Sivu: 13 / 16:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 31112131415 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 361:stä 390:een 470:sta
    Lainaa (johtaja @ Kesä. 16 2004,13:38) kirjoitti
    Mutta tärkeintä on verrata GSX-R vs. ZX-10R miltei peräkkäin samassa penkissä. 10hp eroa takapyörällä. En väittäisi, että peli on mikään hirvittävän lussu.
    Toisaalta, on keskustelun arvoista, onko sillä väliä onko pyörässä 160 vai 170 hp ja onko ne tehot kammella vai takanakilla.

Tärkeimmät ominaisuudet ZX 10R:ssä ovat luistokytkin ja kevyet vanteet. Ne tuntuvat ajossa.
    - JAM Racing Team -
    Lainaa (johtaja @ Kesä. 15 2004,21:30) kirjoitti
    Minun Kawani antoi Devilin sliparilla 170hp, eli 10hp enemmän kuin GSX-R 1000:ni. Eli kyllä siinä ruutia on.
    Mikä Devilin malli sopii kymppiin? Niiden webbisaitti ei ainakaan tunne mitään kymppiin sopivaa. Ja sitte ne tavalliset kysymykset eli onko hyvä, hieno, millaiset soundit, mistä sellaisen saa ja mitä maksaa?
    Jos nyt vertailee noita hondan, kawasaki, yamahan ja suzukin tehoeroja lehtien testien perusteella niin eihän niissä oikeasti ole mitään eroa. Veikkaan että tavallinen tallaaja (niin kuin minä ) ei huomaa niitä tehoeroja millään tavalla.
    Kaikki menee 300 km/h ja ajaa sen varttimailin 10s pintaan.

Ainoa asia minkä huomaa ja tuntee on alusta ja ulkonäkö.
    Ja tietysti bensankulutus , mikä on mun mielestä kawassa uskomattoman pieni: 5,5L / 100km.

Eri asia on sitten kun lähetään kisailemaan, siinäkin varmaan on enemmän kiinni kuskin taidoista ja pyörän ominaisuuksista kun pyörän +/- 5% tehoerot (SAE, DIN korjattu tai ei).
    *mitähän noi lyhenteet tarkottaa*

Mutta mun mieleen on kyllä kuitenkin 10ärrä. Se on hauskempi ajaa kun gsxr (joka oli mun edellinen pyörä)...
    kybä keulii ykkösellä ja kakkosella kaasusta... kolmosta kun heittää pesään niin se nostaa kyllä vielä mutta ei enää kaasusta. Kiitos!
    Kawa rocks!
    jes, vihdoin Akran slipari kiinni. Tehoja bike worldin penkistä mitattiin 173.6hp akselilta...
    katuhaukka
    Lainaa (bullet @ Kesä. 19 2004,21:13) kirjoitti
    jes, vihdoin Akran slipari kiinni. Tehoja bike worldin penkistä mitattiin 173.6hp akselilta...
    Siitä kun ottaa pois sen tavanomaisen 15 %:n tehohäviön kampiakselilta takapyörälle, niin ollaan n. 148 hv:n takapyörätehossa, jollaisia on koti- ja ulkomaisissa lehdissä ko. pyörälle mitattukin.
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
    jeps, ja viitaten tuonne aikaisempaan postaukseen 170hepon takanakkitehoista.. bullllllsssssshit!

liiotelkaa niissä tehoissa, mutta ei noin paljon!
    katuhaukka
    Vakio 10 kawasta 143hv takarenkaalta kemi mc:n penkissä.
    jossain siukolan penkissä kärpiön etunakilta saataisiin 18hv.

höhiö...
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
    Bomberweekendissä lauantaina todistettua;
    10R vs KiloGixxer, molemmat -04, ajettu samanverran, täysin vakioita, peräkkäiset vedot samassa penkissä.
    10R: 154,8hp
    Gixxer: 145,6hp
    Lainaa (bullet @ Kesä. 19 2004,21:13) kirjoitti
    Hmm, tuntuu olevan pyörissä suuria yksilöeroja. Joissain mittauksissa eroja on huomattavastikin ja toisinaan ollaan ihan samoissa. Mulla oli samaisessa penkissä 1000RR:ssä 173.5 kampiakselilla täysin vakiona. Sikäläisen laskentatavan mukaan tuo vastaa ~159 renkaalla ("hiukan" optimistista *).
    Retired to a 4-wheeled coffin, yo.
    Olitko launtaina vai sunnuntaina radalla?? Itse näin perjantaina yhden kaadon (kaveri). Missä kohtaa rataa napsahti?
    Lainaa (Zmoke @ Kesä. 21 2004,09:45) kirjoitti
    10R vs KiloGixxer, molemmat -04, ajettu samanverran, täysin vakioita, peräkkäiset vedot samassa penkissä.
    Kumpikohan penkki oli kyseessä. Edestäpäin vasemmanpuoleinen kullemma näytteli enemmän kuin oikean puoleinen. Kaverin vakio 10R antoi oikeanpuoleisessa 148hp, Busa Devilin putkilla heti perään 158hp. Piru kun olis ollut se yks heppa lisää niin olis päässyt palkinnoille. *
    Sepe

<span style='color:blue'>*BMW G450X*</span>
    <span style='color:orange'>*Suzuki GSX-R1000 K8*</span>
    Lainaa (tykki @ Kesä. 21 2004,14:00) kirjoitti
    Lainaa (JP_445 @ Kesä. 21 2004,13:55) kirjoitti
    Olitko launtaina vai sunnuntaina radalla?? Itse näin perjantaina yhden kaadon (kaveri). Missä kohtaa rataa napsahti?
    Sunnuntaina, toiseksi viimeinen kurvi (vasemmalle kaartuva) ennen lähtösuoraa...
    Jaa, oliko rengas paineet laskettu alemmas? Perjantaina yks jannu veteli melkosia kierroksia 10R:llä. Sillä tosin oli Super Corsat alla ja piikkiä pienempi eturatas.
    Lainaa (tykki @ Kesä. 21 2004,14:00) kirjoitti
    Lainaa (JP_445 @ Kesä. 21 2004,13:55) kirjoitti
    Sunnuntaina, toiseksi viimeinen kurvi (vasemmalle kaartuva) ennen lähtösuoraa...
    Mitkä renkaat siinä on ensiasennuksena? Gixxerissä oli BT-012 ja ainakin niillä oli takapään pidon kanssa ongelmia. Onneksi selvisin yksillä kevyillä lipoilla, muutama paljon pahempi oli todella lähellä...
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
    Lainaa (Sepe @ Kesä. 21 2004,14:05) kirjoitti
    Lainaa (Zmoke @ Kesä. 21 2004,09:45) kirjoitti
    Kumpikohan penkki oli kyseessä. Edestäpäin vasemmanpuoleinen kullemma näytteli enemmän kuin oikean puoleinen. Kaverin vakio 10R antoi oikeanpuoleisessa 148hp, Busa Devilin putkilla heti perään 158hp. Piru kun olis ollut se yks heppa lisää niin olis päässyt palkinnoille. *
    Nuo vedot tehtiin juuri siinä vasemmanpuoleisessa penkissä.

Lainaa (Tylyttäjä @ Kesä. 21 2004,15:15) kirjoitti
    Mitkä renkaat siinä on ensiasennuksena? Gixxerissä oli BT-012 ja ainakin niillä oli takapään pidon kanssa ongelmia. Onneksi selvisin yksillä kevyillä lipoilla, muutama paljon pahempi oli todella lähellä...
    Dunlop Sportmax 218.. ainakin yhen lipsahduksen niillä kokenut, onneks ei pahempaa, vaihtoon menossa justiinsa..
    "Maailmalle sinä olet vain joku, mutta jollekin sinä olet koko maailma. Älä unelmoi elämääsi vaan elä unelmaasi."
    Melkein sanoisin ja sanonkin ,että kannattaa laittaa joko Rennsport tai joko Diablo Corsa tai sitten Dragon Super Corsat 10 R alle. Ei tule niitä ylläri ylläri hetkiä tiukoissakaan paikoissa. Tuntuvat myös pitävän hyvin märällä. Tietty noi kuluu nopeemmin, mutta voipa ainakin luottaa renkaaseen.
    Lainaa (JP_445 @ Kesä. 22 2004,10:33) kirjoitti
    Melkein sanoisin ja sanonkin ,että kannattaa laittaa joko Rennsport tai joko Diablo Corsa tai sitten Dragon Super Corsat 10 R alle. Ei tule niitä ylläri ylläri hetkiä tiukoissakaan paikoissa. Tuntuvat myös pitävän hyvin märällä. Tietty noi kuluu nopeemmin, mutta voipa ainakin luottaa renkaaseen.
    Mulla on Diablo Corsat Gixxerissä nyt, radalle en ole niillä vielä kerinnyt, mutta tuntuu joka tapauksessa kaikin puolin paremmilta renkailta kuin BT-012 oli...
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
    Lainaa (Zia @ Kesä. 22 2004,00:29) kirjoitti
    Dunlop Sportmax 218.. ainakin yhen lipsahduksen niillä kokenut, onneks ei pahempaa, vaihtoon menossa justiinsa..
    Mulla on kans ollut dunlopien pidon kanssa ongelmia, taitaapi mennä kans renkaat kohta vaihtoon...
    Kun voileipä putoaa aina voipuoli alaspäin, ja kissa putoaa aina jaloilleen, niin mitä tapahtuu, jos voileipä sidotaan kissan selkään voipuoli ylöspäin?
    Lainaa (viltsu @ Kesä. 22 2004,13:14) kirjoitti
    Lainaa (Zia @ Kesä. 22 2004,00:29) kirjoitti
    Mulla on kans ollut dunlopien pidon kanssa ongelmia, taitaapi mennä kans renkaat kohta vaihtoon...
    Ette siis osta multa käyttämättömiä orggisrenkaita. EUR 200/setti nopeimmalle
    - JAM Racing Team -
    Lainaa (Tylyttäjä @ Kesä. 22 2004,12:27) kirjoitti
    Lainaa (JP_445 @ Kesä. 22 2004,10:33) kirjoitti
    Mulla on Diablo Corsat Gixxerissä nyt, radalle en ole niillä vielä kerinnyt, mutta tuntuu joka tapauksessa kaikin puolin paremmilta renkailta kuin BT-012 oli...
    Minulla on Bladessa Diablo Corsat ja täytyy sanoa, että pitoa löytyi radalla tosi hyvin. Maantieajossakin voi kallistaa mutkaan kunnolla, johon saattaa myös vaikuttaa vuorenvakaa pyörä. Bridgestonesta ei hyviä kokemuksia; BT 010 eturengas kului aikanaan pahasti pykälille.
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
    erään pyöräliikkeen kauppias sanoi kaverilleni kun se empi 1000rr ja zx10r:n ostossa:

Miksi ostaisit kuminauhan ? -niitä saa Tiimarista

heh.
    katuhaukka
    Nyt on ruuvattu kybään ohjausiskari kiinni Eipähän tarvitse ressailla liikoja etupään vatkailusta.. Diabloa alle ens vkolla ni sit onkin enää putkea vailla, joka katellaan sit lomareissun jälkeen

Onkos kellään ollu probleemaa ducktailin istuvuuden kanssa? Mokoma hankaa takakatteeseen, pitää virittää siihen jotain lisäkumisuojaa ennen kun tekee enemmän jälkeä. Mielenkiintoista sinänsä et yks takakate maksaa yli puolet vähemmän kun se muovihärpäke-ducktail, et sama se vaikka ostais uutta katetta tilalle

"Maailmalle sinä olet vain joku, mutta jollekin sinä olet koko maailma. Älä unelmoi elämääsi vaan elä unelmaasi."
    Lainaa (bullet @ Kesä. 23 2004,22:22) kirjoitti
    erään pyöräliikkeen kauppias sanoi kaverilleni kun se empi 1000rr ja zx10r:n ostossa:

Miksi ostaisit kuminauhan ? -niitä saa Tiimarista

heh.
    Makuasioista ei passaa kiistellä sanoi mäyräkoira kun muniaan nuoli. Ehkä 10R:llä on varmaan Bladeen, Gixxeriin ja R1:een verrattuna paljon "jännempää" ajella. Tähän viittaa se, että tässä viestiketjussa yhden kuskin 10R meni sen tuhannen p*llun päreiksi radalla (tärkeintä, että kuskille ei käynyt pahemmin, sillä vakuutuksesta saa aina uusia fillareita). Kawalla on perinteitä arvaamattomasta ajokäytöksestä; muistetaanpa vain seiskapuokki Mach IV eli "Leskentekijä" 1970-luvun alkupuolelta, jolla moni kuski tappoi itsensä. Itse arvostan sitä, että voima tulee lineaarisesti kautta koko kierrosalueen, jolloin pyörä pysyy lapasessa paremmin, ja tuon ehdon Blade täyttää.
    Lainaa (Bomber @ Kesä. 24 2004,01:44) kirjoitti
    Kawalla on perinteitä arvaamattomasta ajokäytöksestä; muistetaanpa vain seiskapuokki Mach IV eli "Leskentekijä" 1970-luvun alkupuolelta, jolla moni kuski tappoi itsensä. Itse arvostan sitä, että voima tulee lineaarisesti kautta koko kierrosalueen, jolloin pyörä pysyy lapasessa paremmin, ja tuon ehdon Blade täyttää.

Nyt täytyy osallistua tähän keskusteluun. Ihmettelen todella minkälaisia laseja tuo Bomber käyttää ?

Honda on hyvä ja Kawa huono. Näin siis sinun mielestäsi. Ok, hyväksyn mielipiteesi mutta en sulata tuota kun moitit Kawasakin ajo-ominaisuuksia käyttäen tilastona leskentekijää - 70 luvun alkupäiviltä.

Minne unohdit Tuutin. Väitän että Tuutin sarvissa kuoli silloin enemmän porukkaa. Tämä siksi että niitä myytiin enemmän kuin Kawaa. Mutta käyttäen sinun lyhytnäköistä ja puolueellista logiikaasi, väitän että Hondassa on siis vieläkin huonommat ajo-ominaisuudet kuin Kawasakissa koska sillä kuoli -70 luvun alkupuoliskolla enemmän motoristeja kuin Kawasakilla.
    Cafe taisit ymmärtää hieman väärin Bomberin kirjoituksen.

Se mitä Bomber yritti sanoa on se että Kawasakilla on aikaisemminkin ollut pyöriä joissa teho ei nouse tasaisesti vaan pyörä antaa "potkun" jossakin vaiheessa tehokäyrää...mielestäni se ei ole vika tai moite että tehdään sellaisia pyöriä jotka on värikkäämpiä kun "tasaisesti voimaa tuottavat". *Mutta...itsekkin päädyin bladeen, tosin en päässyt kawaa kunnolla kokeilemaan *

Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
    Lainaa (Nightwolf78 @ Kesä. 24 2004,10:33) kirjoitti

Se mitä Bomber yritti sanoa on se että...
    Eiköhän tässä olla ymmärretty bomber ihan oikein, niin monta Honda vs. Kawasaki -postausta häneltä aiheesta on... Mä ainakin uskon jo, että blade on aivan tolkuttoman hyvä pyörä, antaa tehoa tasaisesti ja on luotettava, kuten Hondat yleensä *. Sen sijaan kawasakit on vähän äkkivääriä ja hajoileekin välillä (varsinkin jos ajaa radalla ulos...) *

Mä olen intohimoisesti rakastunut mun waakkuun (tosin vain 6R, ei kymppi). Kävin koeajamassa myös 600RR:n, ihan kiva...

Mut tykkään myös tulisesta ruoasta, erilaisista ihmisistä ja jännittävästä elämästä. Rutiinit ja tasaisen tappava elämä on kauhistus. Ja olisihan se ihan tolkuttoman tylsää, jos kaikki pitäisi samoista asioista (ja kaikilla olis samanlainen pyörä), eikä koskaan pääsis kinastelemaan, et mun mopo on parempi ku sun *

(Taitaa mulla olla tosi tylsää duunissa juhannusta odotellessa, ku vaivauduin tähänkin provotopiciin avautumaan * )
    Excellence is the result of caring more than others think is wise,
    risking more than others think is safe,
    dreaming more than others think is practical and
    expecting more than others think is possible.
    Lainaa (anna @ Kesä. 24 2004,11:10) kirjoitti
    Lainaa (Nightwolf78 @ Kesä. 24 2004,10:33) kirjoitti

Se mitä Bomber yritti sanoa on se että...
    Eiköhän tässä olla ymmärretty bomber ihan oikein, niin monta Honda vs. Kawasaki -postausta häneltä aiheesta on... Mä ainakin uskon jo, että blade on aivan tolkuttoman hyvä pyörä, antaa tehoa tasaisesti ja on luotettava, kuten Hondat yleensä *. Sen sijaan kawasakit on vähän äkkivääriä ja hajoileekin välillä (varsinkin jos ajaa radalla ulos...) *

Mä olen intohimoisesti rakastunut mun waakkuun (tosin vain 6R, ei kymppi). Kävin koeajamassa myös 600RR:n, ihan kiva...

Mut tykkään myös tulisesta ruoasta, erilaisista ihmisistä ja jännittävästä elämästä. Rutiinit ja tasaisen tappava elämä on kauhistus. Ja olisihan se ihan tolkuttoman tylsää, jos kaikki pitäisi samoista asioista (ja kaikilla olis samanlainen pyörä), eikä koskaan pääsis kinastelemaan, et mun mopo on parempi ku sun *

(Taitaa mulla olla tosi tylsää duunissa juhannusta odotellessa, ku vaivauduin tähänkin provotopiciin avautumaan * )
    Hyvä asenne!!
    Jos kaikki pyörät olisivat samnlaisia niin se olisi aivan sama minkä rassin sitä talliin ottaisi...kävin maanatina kokeilemassa pikaisesti kawan kymppiä...ei riittävästi että mitään faktoja voisin laukoa mutta riittävästi oman mielipiteen muodostamiseen, se oli räväkkä!!!

Juhannuksia kaikille !!
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
    Lainaa (Zia @ Kesä. 24 2004,00:30) kirjoitti
    Onkos kellään ollu probleemaa ducktailin istuvuuden kanssa? Mokoma hankaa takakatteeseen, pitää virittää siihen jotain lisäkumisuojaa ennen kun tekee enemmän jälkeä. Mielenkiintoista sinänsä et yks takakate maksaa yli puolet vähemmän kun se muovihärpäke-ducktail, et sama se vaikka ostais uutta katetta tilalle
    Ducktailin mukanahan tulee pehmustepalat joita voi lämiä kiinni istuvuuden parantamiseksi. Niiden avulla ei mitään ongelmia.
    You're not so fast as I think I am!
  30.  
    Lainaa (anna @ Kesä. 24 2004,11:10) kirjoitti
    Mut tykkään myös tulisesta ruoasta, erilaisista ihmisistä ja jännittävästä elämästä. Rutiinit ja tasaisen tappava elämä on kauhistus. Ja olisihan se ihan tolkuttoman tylsää, jos kaikki pitäisi samoista asioista
    Juuri näin. Hyvää juhannusta kaikille!
Sivu: 13 / 16:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 31112131415 ... ViimeinenViimeinen