Legendaarinen vatupassipiikki!
Sellainen oli ensimmäiseni, 2-sylinterinen, 2-tahtinen kimakka rivikone ja vuosimallia -81, eli viimeistä vuosikertaa. 1982:han tuli sitten se 1-pyttyinen vesipyssy.
Talliinhan tuo on säilöön jäänyt. Viime lomilla purin pyörän alkutekijöihinsä, ja aikeena olisikin nyt entisöidä peli museointikuntoon. Espoon automuseossa on/oli samanlainen, ja piru kun se oli nätti! *
Nyt olisi hakusessa moiseen pyörään tiettyjä osia/kokonaista varaosapyörää. Eli jos jollakulla on/tietää että jollakulla on/tietää, että jollakulla on tuttava joka tietää että jollakulla on, soittakaa/lähetelkää viestiä/antakaa yhteystietoni.
Hakusessa:
- ajovalo (koppa, lasi, kromikehys)
- ketjusuoja
- takaiskunvaimentimet
- satula (tai satulanrunko - tai Stormillakin myynnissä ollut*Cafe-racing- henkinen pläjäys - se ois pähee...)
- etulokasuoja
- mainosmateriaalia ko. prätkästä
- tieto alkuperäisrenkaiden merkistä/mallista
Hermanni Nieminen
hermanni_nieminen@hotmail.com
040-707 4910
Espoo
Epäonnistumisen vaara on melko suuri, kun taitamaton opettaa kokematonta tekemään tarpeetonta...
Kyllä oli Dixi hyvä pyörä. Upeaa uutta muotoilua edellisten 'tavallisten' mallien jälkeen ja asiallinen ajaa. Vähän rattaita vaihtamalla kulkikin yli 130. Kylläpä mopot ennen olivatkin hienoja vai aikako kultaa muistoja..? * *![]()
Valitettavasti mitään materiaalia tai osia dixistä ei ole tallessa, mitä nyt muutama foto.
* Arctic Ranger *
mitäs tälle projektille kuuluu tänäpäivänä?
oma valmistui viimekeväänä
kuva löytyy allekirjoituksesta
tallissa nyt
yamaha rd125 -80
Pitbro 125 -07 4t crossi
hondacbr 1100xx -05
yamaha fz1 -10
ex
cbr600 -99