mitä mieltä naispuoliset ihmiset on 636 ajettavuudesta jne..
mielessä on tuo mopo joka päivä, jos se ens kesänä tarttus mukaan, mutta saisko siitä vähä naisten kommenttia.....
mulla pituus 163 ja paino 60 kg.. ( kesään mennessä luultavasti 55, sen verran ahkeraan tulee koiran kans lenkkeiltyä...)
Vauveli tulossa heinä-elokuussa 2006...
Sen verta akkamainen olen että otin asiakseni vastata.
Mielipiteeni lopunajanlaitteesta:
Ajettavuus: Loistava
Moottori: Loistava
Jarrut: Loistavat
Keskiarvo : Loistava
Ja myönnän, että mullakin on toi mopo mielessä joka päivä
Eli ei muuta ku kauppaan ja rahat tiskiin, niin sinustakin tulee onnellinen Kawasakin omistaja![]()
Pannuttaminen syntyy yrittämisen halusta.
joo jotenki alkaa tuntua että nyt äkkiä kauppaan.. ehkä sen takia ukko ei lähekään mua käyttämään ylivieskassa tai iisalmessa...(Make80 @ Joulu. 22 2003,10:05) kirjoitti
täytyy siis karata
noe i.. syvässä yhteisymmärryksessä ollaan...![]()
Kannattaa mennä kauppaan koeistuksimaan.. ajaminen on vähän vaikeaa näil keleil.. tosin saattas jossain onnistuakin... itse en tykännyt siit asennosta... mutta olenkin matkamotoristi... yleensä kaupassa myös se hinnan kuuleminen vaikuttaa ratkaisevasti.. esitteessä kaikki on niin kaunista ja helposti saatavaa![]()
Parahin Keelah,
En tunnusta olevani akkamainen, vastaan silti
Sukupuolella ei ole tod.näk. mitään tekemistä asian kanssa, jos olet valitsemassa ko. pyörää (vai tunnustautuuko suuri joukko miespuolisista 636-kuskeista naismaisiksi?)
Asiaa kannattanee mieluummin lähestyä siltä kannalta, mikä on oma käyttötarkoituksesi/pääasiallinen käyttö.
636 on varmasti hulppea pyörä, jos; aiot vierailla radalla tai jos yrität vetää kotinurkkien mutkapätkällä uuden kierrosennätyksen...
Mutta, jos; tahdot cruisailla kaupungilla, tehdä pidempiä matkoja, käyttää työmatkoihin jne. valitettavasti sellaiseen käyttöön löytyy fiksumpia pyöriä...
Tai sitten niinkuin joillekuille, se on puhtaasti ideologinen "pakko olla kyykky-periaate", olkoon se sitten kuinka epäkäytännöllinen tahansa omiin tarpeisiin...
Tyyli on vapaa, pääasia että ajaa moottoripyörällä
Tervetuloa joukkoon![]()
niinpä niin.. vielä ku sais juhan ylipuhuttua... siis että lähtis mukaan sinne kauppaan.. vaikka appiukko aiko kuulemma tulla ostohetkellä mukaan, vähä kattomaan etten mitä sun sattuun ostele..(Eetu @ Joulu. 22 2003,10:47) kirjoitti
ja onhan tässä vielä melkein puoli vuotta ennen ku pääsen pärräileen... eli ei sitä noin vaan tule ostettua.. ja totta kai hintaki vaikuttaa..![]()
Kai se on jotain vastattava kun kerran tollasella itsekin ajelen... Mun mielestä se on loistava pyörä ajaa mutta mulla ei ole mitään mihin verrata koska se on (autokoulun mopoa lukuunottamatta) ainut pyörä jolla olen ajanut. Mulla on "lyhyyttä" 169cm ja on käynyt mielessä että madaltais tota pyörää kun jalat ei ylety kunnolla maahan. Ajoasento on mun mielestä ihan jees, ehkä näin lyhyehkölle se ei ole niin kyykky kun pidemmälle kuskille. Anyway, ei muuta kun koeajamaan heti kun lumet sulaa. *![]()
Kärällä ois PUKEgreen 6rr ~14ke...kaupas sitä itte menee vaa ni lukkoon ja kaikki kuulostaa maailman parhaalta..(keelah @ Joulu. 22 2003,11:41) kirjoitti
Oli tod. lähellä etten ostanu tuollaista.. ny o vaa ikäloppu ysikawa.. ei saa kehuskella et mul o paras ratamopo jne.. mut ei tartte märistä pitemmänkään matkan jälkeen kuinka o paikat p******a
Käyttötarkoituksen mukaan ne mopot ostetaan, kokeilemal selvii.. voihan se olla ettei toi oo ollenkaan se sun "juttus" vaan kesällä enemmän kiinnostaisi mc:n alakerrasta löytyvät Huolla&Duunaa mopot![]()
mutta enpä mä varmaan pitkiä matkoja ajelekaan.. perheellinen ku olen.. ( puolitoista vuotias koira odottelee kotona.. ) ja en mä voi juhaakaan jättää pitkäks aikaa.. että varmaan ihan tällästä lähiseutu ajelua..(Eetu @ Joulu. 22 2003,11:54) kirjoitti
mutta aika näyttää mitä tuleman pitää..
3kk, max 4(keelah @ Joulu. 22 2003,11:41) kirjoitti
![]()
mutta pitää täyttää 20 enne ku pääsee pörräämään...(Spede1 @ Joulu. 22 2003,12:07) kirjoitti
ja mä täytän toukokuun 24... eli vielä vajaa puoli vuotta, jos tarkkoja ollaan niin 5 kk ja 2 pvää
Kun viime kesänä itse etsin uutta mopoa niin Bikeworldistä tarjottiin suoralla ostolla tuota hintaan 13600€. Tuli kuitenkin edullisemmaksi ostaa ovh:ltaan 1000€ kalliimpi mopo tutusta liikkeestä. Hyvittivät sen verran enemmän vanhasta GSXR:stä.(Eetu @ Joulu. 22 2003,11:54) kirjoitti
thx(caroline @ Joulu. 22 2003,11:47) kirjoitti
![]()
No sehän muuttaa asian.(keelah @ Joulu. 22 2003,12:09) kirjoitti
aivan niin..(Spede1 @ Joulu. 22 2003,12:11) kirjoitti
mutta paljon vähemmän nyt ku viime vuonna..
pitää ajatella positiivisestija ottaa olvi
Juuttuaksi vielä tuohon mopokaupassa käyntiin niin voineen suositella jos käyt kärkkäisellä niin voin suositella kaupantekoa Hannun kanssa *(keelah @ Joulu. 22 2003,10:35) kirjoitti
Itse tilasin uuden pyörän häneltä tuossa pariviikkoa sitten ja kaveri tilasi myös ja palvelua oli enemmän kuin kiiteltävää *
Tämä kommentti perustuu omiin ja kaverini mielipiteisiin!
"Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
joo kesällä ne yritti jo mulle kaupata sitä ninjaa..(Z750 @ Joulu. 22 2003,12:47) kirjoitti
Ei se ikä mitään estä..senkus vaan ajelemaan.... *(keelah @ Joulu. 22 2003,12:09) kirjoitti
..nyt se talvi sit näyttää tulleen,et kai se munkin täytyy jo tää kausi lopettaa ja päästää toi pärrä levolle..
Niin ja mitä tohon pyörään tulee niin siitä voi vaan sanoa että aivan _upea_....aika armoton vehjehän se on,mut matkaa pystyy kans taittamaan..no problemo.......
on se ikävä jo nyt kauhea ku ei oo päässy vajaaseen viikkoon ajamaan..... puhumattakaan kevääseen odottelusta.. *![]()
ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
Tässä on nyt sen verran jo kaupanteosta puhuttu, että täytyy kai vähän mainostaa.. Olis ihan uus ajamaton vihree ZX 6R hintaan 12.990e, jos jotain kiinnostaa.. Multa saa vaikka privaviestillä lisätietoja.. Pyörän saa hakea vaikka heti, eli ei tartte venailla mitään toimitusaikoja tms..
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Ja vuosimalli?(Tylyttäjä @ Joulu. 22 2003,13:31) kirjoitti
Meinaan vaan et ens vuoden mallinkin saa 13500Euroon melkein liikkeestä kuin liikkeestä...![]()
"Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
Joo, äijät ne esittää mielipiteitään vaikkei niiltä oo kysyttykään *sellaisia ne on..
Kannattaa laittaa tollaset "arkaluontoiset kysymykset" tonne leidien foorumiin, niin ei tuu kakslahkeiset sorkkimaan (nyt ne kaikki tosikot hermostuu, sorry) *
Tosin mun kannattais varmaan pitää suu kiinni, kun ko pyörästä ei ole minkäänlaista kokemusta, mut kyykyllä ajelen, eikä oo pahaa sanottavaa edes pitemmiltä matkoilta, tuntuu kroppa tottuvan siihen ajoasentoon aika äkkiä. Varmasti 636 on näppärä ja ärhäkkä peli, kunhan muistaa ajella maltilla.
Olispa itselläkin varaa uuteen joskus.. *![]()
On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä.
Pauline 8v.
2003 tuo malli on, mutta siitähän tulee -04 malli jos sen rekisteröi ensi vuoden puolella(Z750 @ Joulu. 22 2003,15:38) kirjoitti
Muita muutoksia ei taida olla kuin paluuvaimennuksen säätö:
updated suspension, with the rear shock's rebound damping "increased at the soft end of the adjustment"
Tuosta hinnastakin voidaan vielä keskustella ;) Liike tätäkin myy..
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Pyörä on varmasti aika loistava. Pistin merkille missä asut ja ite Ylivieskasta aikoinaan pyörää katelessani sain todeta että esim. Savusalon liikkeessä oli FZS1000.sen tarjous oli yli 2000euroa kalliimpi kuin Kouvolan Motobiken tarjous aivan vastaavasta mallista. Onneksi kyselin hiukan eri puolilta maata ensin... Joten siellä pohjoisempana varsinkin kannattaa vähän katella mistä ostelee![]()
It´s better to die on your feet than live on your knees...