Hyvä pojat. Niin sitä pitää.(Zmoke @ Kesä. 21 2004,16:23) kirjoitti
Tehopenkki väittelyt, jotka eivät johda mihinkään,ovat lempiaiheitani.
B-weekendissä paikalla olijat huomasivatkin varmaan tällaisen pienen yksityiskohdan: Täysin vakio busa ensin kemi mc:npenkissä 146hv renkaalta. Heti perään sama pyörä viaberin penkkiin ja 175 hevosvoimaa renkaalta. Pienen hymyilyn jälkeen harri sääti penkkiä näyttämään vain reilut 150 heppaa renkaalta.
175*1.13(oletettu teho häviö kampiakselilta renkaalle 13%)=197.75 hevosvoimaa koneesta vakiona?
Oooonnn mulla hauska täti tuo täti moonikaaa..
Hienosti menee... Mulle noita punaisia vielä kourallinen...
eli vakio 10r:ssä olisi samassa penkissä perätysten mitattuna takapyörillä 9,2hv enemmän kuin vakiossa kilokiksussa, sehän vastaa aikalailla tehtaiden ilmoituksia tehoeroista.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Yksilöissä on kuitenkin niin paljon eroja, ettei voi sanoa mitään tiettyä tehoeroa. Monissa mittauksissa Gixxeristä on saatu enemmän tehoa..(kawabata @ Heinä. 08 2004,20:27) kirjoitti
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Päivän aviisin mukaan ZX-10R ois tänään RM-Heinolla Tampereella koeajettavissa, uskaltaiskohan tota käydä kokeilemassa *![]()
Jos vaikka tykästyy *![]()
No tykästyitkö...(enssi @ Heinä. 20 2004,06:11) kirjoitti
? Kyllä siinä on hieno laite, jollaisen vois ostaa jos osais ajaa
.
- vesku -
"viestintä epäonnistuu aina - paitsi sattumalta"
Ainakin noissa kawan 9R:ssä saattaa kuulema olla tehoissa melkoisia heittoja yksilöiden välillä, isot pojat kertoi kaverille mopoa ostettaessa, en tiedä että pitääkö paikkaansa...(Tylyttäjä @ Heinä. 19 2004,10:54) kirjoitti
jenkkilässä huhuillaan, että olis kympeistä tulossa takaisinkutsu eturenkaan osalta... tiedä sitten. Tiedoksi vaan.![]()
katuhaukka
Eli näyttäis siltä, että muutamissa kympeissä olisi ollut etuvanteessa valuvika tms. tässä lisää englanniksi:
To all Kawasaki Ninja ZX-10R owners, please understand this is preliminary, to get this information to Ninja ZX-10R riders as soon as possible. Furthermore, I ask you to give US dealers and Kawasaki time to clarify the situation. GIVE US ONE WEEK'S TIME BEFORE YOU COME TO US WITH QUESTIONS PLEASE!
Recall Action.
Kawasaki stated that on some ZX-10R front wheels an error arose with the casting procedure at the supplier. Only a small number of ZX-10R wheels are affected by it . However, to ensure the absolute safety of our customers, we decided to replace all front wheels free of charge - regardless of their condition.
Rear wheels are not affected by this recall.
Although we have observed this casting defect with only three front wheels world-wide so far, we instruct customers to not use their motorcycle until the front wheel is replaced.
We believe the majority of the motorcycles that were delivered to Europe will be repaired by the start of September. The replacement action begins in the middle of August. Customers are asked to contact immediately their dealer (implies the one they bought from) in order to start the replacement action. This recall action only concerns the Ninja ZX-10R, other Kawasaki models are unaffected.
katuhaukka
"Eli näyttäis siltä, että muutamissa kympeissä olisi ollut etuvanteessa valuvika... .
Although we have observed this casting defect with only three front wheels world-wide so far..."
Muutamassa (so. kolmessa) maailmanlaajuisesti ??!! Mp-foorumin mukaan ainakin kaksi on jo löytynyt pelkästään Suomesta, että silleen ...
Tietolähteen luotettavuusaste ainakin Iltalehden luokkaa(kamreeri @ Heinä. 31 2004,18:37) kirjoitti
![]()
"Maailmalle sinä olet vain joku, mutta jollekin sinä olet koko maailma. Älä unelmoi elämääsi vaan elä unelmaasi."
Onko kukaan asentanut kymppiin tupla-kupla pleksiä ?
Ärsyttävää ajaa moottoritiellä kun tuntuu että 20Kg paino painaa otsaa...
entä pienempää etu-ratasta? Miten ajoominaisuudet muuttuu ?
Kawa rocks!
Oletteko käyneet tehopenkissä 10R:än kanssa? Minkälaisia lukuja olette saaneet. Olisi myös mielenkiintoista katsoa jos jollain olisi laittaa "käppyröitä" tänne...![]()
Kun voileipä putoaa aina voipuoli alaspäin, ja kissa putoaa aina jaloilleen, niin mitä tapahtuu, jos voileipä sidotaan kissan selkään voipuoli ylöspäin?
173,6 hepoo akselilta. Bike worldin penkki.
ei ole mun pyörä... mut *![]()
katuhaukka
No hyi helvetti minkä näkönen. Olis voinut jonkun muun mopon pilata...(bullet @ Syys. 02 2004,13:47) kirjoitti
Hienohan tuo on!Mutta ei varmaankaan soveltuva alkuperäiseen käyttötarkoitukseensa...
![]()
- vesku -
"viestintä epäonnistuu aina - paitsi sattumalta"
Mikä jumalan järki on ostaa äärimmäinen kyykky ja tehdä siitä tollanen latino tuning laite... Voi ristus... Kaikkea se maa päällään kantaa
Vaikka ajankin itse hondalla, niin pakko antaa Kawalle pisteet.
Paras mitä koskaan kokeillut 10R.
olen kateudesta vihreä
Kymppi ajettu. Tehoa on. Jarrut ok, kytkin ja vaihteet mukavan pieniliikkeiset. Hyvät äänet jopa vakiona. Mutta se mutkiin taitto. Ei voi käsittää?? Tuon koeajon perusteella pysyn kusiaisessa. Tiistaina R1 04 koeajo...
Enpä ymmärrä mitä vaivaa ZX10:n mutkaan viemisessä on?? Itsellä taittuu ainakin tosi nöyrästi mutkiin ja eipä ole lehdistökään asiasta moiteita Kawalle antanut.(reds @ Syys. 05 2004,00:54) kirjoitti
Hei, sanokaas jotain mielipiteitä renkaista jota käytätte ? Siis jotain muita kuin ensiasennus dunloppeja.
Pitäs saada uus takanakki ja bridgestonen tai michelinin vastaavat 190 sporttinakit olis hakusessa. Onko väliä vaikka eturengas on Dunlopin ja takanakki jonkun muun valmistajan?
katuhaukka
jassåå... pilot sportit tuli.
ravistaako jengillä etupää uuden vanteenvaihdon jälkeen ?
katuhaukka
Ei ravista(bullet @ Syys. 21 2004,12:32) kirjoitti
Kulkee selvästi aikaisempaa vakaammin, eron huomasin heti, tuntui kuin asfaltit olis tasoittunut. *
![]()
Onko kuinka monelle vielä etuvanne vaihtamatta... Mä olen ainakin yksi niistä(bullet @ Syys. 21 2004,12:32) kirjoitti
![]()
Kun voileipä putoaa aina voipuoli alaspäin, ja kissa putoaa aina jaloilleen, niin mitä tapahtuu, jos voileipä sidotaan kissan selkään voipuoli ylöspäin?
perskuta. mulla ravistaa...
mut on se vaan niin upea pyörä! *![]()
katuhaukka
ZX-10R (EVO -parannettu malli)
näin mainostaa EE Speed. Tarkoitaako EVO sitä, että vanne on vaihdettu ja tarrat poistettu... ? *
jos joku tietää niin valaiskaa tietämätöntä.
katuhaukka
tommonen tuli hommattua:
jos jollain on omia virityksiä, niin pistäkää näkyviin. olis kiva nähä. kesä äkkiä!![]()
katuhaukka
Upee, mistä hommasit? Tänä keväänä 10R:t laukkaa jo helmikuun lopussa!
![]()
![]()
![]()
Kanadalaisesta Mototekistä. Kuriirifirma kiikutti kikkareen perille 3pvässä. (mukaanlukien tullaus suomen päässä). Suolaseen hintaan tietenkin. *kirjoitti
![]()
katuhaukka
Tuommoinen tuli hommattua, siis pyörä zx10r. Vielä se on liikkeessä säilössä, mutta tekisi jo mieli käydä hakemassa se omaan säilöön. Ainakin sitä pitäisi käydä vähän kaasuttelemassa, kun puhuvat että ne äänet ovat muikeet. :)
Onkos täällä porukka laittanut noihin niitä slipareita? Kai se täytyy samalla lastu hommata, jos vaikka innostuis tuon sliparinkin vaihtamaan...
mikä lastu ? Autoihin voidaan laittaa lastuja mut ei ne siltikään liiku mihinkään. Mulla on Akran slipari, äänet on sivistyneet - ei niin "raspiset" kuin orkkis pöntöllä, mutta kovilla kierroksilla silti aika race.
Tuossa orkkispöntössä on kieltämättä vakiona kivan muhkeet äänet, eli ei välttis tarvis edes äänipuolen takia vaihdella. Ulkonäkö oli mun kriteeri putken vaihtoon.
katuhaukka