Tulokset 1:stä 14:een 14:sta
  1. #1
    Kertokaahan tyhmälle mitä eroa noilla on??
  2. #2
    W on kuin vesijäähdytteinen, muu gixeri on ilma- ja öljyjäähytteinen. w on uudempi.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  3. #3
    Ahaa, olishan toi nyt pitäny tajuta ittekki...
  4. #4
    tais tulla -93 toi wesipyssy, jotain 230 kg kuivapaino...
    Rakastan Itseäni
  5. #5
    Lainaa kirjoitti
    tais tulla -93 toi wesipyssy, jotain 230 kg kuivapaino...
    Muistaakseni juuri noin 750cc vesikone -92 ja 1100cc -93

    Tässä oiva sivusto malli eroista:http://www.suzukicycles.org
    Ilosest´ ellää pittää, vaikk´ päivää vähemmä
  6. #6
    Onko noilla käytännössä jotain eroa?? Siis sen lisäksi että toinen jäähtyy vedellä ja toinen ilmalla/öljyllä..

    Siis kestävyydellä ja sun muulla käytännön asioilla.
  7. #7
    Eipä taida olla mitään mullistavaa eroavaisuuksia, RW '93-'94 on tosiaan painavin ärrä mitä koskaan tehty, 231kg/155hv.
    Tietty moottorin käyntiääni on vesikoneisessa hieman siivompi. Makuasia.
    Kestävyydestä vaikea sanoa, ilma/öljy voi vetää pidemmän korren yksinkertaisuutensa puolesta, onhan jäähdytysjärjestelmässä kuitenkin vikaantumisalttiita komponentteja.
    RWn ajoasennosta voin vaan omalta kohdalta todeta sen huomattavasti pystymmäksi '87 R750n jälkeen.

    Viripalikoiden saatavuus, purku-osia ja katteita on paljon paremmin tyrkyllä ilma/öljy pärrään mitä RWhen joten senkin puolesta pakka kallistuisi ärrään.

    Mutta taas Saksan maalla on RWtä tyrkyllä helpommin kuin si/va '91-'92 R1100. Eikö näitä aikanaan ole ostettu vai onko ollu vaan haluttu malli käytettynä? Ja niin mieluinen ettei sitä raaski myydä?
  8. #8
    Itselläni on kokemuksia molemmista malleista,vanhemmasta vähemmän ja vesivehkeestä enempi. Omasta mielestäni W-malli on jotenkin sivistyneempi kuin brutaali isoveljensä, mutta *onko se hyvä vai huono puoli, on makuasia. Omaa vesikonetta olen käyttänyt jokapäiväiseen ajeluun, kiihdytyskisailuun ja onpa tullut top-speed kisoissakin käväistyä. Mitään ongelmia ei ole esiintynyt, normaalien huoltojen lisäksi ainoastaan kytkinlevyt täytyi uusia viime kesänä. Virittäjäystävällisiä malleja molemmat, tosin kuten aikaisemminkin todettiin, on öljykoneeseen huomattavasti helpompi löytää viriosia. Ajettavuutta väittäisin uudemmassa paremmaksi,tosin se on muutenkin hiukan matkamaisempi malli. Vesikone vaikuttaa täällä kotisuomessa olevan vaikeammin myytävissä kuin vanhemmat, ainakin itse olen koko syksyn yrittänyt kaupata valmista laitetta mielestäni ihan kohtuuhintaan siinä kuitenkaan onnistumatta (vinkki ) Kaikenkaikkiaan pidän molempia pyöriä tekniikaltaan lähes pomminvarmoina, eikä katu-uskottavuudestakaan ole ollut puutetta.
  9. #9
    Lainaa (Kujo @ Loka. 30 2003,15:41) kirjoitti
    Itselläni on kokemuksia molemmista malleista,vanhemmasta vähemmän ja vesivehkeestä enempi. Omasta mielestäni W-malli on jotenkin sivistyneempi kuin brutaali isoveljensä, mutta *onko se hyvä vai huono puoli, on makuasia. Omaa vesikonetta olen käyttänyt jokapäiväiseen ajeluun, kiihdytyskisailuun ja onpa tullut top-speed kisoissakin käväistyä. Mitään ongelmia ei ole esiintynyt, normaalien huoltojen lisäksi ainoastaan kytkinlevyt täytyi uusia viime kesänä. Virittäjäystävällisiä malleja molemmat, tosin kuten aikaisemminkin todettiin, on öljykoneeseen huomattavasti helpompi löytää viriosia. Ajettavuutta väittäisin uudemmassa paremmaksi,tosin se on muutenkin hiukan matkamaisempi malli. Vesikone vaikuttaa täällä kotisuomessa olevan vaikeammin myytävissä kuin vanhemmat, ainakin itse olen koko syksyn yrittänyt kaupata valmista laitetta mielestäni ihan kohtuuhintaan siinä kuitenkaan onnistumatta (vinkki ) Kaikenkaikkiaan pidän molempia pyöriä tekniikaltaan lähes pomminvarmoina, eikä katu-uskottavuudestakaan ole ollut puutetta.
    kiwa kuulla että on joku muukin tykästynyt wesipyssy gixxeriin ............ kyllä se käy kauniisti ala wääntöä löytyy ja käyntii lähtee ihanastii kaikin puolin olen tyytywäinen 200 km/h takana yhteiseloa
    köyhyys ei ole ilo kenelläkään??
    mua se wain naurattaa
  10. #10
    Juu, tarkotus olis hommata ens keväänä 1100 gixxeri ja koitan tässä tehdä hieman taustatutkimusta kummastakin versiosta ennen hankintaa.

    Yleinen mielipidehän taitaa olla, että ovat toimintavarmoja kummatkin. Minkälainen mahtaa olla ajoasento kun pituutta on n.195 cm??



  11. #11
    mulla viis senttiä vähemmän=kääpiö, -92 mallissa ei ollut ainakaan mitään ongelmaa, MUTTA, siinäkin jalkatapit suht korkealla, joidenkin mielestä liian korkealla, mutta kait ne on vaan liian kankeita narisijoita...
    Rakastan Itseäni
  12. #12
    Ite olen "vain" 186 cm ja ihan kohtalaisesti mahdun oman ilma/öljy-Ärrän päälle. Kilometrejä ei tosin vielä ole kertynyt kuin muutama kymmenen koeajojen merkeissä... *

    Eihän pyörä mikään tourer ole, varsinkin polvikulma on aika tiukka mopedin luonteen mukaisesti. Jos jotain positiivista haetaan niin ajoasento on ainakin 1.1 litrasessa tilavampi kuin seiskapätkässä! *
    Talutan bokseria. Ajan rivinelosta. Wuf!
  13. #13
    ..Niin ja vielä painottasin että 89-92 ilma/öljy pannu on se "oikea" virikone. Vesikoneella ja tällä ei ole mitään yhteistä. Vesikone on 40mm kapeampi kuin edeltäjänsä.
    Ilma/öljykone:
    * * * * * * * * *-helppo ahtaa
    * * * * * * * * *-löytyy overkill lohkoja
    * * * * * * * * *-pystyy poraan vakiona 1260 kuutioon
    * * * * * * * * *-löytyy helvetisti virikamaa
    * * * * * * * * *-pienillä muutoksilla paljon voimaa
    * * * * * * * * *-helppo ahtaa
    * * * * * * * * *-HELPPO AHTAA


    Wesikone:
    * * * * * * * * *-vähemmän kuutioita jo vakiona
    * * * * * * * * *-paska
    * * * * * * * * *-Wesikone?
    * * * * * * * * *-syyläri vie vitusti tilaa
    * * * * * * * (hankala asentaa välijäähdytin)
  14.  
  15. #14
    Lainaa (Jusupuh @ Loka. 31 2003,14:17) kirjoitti
    Juu, tarkotus olis hommata ens keväänä 1100 gixxeri ja koitan tässä tehdä hieman taustatutkimusta kummastakin versiosta ennen hankintaa.

    Yleinen mielipidehän taitaa olla, että ovat toimintavarmoja kummatkin. Minkälainen mahtaa olla ajoasento kun pituutta on n.195 cm??
    joo itelläni on pituutta 185cm eli olen hieman sinua lyhyempi mutta sen woin kertoa että ajo asento on aika jyrkkä ja rupeaa käymään matka ajossa käsiin.
    mutta woihan sitä ajaa hieman lujempaakin ainakin öiseen aikaan ja keski kesällä jolloin ei pahemmin aurinko laske....
    mutta kone wääntää hywin eli warmaan mukawa peli matkalle kuin myös kaupunkiin.............
    köyhyys ei ole ilo kenelläkään??
    mua se wain naurattaa