Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
    Onko nokkaketjunkiristäjä "ongelmana" myös vm -99 CBR 1000:ssa vai onko vika päivitetty pois jossakin vaiheessa. Olisiko jotain muuta huomioitavaa, pyörällä ajettu n. 30 tkm.

Kiitokset etukäteen vastaajille
    oletkos vaihtamassa taas pyörää...

Täytyy olla vähintään 4 eri pyörää kesän aikana.....
    ....on kuulemma "päivitetty" monta kertaa tota kiristäjää ja tällähetkellä maksaa 84 euroa jos on Tuusmotoriin uskomista ja töitä pari tuntia jos vaihtaa vain pelkän kiristäjän elikkä on olemassa kaikissa cepareissa toi ongelma.....mutta ei kallis korjata...ja tää on mun mielipide vain
    kaikki ,paitsi moottoripyöräily on turhaa
    Kyllä toi kirrajaan remppa on tyyppivika mitä eivät ole viisaat miehet saaneet pois päivitettyä, itselläni on just -99 cebari ja nyt ajokauden päätyttyä uus kirraaja odottaa tallissa paikalleen laittoa, ei vie kustannuksiltaan perikatoon varsinkin kun tiesin etukäteen et jossain vaiheessa se on edessä.
    "Toiset uskoo ihmeisiin, toiset vahvaan valuuttaan. Minua ei puhuttele kumpikaan..."
    Lainaa (hmort @ Loka. 21 2003,14:06) kirjoitti
    oletkos vaihtamassa taas pyörää...
    Ilmeisesti hulluus riivaa, mutta elokuusta lähtien olen vastavanlaisia pyöriä etsiskellyt. Vaihtoehdoiksi on jäänyt just tonninen CBR tai 1100:n ZZR. CBR:n kestävyydestä on tullut niin paljon positiivistä tietoa, että kallistunen siihen? Heikkoutena tämä nokkaketjun kiristin ja pyörän paino.
    no mä en ainakaan painon takia tota hylkäis...itse kun en hirveesti eroa ole huomannut ainakaan negatiivisen suuntaan kun vaihdoin seven fiftyn tonniseen...siis painon suhteen...ja kamaa mahtuu ja kulkee mukana huomattavasti paremmin...nykyään
    ja jos kiristäjä menee se vaihdetaaan..ketju kyllä kestää toistasataa tuhatta.....kilometriä
    Edellinen pyörä oli tonninen cebari, jossa tosiaan joutu nokkaketjunkiristäjää uusimaan. Vaihtaessa makso 100 euroa töineen, ettei mikään ihan kohtuuton investointi. Matkajuhtana erinomainen, tavaraa mahtuu paljon ja matkustajalla on lokoiset oltavat.

Painoa oli tosiaan liikaa nän pienelle kaverille. Tosin tykkäsin roikkua cebarin kyljessä kuin pieni apina mutka teillä. *
    Voima on nopeutta, nopeus on voimaa ja ylipaino on ylivoimaa!
    Lainaa (Kiloceppari @ Loka. 21 2003,20:32) kirjoitti
    no mä en ainakaan painon takia tota hylkäis...itse kun en hirveesti eroa ole huomannut ainakaan negatiivisen suuntaan kun vaihdoin seven fiftyn tonniseen...siis painon suhteen...ja kamaa mahtuu ja kulkee mukana huomattavasti paremmin...nykyään
    ja jos kiristäjä menee se vaihdetaaan..ketju kyllä kestää toistasataa tuhatta.....kilometriä
    Jep, ei se paino ole kynnyskysymys ja luulis vakauttakin löytyvan koko lasti päällänsä. Miltäs tuo kulkupuoli on muuten tuntunut eli sujuvatko ohitukset ripeästi myös kuormajuhta-moodissa?
    Perjantaina olis tarkoitus mennä katsastamaan löydetyt CBR-ehdokkaat
    Lainaa (Jamoc2 @ Loka. 21 2003,23:11) kirjoitti
    Lainaa (Kiloceppari @ Loka. 21 2003,20:32) kirjoitti
    Jep, ei se paino ole kynnyskysymys ja luulis vakauttakin löytyvan koko lasti päällänsä. Miltäs tuo kulkupuoli on muuten tuntunut eli sujuvatko ohitukset ripeästi myös kuormajuhta-moodissa?
    Perjantaina olis tarkoitus mennä katsastamaan löydetyt CBR-ehdokkaat *
    Ja mitä tuohon ohittamiseen tulee niin jopa näin rauhallinen tupenkääntäjä kuin allekirjoittanut on niin hyvin on ohi ehtinyt ei ole tien tukoksi kertaakaan jäänyt vaikka pyörän selässä on kaksi ollut ja varustusta omiks ja muitten tarpeiks mukana.
    "Toiset uskoo ihmeisiin, toiset vahvaan valuuttaan. Minua ei puhuttele kumpikaan..."
    no mullakin on omaapainoa ihan riittävästi elikkä satakiloset ja alle punnitaan neuvollassa elikkä ei paino tossa pyörässä tunnu.....ajelen pääasiassa matkaa ..kolme laukkua ja vaimo mukana...ja ohi pääsee....jos ei muuten niin pari pykälää pienempää..ja menox ja vaimokin tykkää...
    Kiitokset hyvästä informaatiosta, kai sitä vielä uskaltaa pienen koeajolenkin ajaa, kun ei tuota luntakaan vielä hirveästi ole
    no mä ainakin varoitan....se voi koitua kohtaloksi....itse meinaa kanssa kävin vaan kokeilemassa....ja nyt samainen pyörä on tallissa
  13.  
    1100 ajelen ja 1000 muistelen