En ole mikään nettifriikki mutta kun tietooni tuli tämä org-palsta, niin aikani seurattuani nimenomaan tätä BMW-jutustelua ja kun näyttää, että kaivataan lisää porukkaa niin miksei.
BMW-kalustoni on nyt R 1150 R -01. Kokemusta merkistä on vuodesta -87 saakka ja aikaisempia pyöriä on ollut pari K 75:ttä, K 100 LT ja K 1100 LT.
Muuta kalustoa on nyt tallissa 2 kpl Honda CB 250 RS -pyöriä 80-luvun alusta. Tuolla tuli aikanaan aloitettua.
Stelvio NTX ´12
V 650 NTX
Tuareg 600 Wind
CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
RD 250 LC
Pegaso 650 Trail
K 75
R 45
Tervetuloa vaan, ehkäpä minäkin jonain päivänä siirryn BMW Talkkiin.
Olen aina oikeassa, jos en, niin olen kuitenkin.
BMW K 1200 RS
Oikean käden pysyvä pronatio...V..tu, haitta-aste 4%
http://www.bmwkltibmixof.com/
Tervetuloa, ainahan tänne alan asiantuntioita tarvitaan. Halutessaan moottoripyörä Org on paljon muutakin kuin netti friikkeyttä. Vaikka kyllä sekin asia varmasti korjaantuu. *
http://www.etukaista.com/ Houkuttelevan helposti loistokaupat ja -kohteet
Ja nikin olet jo vaihtanutkin valmiiksi(Mikk@ @ Syys. 18 2003,12:45) kirjoitti
Tervetuloa puimurimies joukkoon tummaan, siis noin yleensä orggiin
R1150R Tervetuloa .orgin sivuille.
Laitetaan heti aluksi muutama kevyt kysymys kommentoitavaksi.
Mitä eroa mielestäsi on bokseri moottorilla ja K-sarjan moottorilla?
Mitä tykkäsit K1100LT:sta? Miksi vaihdoit R1150R pyörään?
PS. Itselläni on K1100LT ja joskushan sekin pitää vaihtaa seuraavaan Bemariin!
SL125, CB500Four, CX500, K75RT, K1100LT, K1100LT, NX250, K1200LT, F650GS, K1100LT, 1200LT, nykyinen GL1800
K- ja R-moottoreilla ei ole paljoakaan yhteistä lukuunottamatta tanakkaa vääntöä alakierroksilla. K käy sievästi ja R tutisee kivasti. K 75 käy kuin sähkömoottori mutta nelikot 100/1100 värisevät joillakin kierroksilla.
Pyörän vaihdoin sen vuoksi kun oli tehnyt mieli pitkään jo nakubokseria mutta aiemmat 850/1100 -mallit eivät miellyttäneet silmää. Aiemmin olin aikonut laittaa nakuun Pichlerin V1 -katteen kuten olin tehnyt pariin K 75:een mutta R 1150:n muodot olisivat jääneet siten piiloon ja nyt on vain plexi. Lisäksi ison katteen tarpeellisuus oli alkanut epäilyttämään. Noin 50 tkm ajettuani tällä nakulla olen todennut ison katteen turhaksi. Naku on tosin, varsinkin mustana, työläs pitää puhtaana. Mutta työ palkitaan ja musta naku on tyylikäs ja kun siinä on tuplavalotkin ynnä muuta kivaa niin erottuu muista samanlaisista.
Stelvio NTX ´12
V 650 NTX
Tuareg 600 Wind
CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
RD 250 LC
Pegaso 650 Trail
K 75
R 45
Laitetaan kunhan se taas pestään ja saadaan kuvattua nykymuodossa. Niin sanottuja arkistokuvia tästä ei vielä olekaan. Ja siitä puhenollen ja omasta kokemuksesta... Ottakaa hyvät ihmiset ajopeleistänne sarja hyviä kuvia koska ne on mukavia ja tarpeellisia joskus tulevaisuudessa. On käynyt niin, että velipojan kolmesta ekasta pyörästä on löytynyt vain muutama hassu kuva, joihin pyörät on vain jotenkin joutuneet... Ja siitä ihan ekasta CB 100:sta ei ole yhtään kuvaa. Omistani on olemassa koska olen harrastellut aikanaan myös kuvausta.
Stelvio NTX ´12
V 650 NTX
Tuareg 600 Wind
CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
RD 250 LC
Pegaso 650 Trail
K 75
R 45
Nyt se sitten tapahtui, tuli pirun pitkä talvi vaan kattella ja kiillotella. Koeajamatta piti ostaa, ei ole ajokuntoa vielä, mutta eiköhän tuollakin opi ajamaan vaikka aika toisenlainen on kuin Kawa.(Mikk@ @ Syys. 18 2003,12:45) kirjoitti
BMW K 1200 RS
![]()
Olen aina oikeassa, jos en, niin olen kuitenkin.
BMW K 1200 RS
Oikean käden pysyvä pronatio...V..tu, haitta-aste 4%
http://www.bmwkltibmixof.com/