Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 36:een 36:sta
  1. #31
    Ei noi hinnatkaan enää uutena niin pahoja ole (ee-speed.com):

    KAWASAKI Z 1000 2003 14500€
    KAWASAKI Z 1000 2004 14900€ (kumitassu.fi)
    YAMAHA FZS 1000 2002 13200€
    YAMAHA FZS 1000 2004 14000€

    Noistakin varmaan tinkivara käteisellä löytyy...
  2. #32
    Lainaa (fzr1000 @ Maalis. 25 2004,07:53) kirjoitti
    Olet oikeassa ei enää vauhti tunnu kuin ennen,customilla ajeli "mummolaa" 90km/h ja oltiin onnellisisa ,viime kesänä mentii *Fzr:llä sama reitti 120-160km/h.tollaisen 90km/h vauhdissa mopo tuntuu aivan odottavan että lähetäänkö vai ei.Mites fasun kate toimii, sanotaanpa 150km/h?vois olla seuraava mopo mulle sen jälkeen kun selkä ei taitu kyykky ajoon .Niin se vielä, 208kg raskas?Eiköhän näissä miesten "peleissä" *ole yleesä painoa * .
    Taitaa mummola olla ulkomailla kun ei täällä saa ajaa yli 120km/h...
    Siihen asti ja vähän yli fasun orkkispleksi toimii hyvin ja on hiljainenkin. Itsellä on MRA:n race-pleksi (tuplakupla) joka on hieman korkeampi. Toimii moottoritievauhdeissa alkuperäistä paremmin, mutta vastapainoksi about nopeuksissa 60-90 humisee pirusti orkkista enemmän. Melua siis. Näin ainakin 180cm varrella. Tässä taas kunnon ajojen alettua pitää miettiä kumpaa pitää kiinni. Onneksi ei mene montaa sekuntia vaihdossa vaikka vaihtelisi päivittäin pleksejä.
    - vesku -

    "viestintä epäonnistuu aina - paitsi sattumalta"
  3. #33
    Lainaa (FXD @ Maalis. 25 2004,10:38) kirjoitti
    Taitaa mummola olla ulkomailla kun ei täällä saa ajaa yli 120km/h...
    Siihen asti ja vähän yli fasun orkkispleksi toimii hyvin ja on hiljainenkin. Itsellä on MRA:n race-pleksi (tuplakupla) joka on hieman korkeampi. Toimii moottoritievauhdeissa alkuperäistä paremmin, mutta vastapainoksi about nopeuksissa 60-90 humisee pirusti orkkista enemmän. Melua siis. Näin ainakin 180cm varrella. Tässä taas kunnon ajojen alettua pitää miettiä kumpaa pitää kiinni. Onneksi ei mene montaa sekuntia vaihdossa vaikka vaihtelisi päivittäin pleksejä.
    Ei,mummon tykö oli n.100km , nyt mummo taivaissa *. Totta ei yli 120km/h,ei saa nostaa keuloja liikenteessä. ei saa polttaa kumia...... enpä olisi ostanut tämän tehosta/mallista *mopoa jos aikomus ajella AINA rajoitusten mukaan ,ei hauskaa,pelle pyöräkään tää ei ole enkä tosin osaa temppujakaan.Nuo nopeuskisat ovat hyviä juttuja sielä saa kokea vauhdin huumaa, ens kesä uudestaan ajeleen löytyis vaan niin pitkä rata että sais 5 vaihteen kelattua loppuun tällä mopolla. *
  4. #34
    Laitetaas nyt sitte tämä käppyrän kuvatus tännekkin esille. Bikeworldissa kävin tänään dynottaan ja tämmösen hienouden mun vakio tyttö piirsi paperille.

    Kammelta 140.1hv/9778rpm ja vääntöä max.110nm/7500rpm. Takikselta polleja näin ollen 128 kipaletta. Vääntökäyrää kehuivat ihan paikan päällä ja onhan se aikas tasainen...

    Käppyrää...

    Vähän päin wattua tuo kuvatus on mut kyllä tosta selvän ottaa...
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  5. #35
    Lainaa (Yamaha1 @ Huhti. 05 2004,17:46) kirjoitti
    Laitetaas nyt sitte tämä käppyrän kuvatus tännekkin esille. Bikeworldissa kävin tänään dynottaan ja tämmösen hienouden mun vakio tyttö piirsi paperille.

    Kammelta 140.1hv/9778rpm ja vääntöä max.110nm/7500rpm. Takikselta polleja näin ollen 128 kipaletta. Vääntökäyrää kehuivat ihan paikan päällä ja onhan se aikas tasainen...

    Käppyrää...

    Vähän päin wattua tuo kuvatus on mut kyllä tosta selvän ottaa...
    Hienot on käppyrät!

    Huomasin muuten että mulla oli putkenvaihdon+muiden säätöjen jälkeen vääntöhuippu laskenut n. 500 kierrosta alaspäin, juuri alle 7 tonnin. Eli ei se exupin poistokaan nyt aina vääntökäyrään huonosti vaikuta... alle 3000rpm kyllä mutta harvoinpa tuo rundimittari alle 4000 kierroksen heiluu.
    - vesku -

    "viestintä epäonnistuu aina - paitsi sattumalta"
  6.  
  7. #36
    Lainaa (FXD @ Huhti. 05 2004,22:16) kirjoitti
    Lainaa (Yamaha1 @ Huhti. 05 2004,17:46) kirjoitti
    Laitetaas nyt sitte tämä käppyrän kuvatus tännekkin esille. Bikeworldissa kävin tänään dynottaan ja tämmösen hienouden mun vakio tyttö piirsi paperille.

    Kammelta 140.1hv/9778rpm ja vääntöä max.110nm/7500rpm. Takikselta polleja näin ollen 128 kipaletta. Vääntökäyrää kehuivat ihan paikan päällä ja onhan se aikas tasainen...

    Käppyrää...

    Vähän päin wattua tuo kuvatus on mut kyllä tosta selvän ottaa...
    Hienot on käppyrät!

    Huomasin muuten että mulla oli putkenvaihdon+muiden säätöjen jälkeen vääntöhuippu laskenut n. 500 kierrosta alaspäin, juuri alle 7 tonnin. Eli ei se exupin poistokaan nyt aina vääntökäyrään huonosti vaikuta... alle 3000rpm kyllä mutta harvoinpa tuo rundimittari alle 4000 kierroksen heiluu.
    Jees...Pitää kysellä tuolta Bikeworldista tässä sit pakettitarjouksia koko hoidosta jahka tulee "budjetissa" siihen tilaa... Eipä noilla 3-4000rpm oikeen mitään tule harrastettua juu...
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12