Kahden merkin vaiheilla keikuin pitkään, eli Hondan Hornetin ja Yamahan FZS.. Kaikki riippui lopulta välirahasta entiseen mopooni.
Eli tänään tuli laitettua tilaukseen 2004-mallin FZS600. Vielä on epäselvää haluanko nakun vain katteellisen mallin. Lopulliset hinnat selviää marraskuun paikkeilla.
Harmittaa vietävästi, kun tuli hankittua muutamia Honda kuteita Org:sta kesän aikana:-)..hehee.. Nyt alko 7 kk odotus ja odottavan aika on pitkä!
Toi uus 600:n FZS on jakanut mielipiteitä, mut kauneus on katsojan silmissä.. Itse ainakin tykkään ko. pyörästä.
CBR600, ZX-6R, GSX-R 600, YZF1000, Z1000, SS900, Duke 690 R
Hieno valinta... täällä löytyy lisää luettavaa. *
Vaikka toi mun nicki viittaa vähän muille maille, niin aika kovasti houkuttaa toi varttikatettu malli. Sopiva allrounderi ja jos vielä hintakin pysyy aisoissa.
hei me mopoillaan taas!
Onneks olkoon vaan!!!! Onhan se totta että oma pyörä on itestä aina paras ja muut ajelee paskoilla
Mutta niin sen pitää ollakkin... Pitkä tulee oleen talvi![]()
It´s better to die on your feet than live on your knees...
Joo kiitos linkistä!
Tuolta Usan Yamaha-sivulta löytyy myös kuvia, videopätkää yms. pyörästä.
Yamaha_FZS600_04
Olen ajanut aina jollain kyykällä ja ens kesänä loppuu pyllistely. Ajelen enimmäkseen kaupungissa, mutta viikonloppuisin saatan puolison kans heittää pidemmänkin matkan. Kaverilla on FZS1000 ja ihastuin pyörään heti. Tietty eri malli, eri kone, mutta idea noissa varttikatepyörissä on hieno. Miksi piilottaa hienoa tekniikkaa jos sitä kelpaa ihastella?! Hiton helppoja ja mukavia pyöriä ajaa!
Joo hintahan se muakin mietityttää, mut tuskin se yli 1000 euroa nousee??
HyväHyväHyvä!
Fasu on oiva valinta, vaikka en ainakaan kuvista katsottuna hirveesti tuosta uudesta muotoilusta tykkää, joten hlökoht. en ala päivittämään omaani...musta klassikko on musta klassikko.
Kai näihin puolinakuihin vinksahtaneet ovat oma koulukuntansa; kyllä mä olen tykännyt niistä aina, vaikka Pampers-touhu ei kiinnosta yhtään!
Sitten kun on poonuksia enämpi ja jos käy niin, että vaihtotarve iskee, niin toi Triumphin 1000-versio Speedistä olis jeees...hrr...
Ei muutakuin nyppimään kammasta piikei!
Marza
Yamaha Tenere 700 2019 "Ghost"
Previous bikes:*Yamaha FZS 600 2001>Honda VFR 800 V-tec 2004 ABS DCBS PGM-FI H.I.S.S Staintuned>Honda XL650V TransAlp 2002*
*Does my bike make my butt look fast?*
Onnittelut. Hyvä prätkä moneen menoon eikä hullumman näköinenkään. Omistajat ovat kehuneet ainakin tähän asti.
Yksi huono puoli tosin, se ei ole Kawa![]()
Gray-haired riders don't get that way from pure luck !
Kun näin ensimmäistä kertaa uuden FZS:n ajattelin, että ompa oudon näköinen mopotin.. Jonkin aikaa katseltuani huomasin sellaisia yksityiskohtia joista pidin. Sanotaanko että sellainen neutraali, ei liian kaunis, eikä liian rumakaan?? Taitaa sama koskea naisiakin
Eikä varmaan tylsäkään tuon uuden R6:n myllyn takiaTietty huipputeho ei ole sama, mut parempi alavääntö korvaa sen!
Tohon malliin ei varmaankaan saa pariin vuoteen vaihdettua äänenvaimentimia, sen verta jänskän näköiset tuutit.
Nyt pitää ostaa sellanen iso kampa ja aloittaa aamujen laskenta:-) heh!
Saako kysyä mistä tilasit? Tiesikö ne kertoa jo mitä tulee suunnilleen maksamaan, ja osaiskohan ne arvioida jo -04 R1:n hinnankin.. Sen verran hyvältä vaikuttaa uus rykkönen, että taitaa jäädä mun Suitsa-kausi aika lyhyeks...(Pete76 @ Syys. 10 2003,23:25) kirjoitti
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Oulusta Motormanilta minä ton tilasin. Ei ne tiedä hintoja, kuin vasta joskus marraskuussa. Kaikki merkit pitää hinnat visusti salassa siihen asti. Ja kun mallit muuttuu noin paljon, niin ovat vielä tarkempia hinnoista.
Itse ajattelin, et tilaamani pyörän hinta voisi nousta max. 1000 euroa? Saattaa olla, että vain 500 ekee, mut sen näkee sitten?