Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
    Eli onkelma...

'94:een zx 9r:ään lyötiin dynojetin suutinsarja kiinni (code E2155). Sarja on tilattu bigredracingparts.comista, tarkoitettu vain ja ainoastaan '94 malliin.

Pyörässä on kiinni K&N ja Ixil slipari.

Se mikä kummastutti että sarjan mukaan käytetään orginaalijousia, vaihdetaan vain suuttimet, tukitaan plugilla se ilma hässäkkä ja vaihdetaan neulat.

yksinkertaista eikö..?

No bikeworldin asentaja on nyt kaksi päivää pähkäillyt mihin katoaa 10 hevosvoimaa...?

Ennen asennusta pyörä antaa n. 140hv ulos ja suutinsatsilla n.130hv.

Minkälaisia suutin sarjoja olette asentaneet ton vuotisiin pyöriin ja mitä osia niissä on vaihdettu...?
    No toihan on onnistunut viritys, kun tehoa ei ole kadonnut yli 10%. Eli oikealla alueella ollaan tehojen suhteen

Mutta eikös ne näe lambdasta sen vian mikäli se olisi seokseen liittyvää? Ja en tiedä miten K&N vaikuttaa tossa mopossa, mutta zxr:ssä se ainakin taitaa vaikuttaa tehoa laskevasti. Eli voisiko toi putsarikin olla osasyyllinen.

Mutta en mä oikeasti mitään tiedä, kuhan tässä nyt höpöttelen
    1835
    No mutta mitäs virkaa tuolla K&N:llä on sitten ollenkaan jos se laskee tehoa...?

Luulisi sillä saavan lisää tehoa jos kerran pystyy rikastamaan seosta koneen saadessa enemmän ilmaa...?
    Lainaa (Quadron @ Syys. 16 2003,17:53) kirjoitti
    No mutta mitäs virkaa tuolla K&N:llä on sitten ollenkaan jos se laskee tehoa...?

Luulisi sillä saavan lisää tehoa jos kerran pystyy rikastamaan seosta koneen saadessa enemmän ilmaa...?
    Paa vähän ennakkoa sytkään lisää niin johan alkaa pelittää. Mun vanhassa Duccessa oli sama homma dynojetin ja filsun kanssa, tehot ei laskenu mut ei kyllä noussukkaan. Vähän ennakkoa pick-upeista koko rekisteriin (eli siirtää koko sytkäboksin ennalta määrättyjä ennakkoja koko kierrosalueella) niin mulla alko pelittää ihan eri lailla. Kokeilkaa sitä, jos on ammattimies niin tietää mistä puhutaan, jos ei ymmärrä, vie pyörä muualle.
    Arlen who?
    Ongelma selvisi *

Asentaja oli suutinsatsia laittaessaan vahingossa jättänyt kahdesta kaasuttimesta luisteista pois holkit joilla on peitetty kuristusreiät.

Kahden kaasuttimen luistit siis ampui kattoon niinkuin pitikin, kaksi tuli hippasen myöhemmin kun sai reiän kautta ilmaa. Pudotti juuri tuon 10 hv pois kierrosten yläpäästä.

Loppu hyvin, kaikki hyvin, laskua en tosin ole vielä nähnyt...
    No,nousiko tehot suutinsarjan jälkeen? Entäs miten muu koneen elehdintä kaasuun reagointi yms.?
    Vielä ei ole paljon kerennyt ajelemaan, ja alkaa näyttää siltä että enempi ajelu jää ensi keväälle..

Mutta alkutuntumana kone rupeaa keräämään kierroksia jouhevammin tuosta kolmesta tonnista. Jotenkin on vähän sellainen vaikutelma että ihan kierrosten alkupäästä katosi pikkaisen voimaa.

Penkissä mitattu 141,6hv kampiakselilta 10658rpm ja suht suora tehokäyrä.

Nyt vielä katteet talven aikana kuntoon niin voi hetken elää siinä uskossa ettei pyörä tarvitse kuin kovaa ajoa.. *
    tuota... ihan vain uteliaisuudesta kysymys

millaiset ja missä kohtaa sulla luisteissa on kuristusreiät?... onko ne alapuolella? siis neulan reiän vieressä?.
    mulla nimittäin on siinä reiät ja mietin juuri että pitäisikö niiden olla tukossa.
    myöskin muut jotka ovat kaasarinsa avanneet antakaa vinkkiä. onko luistien alapinnalla "ylimääräiset" reiät vai not?
    Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
    PowerBike Finland
    minkä kokoiset suutimet sinne laitettiin?150/155 tai 160?mulla on vähän samanlainen ongelma dynon sarjan kanssa.
    ELÄMÄ ON.......
    Katselin tuolta laatikosta ja jäljelle jääneistä suuttimista päätellen pyörään laitettiin 155 suuttimet.

Kyseessä on siis Dynojetin vain -94 9R:ään tarkoitettu suutinsarja E2155.002

Dynojetillä on muistaakseni toinenkin sarja myynnissä joka sopii tuon pyörän lisäksi myös myös vähän tuoreempiin malleihin.

Toivottavasti tuosta on apua
  11.  
    jep mulla on sama sarja 2155,002.kiitos tiedoista.toivottavasti en aiheuttanut vaivaa liikaa?
    ELÄMÄ ON.......