Tämä on vielä todennäköisesti feikki, mutta on mukava nähdä, kuinka lähelle totuutta on photoshopilla päästy... Jokatapauksessa upea ilmestys!
![]()
sairaan makee
Tahtoo tommosen.
Vois nättää Kilo gixsulle ja Rykköselle![]()
![]()
Leuka rintaan ja kohti uusia tappioita.
Tallissa 600 RR -04 ja Z 1100 st -82
Aitoja ovat
http://www.honda-fireblades.co.uk/Fireblade_future.htm
T. Dogi
Ja honda europen viralliset sivut:
http://www.mc.honda-eu.com/flash_con...cbr1000_i.html
Nopeuden mukaan säätyvä vaimennus
kasettilaatikko...
T. Dogi
mtäh? Tyhmänä kysyy, mikä on kasettilaatikko?(dogi @ Syys. 11 2003,09:45) kirjoitti
Mieleen tulee vaan entisajan c-kasettien säilytyslaatikot... Onko tuossa stereotkin?![]()
Suzuki Bandit 1200T -97
KTM 690 Enduro R -15
Ex: Suzuki GSX 1100 T (-89), Yamaha YZ 450 F (-08), KTM 640 LC4 Supermoto -03, Suzuki Bandit 1200N -05, Kawasaki ZZR 1100 -97, Kawasaki GPX 750R -89, Kawasaki KX 125 -90, Yamaha YZ 80 -89, Helkama Raisu -??
Kasettilaatikko on siis vaihteisto johon pääsee käsiksi ilman
koneen halkaisua. Voi vaihdella rattaita miten lystää
huomattavasti vähemmällä vaivalla kuin normaali vaihteiston
kanssa.
Tuolla muuten pitkä tarina moposta:
http://www.cbrworld.net/2004/cbr1000rr.htm
T. Dogi
Kyllä Honda on teknisellä puolella moottoripyörien nro 1. Se nähtiin taas kerran. *Muotoilukin on kohdallaan. *
Kawan 10R vaikuttaa jo syntyessään vanhanaikaisen näköiseltä sivuänkkäreineen. Uudessa Bladessa näyttäisivät Nissinit vaihtuneet Tokicoiksi. Toivottavasti jarrut ovat yhtä loistavat kuin tähänastiset.
Nyt jää tehtäväksi ottaa eri liikkeistä vaihtotarjoukset nykyisestä Bladesta ja hankkia puna-sini-valkoinen peli. Vaimollekin tuli ohimennen mainittua, joten sekin puoli on kunnossa (onneksi ei ole kiinnostunut prätkistä). *![]()
Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
Äärimmäisen kovia argumentteja kompassitorilla ;)(dogi @ Syys. 11 2003,09:45) kirjoitti
Nyt ei enää ilman kasettilaatikkoa kehtaa
naamansa näyttää...
Eli penkinalusänkkärikin alkaa olemaan tusinakamaa, kun joka "corollassa" moinen on. Pitänee kait vaihtaa malliin, jossa jotain omaperäistä ;)(Bomber @ Syys. 11 2003,11:05) kirjoitti
Jumangegga , miten nätti mopo !!!! * Vai muka tusinakamaa??!?!
Värikii just kohillaan![]()
![]()
Ducati Monster S4R -04
Ducati SS600 -95
Tuohan on lähinnä kisameininkeihin kehitetty ratkaisu mutta täytyy sanoa että tälläkin hetkellä olisin erittäin tyytyväinen jos vanhassa sotaratsussani olisi tuollainen. Yksi vaihde alkaa hieman lipsua ja olisihan se mukavampi vaihtaa laatikkoon pieni kilke joutumatta purkamaan koko halvatun myllyä.. Näin se kehitys kulkee snagarimopoihinkin(FuturaRST @ Syys. 11 2003,12:15) kirjoitti
![]()
T. Dogi
Kyllä siinä on aavistuksen verran tiettyä räyhäkkyyttä havaittavissa...-Eikä tuo sporttivärityskään pahalta näytä.. Pitäisiköhän laittaa taustakuvaksi..?
![]()
Niin, kannattaisi varmaan Futura-kuskien siirtyä näihin virtaviivaisempiin corolloihin, niin saisivat mopottimen, jossa katteista löytyisi pyöristettyjä kulmiakin kun italialaisilla on ollut näköjään käytössään vain kulmaviivotin. *(FuturaRST @ Syys. 11 2003,12:24) kirjoitti
![]()
Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
Heh, sehän on juurkin se _virtaviivain_ :) btw, viivaimen ja kulmikkaiden muotojen käyttö on imo selvästi yleistynyt (kuten tuo aiemmin mainittu penkinalainen hormisto).(Bomber @ Syys. 11 2003,13:50) kirjoitti
Nuolihan tuo on. Ja aika nätti sellainen. Jos tykkää.
Nakut ovat silti ulkonäöllisesti aina mun sydäntä lähellä.
Ajettavuus voi olla aika![]()
Aivan. Pieni ongelma vain, että nykyisellä vähän tehottomammalla pyörällä on 2 sakkoa tältä kaudelta.(wantti @ Syys. 11 2003,14:13) kirjoitti
![]()
Toisaalta uudessa on se hyvä puoli, että on aivan aluksi ajettava pienillä kierroksilla ja hiljaisemmalla nopeudella.
Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
Onko joku löytänyt tiedot pyörän painosta ja tehosta ? Minä olen yrittänyt etsiä, muttei niitä tunnu löytyvän.
Sama taitaa olla 10R:n tietojen kanssa.
Tässä video uudesta tonnisesta.
Honda CBR 1000 rr Video
Hienolta näyttää, mutta vielä kumminkin uskon että uusi r1 pieksee tuonkin, vaikka enemmin honda-mies olenkin...siinä on nimittäin Ram airilla 180heppaa, painoa vähän, radiaalijarrut, tuplaputket penkin alla jne...
Diesel-veturissa on vielä (ainakin) kiljoonasti enemmän tehoa kun rykkösessä mutta ottaisin silti mieluummin cebarin. Pianotehdas juoksi julkisuuteen teho/paino-ilmoituksilla, honda on ollut hiljaa. Voipi olla että cebarissa on keskitytty muihin ominaisuuksiin kun tehopiikkiin. Ainakin tuo ohjausiskari pisti hieromaan silmiä, vaikkei sellaisella meikäläiselle varmaan käyttöä olisikaan. Odotan innolla ensimmäisiä vakavasti otettavia testejä kun tekijämiehet pääsevät kiusaamaan noita radalla.(häpi @ Syys. 11 2003,15:40) kirjoitti
Pahat kielet ovat muuten puhuneet jammun 180 hepan olevan 300km/h vastaavan ilmanpaineen aikaansaannosta. 180 - 8 rammia -15% matkasta takanakille jää 146 heposta. Vähän eri lukuja
Samat pahat kielet puhuvat hondan osalta 168/165 teho/paino luvuista, mutteivät kertoneet millaisilla rammeilla tuo on mitattu, jos on mitattu. Tulevaisuus kertokoon.
Noh, katsellaan. Tässä vaiheessa tämä on vain tälläistä huutelua. Ja 95% osalta se sellaiseksi jääkin, ikävä kyllä *
T. Dogi
rupiaa olemaan liikaa erotii.... ei kun elektroniikkaa noissa mopoissa. Siis ohjausiskari elektronisesti ohjattu?Mitäs jos se alkaa kiukuttelemaan äkkisiltään pahassa paikassa!!!!
Toivottavasti ei ole Gatesin Pilin tuotteita(JP_445 @ Syys. 11 2003,19:14) kirjoitti
![]()
Muuten ihan hieno mut jos tuo putki tuolla penkin alla on vahänkään nykysen 600.sen olonen niin ei tykkääTekee lelun näkösen mun mielestä... Mut muuten on tod hieno lelu
![]()
It´s better to die on your feet than live on your knees...
Huomasittehan, että siinä on myös (vihdoinkin?) servo-ohjattu venttiili pakoputkistossa. Tulee hieman EXUP mieleen... Ihme, ettei sitä ole ollut käytössä kuin Yamahalla aiemmin, kun onhan se oikeasti ihan toimiva systeemi.
Lisää: http://www.mc.honda-eu.com/flash_content/...
On tärkeää erottaa terve innostus ja addiktio. Terve innostus tuo jotain elämääsi, mutta addiktio vie jotain pois.
-prof. Mark Griffiths
http://www.suzukicycles.com/sr_03/su...s_gsxr1000.htm(jjm @ Syys. 12 2003,09:38) kirjoitti
"Suzuki Exhaust Tuning System (SET) regulates exhaust back pressure in the exhaust system to suit running conditions and maintain optimum engine torque."
http://www.suzukicycles.com/faq/set.htm
Seison korjattuna.(FuturaRST @ Syys. 12 2003,10:37) kirjoitti
On tärkeää erottaa terve innostus ja addiktio. Terve innostus tuo jotain elämääsi, mutta addiktio vie jotain pois.
-prof. Mark Griffiths
Honda julkaisi lehdistölle dynökäppyrät uudesta RR:stä ja viime vuotisesta Bladesta. Vertailusta puuttuvat luvut, mutta pienellä mittailulla ja laskeskelulla näyttäisi uudessa pelissä olevan 163 hv.
![]()