Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
    Jos kellään on Pan Europeania, kertokaapa kokemuksia, varsinkin mielenkiinnosta haluaisin tietää noista takuukorjauksista ilmeisesti 2002 malleihin tehdas joutui tekemään joitakin muutoksia. Pyörähän on mahtava matkapyörä joten sen jo tiedän mutta onko tähän mennessä tullut käytössä mitään mitä toivoisit olevan "pannussa" toisin?
    shadow ja pannari vaihdettu henkilöautoihin ja matkailuauto on nyt niiden korvike.
    Minuuki kiinostaa.

Oon kattellu PE:tä vähän silläsilmällä kun XX menee vaihtoon. Mutta oon kuullut että uusissa moisissa on ollut "liikaa" murheita. Kui On?
    Olen itsekkin seurannut käytyä keskustelua Pannarin "takuuremonteista". Se on tietooni tullut ainoa tosiasia, että tehdas on kehottanut maahantuojaa tarkistamaan moottorin kiinnityspulttien momentin (ja tarkastamaan pultin kannan ja rungon välin puhtaus), tarkistamaan ohjauslaakerin kireyden (kuuluu yleensä luovutushuoltoon) ja vaihtamaan öljypohjan paremmin kosketuksia kestävään. Käyttäjät eivät ole yleensä huomanneet mitään erikoista. Varsinaisia ilmenneitä vikoja en ole kuullut esiintyneen. Se että Honda "päivittää" oma-aloitteisesti jo toimitettuja pyöriä on mielestäni kiitettävää ja vastuullista toimintaa. Useimmat valmistajat olisivat jättäneet asian seuraaviin tuotantoeriin tai mallipäivityksiin. Olisiko katuparlamentin varmoissa tiedoissa sotkettu nämä varmistustoimenpiteet takuuajan "murheisiin".

Saksalaiset valittaa että jossain 160 km/h alkaa luikerrella. Meikäläisillä n. nopeuksilla menee kyllä hyvin ja kaksi päällä vielä paremmin. 23000 km takana ja uskon että paljon enemmän edessä. Minulla on karvalakkimalli joten säädettävä pleksi saattaisi olla paikallaan ja se on ABS mallissa.Hyvä myös
    kohtuunopeuksilla mutkissa vaikka tietysti painoa on yli 3 sataa
    Lainaa (hapalvim @ Loka. 09 2003,01:37) kirjoitti
    23000 km takana ja uskon että paljon enemmän edessä. Minulla on karvalakkimalli joten säädettävä pleksi saattaisi olla paikallaan ja se on ABS mallissa.
    Tuosta "mielenkiinnosta" sen verran että kun nyt on tullut tilattua Pan European ABS:llä, kerropa Hapalvim lisää omasta pyörästäsi, onko huollot olleet minkä hintaisia ja miten renkaat on kuluneet noiden 23000 km:n aikana....
    shadow ja pannari vaihdettu henkilöautoihin ja matkailuauto on nyt niiden korvike.
    Huolloista ; 1. 126 eur 2. 37 eur 3. 261 eur 4. 139 eur
    Ensimmäinen eturengas n. 17000 km ja taka n. 11000 km
    toinentaka n.6000 km ja kolmas taka nyt n. 6000 ja ehkä vielä
    keväällä 2000.
    Mulla on kahvalämppärit, hyvät kolealla kelillä. Takalaukkuna on
    Givi Maxia 52.Kaipaisin sitä säätöpleksiä ja sullahan se sitten on.
    NO NII !!!! Nyt on sitten koeteltu opetella Pannarin (ST 1300 DX) metkuja ja kärsitty vieroitusoireita "pappapyörään" siirtymisestä. Saas nähä kuinka äijän käy. Voi olla, että kun 1200 XX sattuu kohdalle, käy kuin vanhalle juopolle ja tauti palaa. Tukekaa lajitoveria. On sitten tyystin erilaista pyöräilyä.
    OOTELLAAN KEVÄTTÄ.
    On nyt sitten ajettu 1300 Pannarilla 190-200 lasissa suoraa ja loivaa. En ole huomannut mitään ihmeellistä. Pystykyyti on vähän ihmeellistä XX:n jälkeen; tottakai. Onpa ihmeen kevyt ajella pientä ja kaupunkia. Tankillisella ajaa tietä n.550km.
    Sivutuulituntuma on erikoinen. Pyörä ikäänkuin ohjautuu (kallistuu) itsestään tuulta vastaan. Päinvastoin, kuin olen aiemmin tottunut. Ei lainkaan paha, kun tottuu käytökseen.
    ...onko porukassa ketään joka olis vaihtanut st 1300 (2002-2004) uuteen 2005 malliin ?
    Eli onko "luikertelu" ks. mallissa loppunut? Vai onko sitä koskaan ollutkaan? (kolmas laukku )
    Nyt on nollavitosessa pannarissa takana 9500 km pitkin läntistä eurooppaa niin konebaanaa kuin mutkateitä, tuli kokeiltua Nurburgringin vanha museoratakin kakspäällä täysissä matkavarusteissa Ferrarien ja bemujen seassa. Lievää heilumista esiintyy silloin kun ajaa rekanperässä pleksi ylhäällä mut muuten 180 matkavauhti baanalla ihan ok. Eturengas on vielä uudenveroinen ja takanakillakin teen vielä reilusti loppukesän Bron gp tourin. Hieno peli aikaisempien xx:n ja varaderon jälkeen. Nyt ois sitten Brnon reissun jälkeen myynnissä et sais vähän käsiraa tontin ostoon.
  11.  
    Lainaa (panpetteri @ Elo. 18 2005,13:33) kirjoitti
    Nyt on nollavitosessa pannarissa takana 9500 km pitkin läntistä eurooppaa niin konebaanaa kuin mutkateitä, tuli kokeiltua Nurburgringin vanha museoratakin kakspäällä täysissä matkavarusteissa Ferrarien ja bemujen seassa. Lievää heilumista esiintyy silloin kun ajaa rekanperässä pleksi ylhäällä mut muuten 180 matkavauhti baanalla ihan ok. Eturengas on vielä uudenveroinen ja takanakillakin teen vielä reilusti loppukesän Bron gp tourin. Hieno peli aikaisempien xx:n ja varaderon jälkeen. Nyt ois sitten Brnon reissun jälkeen myynnissä et sais vähän käsiraa tontin ostoon.
    Millä rahalla myynnissä?
    "If a..holes could fly, this place would be an airport"