Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 62:sta
  1. #1
    Tämä on vielä todennäköisesti feikki, mutta on mukava nähdä, kuinka lähelle totuutta on photoshopilla päästy... Jokatapauksessa upea ilmestys!

  2. #2
    sairaan makee
    Tahtoo tommosen.
    Vois nättää Kilo gixsulle ja Rykköselle
    Leuka rintaan ja kohti uusia tappioita.
    Tallissa 600 RR -04 ja Z 1100 st -82
  3. #3
  4. #4
    Tojota mikä tojota
    Sigut on turhia
  5. #5
    Ja honda europen viralliset sivut:

    http://www.mc.honda-eu.com/flash_con...cbr1000_i.html

    Nopeuden mukaan säätyvä vaimennus
    kasettilaatikko...

    T. Dogi
  6. #6
    Lainaa (dogi @ Syys. 11 2003,09:45) kirjoitti
    kasettilaatikko...
    mtäh? Tyhmänä kysyy, mikä on kasettilaatikko?

    Mieleen tulee vaan entisajan c-kasettien säilytyslaatikot... Onko tuossa stereotkin?
    Suzuki Bandit 1200T -97
    KTM 690 Enduro R -15
    Ex: Suzuki GSX 1100 T (-89), Yamaha YZ 450 F (-08), KTM 640 LC4 Supermoto -03, Suzuki Bandit 1200N -05, Kawasaki ZZR 1100 -97, Kawasaki GPX 750R -89, Kawasaki KX 125 -90, Yamaha YZ 80 -89, Helkama Raisu -??
  7. #7
    Kasettilaatikko on siis vaihteisto johon pääsee käsiksi ilman
    koneen halkaisua. Voi vaihdella rattaita miten lystää
    huomattavasti vähemmällä vaivalla kuin normaali vaihteiston
    kanssa.

    Tuolla muuten pitkä tarina moposta:
    http://www.cbrworld.net/2004/cbr1000rr.htm

    T. Dogi
  8. #8
    Kyllä Honda on teknisellä puolella moottoripyörien nro 1. Se nähtiin taas kerran. * Muotoilukin on kohdallaan. * Kawan 10R vaikuttaa jo syntyessään vanhanaikaisen näköiseltä sivuänkkäreineen. Uudessa Bladessa näyttäisivät Nissinit vaihtuneet Tokicoiksi. Toivottavasti jarrut ovat yhtä loistavat kuin tähänastiset.

    Nyt jää tehtäväksi ottaa eri liikkeistä vaihtotarjoukset nykyisestä Bladesta ja hankkia puna-sini-valkoinen peli. Vaimollekin tuli ohimennen mainittua, joten sekin puoli on kunnossa (onneksi ei ole kiinnostunut prätkistä). *
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
  9. #9
    Lainaa (dogi @ Syys. 11 2003,09:45) kirjoitti
    Nopeuden mukaan säätyvä vaimennus
    kasettilaatikko...
    Äärimmäisen kovia argumentteja kompassitorilla ;)
    Nyt ei enää ilman kasettilaatikkoa kehtaa
    naamansa näyttää...
  10. #10
    Lainaa (Bomber @ Syys. 11 2003,11:05) kirjoitti
    Kawan 10R vaikuttaa jo syntyessään vanhanaikaisen näköiseltä sivuänkkäreineen.
    Eli penkinalusänkkärikin alkaa olemaan tusinakamaa, kun joka "corollassa" moinen on. Pitänee kait vaihtaa malliin, jossa jotain omaperäistä ;)
  11. #11
    Jumangegga , miten nätti mopo !!!! * Vai muka tusinakamaa??!?!

    Värikii just kohillaan



    Ducati Monster S4R -04
    Ducati SS600 -95


  12. #12
    Täytyy myöntää että hieno on!!!
    haastaMut.fi
  13. #13
    Lainaa (FuturaRST @ Syys. 11 2003,12:15) kirjoitti
    Lainaa (dogi @ Syys. 11 2003,09:45) kirjoitti
    Nopeuden mukaan säätyvä vaimennus
    kasettilaatikko...
    Äärimmäisen kovia argumentteja kompassitorilla ;)
    Nyt ei enää ilman kasettilaatikkoa kehtaa
    naamansa näyttää...
    Tuohan on lähinnä kisameininkeihin kehitetty ratkaisu mutta täytyy sanoa että tälläkin hetkellä olisin erittäin tyytyväinen jos vanhassa sotaratsussani olisi tuollainen. Yksi vaihde alkaa hieman lipsua ja olisihan se mukavampi vaihtaa laatikkoon pieni kilke joutumatta purkamaan koko halvatun myllyä.. Näin se kehitys kulkee snagarimopoihinkin

    T. Dogi
  14. #14
    Kyllä siinä on aavistuksen verran tiettyä räyhäkkyyttä havaittavissa... -Eikä tuo sporttivärityskään pahalta näytä.. Pitäisiköhän laittaa taustakuvaksi..?


  15. #15
    Lainaa (FuturaRST @ Syys. 11 2003,12:24) kirjoitti
    Lainaa (Bomber @ Syys. 11 2003,11:05) kirjoitti
    Kawan 10R vaikuttaa jo syntyessään vanhanaikaisen näköiseltä sivuänkkäreineen.
    Eli penkinalusänkkärikin alkaa olemaan tusinakamaa, kun joka "corollassa" moinen on. Pitänee kait vaihtaa malliin, jossa jotain omaperäistä ;)
    Niin, kannattaisi varmaan Futura-kuskien siirtyä näihin virtaviivaisempiin corolloihin, niin saisivat mopottimen, jossa katteista löytyisi pyöristettyjä kulmiakin kun italialaisilla on ollut näköjään käytössään vain kulmaviivotin. *
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
  16. #16
    Lainaa (Bomber @ Syys. 11 2003,13:50) kirjoitti
    Niin, kannattaisi varmaan Futura-kuskien siirtyä näihin virtaviivaisempiin corolloihin, niin saisivat mopottimen, jossa katteista löytyisi pyöristettyjä kulmiakin kun italialaisilla on ollut näköjään käytössään vain kulmaviivotin. *:D
    Heh, sehän on juurkin se _virtaviivain_ :) btw, viivaimen ja kulmikkaiden muotojen käyttö on imo selvästi yleistynyt (kuten tuo aiemmin mainittu penkinalainen hormisto).
  17. #17
    Nuolihan tuo on. Ja aika nätti sellainen. Jos tykkää.

    Nakut ovat silti ulkonäöllisesti aina mun sydäntä lähellä.

    Ajettavuus voi olla aika
  18. #18
    Lainaa (wantti @ Syys. 11 2003,14:13) kirjoitti
    Ajettavuus voi olla aika *
    Aivan. Pieni ongelma vain, että nykyisellä vähän tehottomammalla pyörällä on 2 sakkoa tältä kaudelta. Toisaalta uudessa on se hyvä puoli, että on aivan aluksi ajettava pienillä kierroksilla ja hiljaisemmalla nopeudella.
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
  19. #19
    Onko joku löytänyt tiedot pyörän painosta ja tehosta ? Minä olen yrittänyt etsiä, muttei niitä tunnu löytyvän.

    Sama taitaa olla 10R:n tietojen kanssa.
  20. #20
    Tässä video uudesta tonnisesta.

    Honda CBR 1000 rr Video
  21. #21
    Hienolta näyttää, mutta vielä kumminkin uskon että uusi r1 pieksee tuonkin, vaikka enemmin honda-mies olenkin...siinä on nimittäin Ram airilla 180heppaa, painoa vähän, radiaalijarrut, tuplaputket penkin alla jne...
  22. #22
    Lainaa (häpi @ Syys. 11 2003,15:40) kirjoitti
    Hienolta näyttää, mutta vielä kumminkin uskon että uusi r1 pieksee tuonkin, vaikka enemmin honda-mies olenkin...siinä on nimittäin Ram airilla 180heppaa, painoa vähän, radiaalijarrut, tuplaputket penkin alla jne...
    Diesel-veturissa on vielä (ainakin) kiljoonasti enemmän tehoa kun rykkösessä mutta ottaisin silti mieluummin cebarin. Pianotehdas juoksi julkisuuteen teho/paino-ilmoituksilla, honda on ollut hiljaa. Voipi olla että cebarissa on keskitytty muihin ominaisuuksiin kun tehopiikkiin. Ainakin tuo ohjausiskari pisti hieromaan silmiä, vaikkei sellaisella meikäläiselle varmaan käyttöä olisikaan. Odotan innolla ensimmäisiä vakavasti otettavia testejä kun tekijämiehet pääsevät kiusaamaan noita radalla.

    Pahat kielet ovat muuten puhuneet jammun 180 hepan olevan 300km/h vastaavan ilmanpaineen aikaansaannosta. 180 - 8 rammia -15% matkasta takanakille jää 146 heposta. Vähän eri lukuja

    Samat pahat kielet puhuvat hondan osalta 168/165 teho/paino luvuista, mutteivät kertoneet millaisilla rammeilla tuo on mitattu, jos on mitattu. Tulevaisuus kertokoon.

    Noh, katsellaan. Tässä vaiheessa tämä on vain tälläistä huutelua. Ja 95% osalta se sellaiseksi jääkin, ikävä kyllä *

    T. Dogi
  23. #23
    rupiaa olemaan liikaa erotii.... ei kun elektroniikkaa noissa mopoissa. Siis ohjausiskari elektronisesti ohjattu? Mitäs jos se alkaa kiukuttelemaan äkkisiltään pahassa paikassa!!!!
  24. #24
    Lainaa (JP_445 @ Syys. 11 2003,19:14) kirjoitti
    rupiaa olemaan liikaa erotii.... ei kun elektroniikkaa noissa mopoissa. Siis ohjausiskari elektronisesti ohjattu? Mitäs jos se alkaa kiukuttelemaan äkkisiltään pahassa paikassa!!!!
    Toivottavasti ei ole Gatesin Pilin tuotteita
  25. #25
    Muuten ihan hieno mut jos tuo putki tuolla penkin alla on vahänkään nykysen 600.sen olonen niin ei tykkää Tekee lelun näkösen mun mielestä... Mut muuten on tod hieno lelu
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  26. #26
    Huomasittehan, että siinä on myös (vihdoinkin?) servo-ohjattu venttiili pakoputkistossa. Tulee hieman EXUP mieleen... Ihme, ettei sitä ole ollut käytössä kuin Yamahalla aiemmin, kun onhan se oikeasti ihan toimiva systeemi.

    Lisää: http://www.mc.honda-eu.com/flash_content/...
    On tärkeää erottaa terve innostus ja addiktio. Terve innostus tuo jotain elämääsi, mutta addiktio vie jotain pois.
    -prof. Mark Griffiths
  27. #27
    Lainaa (jjm @ Syys. 12 2003,09:38) kirjoitti
    Ihme, ettei sitä ole ollut käytössä kuin Yamahalla aiemmin
    http://www.suzukicycles.com/sr_03/su...s_gsxr1000.htm

    "Suzuki Exhaust Tuning System (SET) regulates exhaust back pressure in the exhaust system to suit running conditions and maintain optimum engine torque."

    http://www.suzukicycles.com/faq/set.htm



  28. #28
    Lainaa (FuturaRST @ Syys. 12 2003,10:37) kirjoitti
    "Suzuki Exhaust Tuning System (SET) regulates exhaust back pressure in the exhaust system to suit running conditions and maintain optimum engine torque."
    Seison korjattuna.
    On tärkeää erottaa terve innostus ja addiktio. Terve innostus tuo jotain elämääsi, mutta addiktio vie jotain pois.
    -prof. Mark Griffiths
  29. #29
    Hieno on peli
    Yksi kaikkien,kaikki yhden puolesta!
  30.  
  31. #30
    Honda julkaisi lehdistölle dynökäppyrät uudesta RR:stä ja viime vuotisesta Bladesta. Vertailusta puuttuvat luvut, mutta pienellä mittailulla ja laskeskelulla näyttäisi uudessa pelissä olevan 163 hv.
Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen