytyy katesovituskuvia.
Jees...hieno tuleeOot jaksanu räpeltää ton parissa kauemminki!!! Vielä minäkin omaani moddailen kuhan saan tilat ja rahaa
![]()
![]()
![]()
Nostetaampas hieman vanha topikki ylös ja kysellään hieman asian vierestä.
Eli osaako joku sanoa noiden peilien soveltuvuudesta mallien FZS600 (02-03) - FZS1000 - R6 - R1 välillä?
Itseä lähinnä kiinnostaisi, onko R6 tai R1:ssä samalaiset peilit kuin pikkufazussa? Olen tilaamassa Louisilta tavaraa ja ajattelin tilata samalla peilit varalta hyllyyn odottamaan kyljelleen menoa. Tuollaiset R6:n R1:n peilit saisi reiluun 20 eskoa/kpl. ei ois iso investointi.
![]()
Huono tie, parempi mieli