En tiedä lähtikö viimeinenkin järjen hiven, mutta Honda cbr 600 -91 vaihtui otsikonmukaiseen menopeliin. 7600 km mittarissa ja ihan hyvältä tuntuu. Väri on sellainen mustanlila/harmaa, aika ovela. Täytyy yrittää saada jossain vaiheessa otettua kuva. Botniaringillä ainakin pitäisi viikonloppuna näkyä. On se vaan niin, että kyllä se yli 10 vuotta uudempi peli on aika paljon parempi, joka suhteessa *
. Ja tietty se teho...
. Nyt ei muuta kuin kovaa *
.
ps. täytyy varmaan laittaa uusi paita tilaukseen kun tuli vaihdettua tota merkkiä.
DT125R-95>CBR600F-91>ZX9R-01>ZX6R-04>ZX10R-05>BSE 125 minisupermoto>CBR900RR-92
Onnea uuden kulkupelin johdosta! Turvallisia ajokilometrejä!
![]()
Erilainen "nuori".
upeetahienoamakkeeta..
onnee, oikkea ysikawa, siis uusi, siis herkkä ajettava.
parhaita yleisprätkiä mitä on.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Tämä nimenomaan oli hakusessa. Aika paljon oli vaihtoehtoja aina uudesta zx6-r:stä Blackbirdiin, mutta zx9-r vei voiton. Mutkateillä tulee ajettua paljon, myös aika paljon kaksi päällä, radallakin tykkään aina silloin tällöin käydä ja matkaakin tulee ajettua. Ainakin näin viidensadan kilsan jälkeen tuntuu kyllä juuri näihin kaikkiin sopivan enemmän kuin hyvin *(kawabata @ Syys. 02 2003,13:33) kirjoitti
.
Alastarolla tuli tänään käytyä vähän kokeilemassa ja hauskaa oli. Taittuu kyllä mutkiin kuin ajatus. Kallistusvaraa ehkä vois vähän olla lisää. Toi vakiopönttö meinaan osuu maahan *. No ehkä ensi vuonna sitten jos on rahaa voisi hankkia sliparin. Kuulemma myös takapään jousen säädön jäykistäminen käy ensiavusta.
ja ei muuta kuin *![]()
Hei,
tuotitko pyöräsi Saksasta vai ostitko Suomesta ? Mullakin on alkanut heräämään kiinnostus tuota 9r kohtaa, jos vaikka vaihtaisin vifferini tuollaiseen.
Kerro kokemuksia. . .
Terkuin
Lennu Tampesterista
On ostettu Suomesta. Motofocus on sen uutena maahantuonut käyttöohjekirjasta päätellen Hollanista. Eli pyörähän on -01 mallia, mutta rekisteröity ensimmäisen kerran vasta tänä vuonna. Ainakin kuvista päätellen tuo taitaa sopia hieman paremmin kaksi päällä ajoon kuin -03 malli, takapenkki on matalemmalla.
Kaverillani on -94 vifferi. Siihen verrattuna ajoasento on kyykympi, mutta ainakin 600 cebarin jälkeen ei tunnu mitenkään pahalta. Kate suojaa (180cm) ihan hyvin. Ei aiheuta mitään pyörteitä eikä muutakaan. Väänto ja teho riittää hyvin myös kaksi päällä. Mielestäni erittäin helppo ajaa myös hitaasti. Vifferiin ja cebariin verrattuna kulkee myös kuin juna. Pitkittäisurat tiessä ei tunnu missään. Ja pysähtyy tarvittaessa tehokkaasti. Hyvä pyörä monenlaiseen ajoon. *![]()
Mistä muuten moposi ostit...ettei vaan ole mun vanha peli....koska juuri tuommoisen noilla kilsoilla vaihdoin 636 kawaan...ettet nyt vaan maksanut liikaa...
" Se parhaiten nauraa jollon vahvimmat lääkkeet "
Raision Bike Worldista. Sain vanhasta pelistä sen verran hyvin vaihdossa, että hinta jäi ihan kohdilleen.
mitäs ne siitä halus? mulle hyvittivät 12800, mut ei haitannu ku maksoin siitä 11000e. paljonkos muuten painat? se on säädetty mun painolle (96kg), paitsi että takajousen esijännitystä olis voinu kiristää vähän. Ihan hyvin se taittu motoparkissa, mut uskoisin 636:n menevän helpommin mutkaan ja kovempaa....hyvä pyörähän se on ei siinä mitään, mutta kun toinen lapsi tulee ja rata-ajo maistuu niin noi 2-päällä ajot kyllä vähenee radikaalisti, niin päätin vaihtaa ketterämpään.
tästä osoitteesta löydät kohtuullisen hyvän kuvan ko. moposta
http://www.zx9rshop.de/
siellä on kuvia kaikista yseistä, kaikissa väreissä.![]()
Just tulin koeajolenkiltä 02-mallilla ja kivahan se oli.
Yllättävän hyvin käyttäytyi pienillä kierroksillakin, nykimistä ei esiintynyt. Oma Triple alkaa pomppimaan kun kierrokset laskee alle 2500. Ko. yksilö tosin vaikutti vähän puhdittomalta paikaltaan lähdettäessä, mietti hetken ja sitten mentiin. Liekö säädöt pielessä.
Kovassa ajossakaan ei tärinöitä pahemmin, vasta 180 km/h alkoi vauhti tuntua.
Mutkiin ei taittunut aivan Bladen veroisesti, mutta hyvin kumminkin. Jarrut mukavan tunnokkaat ja tehokkaat. Yllättävää oli että puutumista ei pahemmin tullut, vaikka olen tottunut vähän pystympään ajoasentoon.
Oikein hyvä yleispyörä.
Onnea hankinnan johdosta.![]()
noissahan on säädöt liian laihalla, tarttis enemmän ainetta jotta loppuis se nykiminen. seosruuvilla kuulemma selviää pitkälle, 1/2 kierrosta vaan auki...
14000 € ne halus, mutta omasta pyörästä sain sitten taas vastaavasti enemmän niin aika yleisen hintatason mukaiseksi se käytännössä tuli. Itse painan 86 kg. Tulin juuri takaisin Botniaringin keikalta ja ihan hyvin taittui mutkiin sielläkin. Kyllä se vähän enemmän voimaa ohjaukseen vaati kuin vanha cebari, mutta sen voittaa kyllä vakaudessa takaisin. Siihen uskaltaa luottaa paljon enemmän *. Toi 010-takanen vaan vähän sulaa alle, vaikka tiputin paineet 2,0 bariin *
.
Edit: Siirretty oikeaan mestaan![]()
Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...
" Been there, wrecked that... "
En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!
The more I learn about women, the more I love my motorcycle
Onnittelut upean pyörän valinnasta. Itselläni hieman vanhempi saman mallinen. Hieno pyörä!![]()
Mopot, musiikki ja lentopallo.
Nyt löytyy kuvakin pyörästä, kiitos Ukkosen ja Tsilin Botniaringillä ottamien kuvien. Itse kun en digikameraa omista. Tuossa nyt mennään oikein tositoimissa![]()
.